5,6

We hebben een aantal aanbieders voor Gran Caribe Villa Cuba Resort voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Gran Caribe Villa Cuba Resort in het Nederlands

niks mis mee

marja
4-10-2010

Je weet als je naar Cuba gaat er andere luxe is dan je gewend bent.

je kunt dit hotel gewoon boeken niks mis mee.

en als je veel luxe wil ga je ergens anders heen.

Gereisd alleenreizend in september 2010

super, prijs/kwaliteit

vandamme marcelino
10-7-2010

was er vorige week nog en na veel negatieve reacties te hebben gelezen had ik al schrik om te vertrekken, maar niets bleek te kloppen ik heb er 12 dagen genoten van propere kamer en supervriendelijk personeel,1 klein minpuntje het eten had nooit warm maar dat neem ik er dan graag bij

Gereisd alleenreizend in juli 2010

Prachtig strand

Joost van Koppen
15-3-2010

Het hotel maakt de 4 sterren classificatie niet waar. Veel vakantiegangers gesproken met defecten op de kamer. Zelf kwam ik mijn kamer niet in door een defecte pas. Ondanks dat het kamermeisje de deur wel kon openen stond de receptie erop eerst de technische dienst langs te sturen om de batterijen te controlernen. Afijn een uur en 3 monteurs later kreeg ik een nieuw pasje en kon mijn ruime kamer in. Het eten in het hotel is goed en de bediening is erg vriendelijk. Je kunt om half twee reserveren voor het oriëntaals restaurant en het a la carte restaurant voor de volgende avond. Die zijn nog iets beter. Het oriëntaals restaurant is wel open. Als het warm is heerlijk, maar ik heb wat mensen gesproken die daar bijna bevroren waren toen het wat frisser was. Het strand is prachtig met mooie brekende golven. Echt het mooiste strand wat ik ooit gezien heb (en ik ben in Hawaii geweest). Het hotel ligt een stevige 1,5 km wandelen van het centrum. Maar daar is weinig aan.

Gereisd alleenreizend in maart 2010

2008

Voor de vierde keer

Bart
21-12-2008

In de Neckermann gids 3,5 ster maar met de sauna en het goede eten en animatie vind ik het vier sterren. Jammer dat het architctonisch originele gebouw matig onderhouden en schoongemaakt wordt.

De cocktailbar op de 9e verdieping heeft de originele Pinas en Daiguiris!!!

Gereisd alleenreizend in november 2008

sterk verbeterd sinds laatste maal was er nu in maart ook

h.rosier
30-4-2008

sterk verbeterd sinds laatste maal was er nu in maart april eten ook duidelijk beter

Gereisd alleenreizend in maart 2008

goed hotel met mooie kamers(in hoofdgebouw)

vriendelijke staf receptie minder doen wat uit de hoogte ,eten is matig maar altijd voldoende

mooi zwembad goede strandvoorzieningen

goede prijzen voor alleenreizende

Gereisd alleenreizend in maart 2006

2007

Wat een belevenis was het om in Cuba te zijn

Johan van Leeuwen
1-12-2007

Wat een belevenis was het om in Cuba te zijn. Dat ik in Villa Cuba terecht kwam was zuiver toeval. Alleen Varadero was zeker. Het hotel was goed,volgens de brochure 4 sterren maar 3 is beter op zijn plaats. Er werd verbouwd maar daar heb je geen last van. In mijn geval even omlopen naar het restaurant. Het eten was niet er afwisselend maar toch acceptabel. Bediening is prima. Een paar pesos is zeer welkom gezien het gemiddelde inkomen van 17 euro per maand. Leg 3 pesos `s morgens op je hoofdkussen en je kamer ziet er prachtig uit. Een bloemetje op je badkamer en je handdoeken gevouwen in de mooiste vormen. Die 3 pesos hoeft natuurlijk niet iedere dag. Er zijn leuke uitstapjes te doen en het centrum van Varadero is 800 m. De mensen kunnen niet veel kopen dus als je wat badspullen uitdeelt of wat kleding dat je toch niet meer aan doet heb je vrienden voor het leven.

Gereisd alleenreizend in november 2007

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gran Caribe Villa Cuba Resort in Varadero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gran Caribe Villa Cuba Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.