5,6

We hebben een aantal aanbieders voor Gran Caribe Villa Cuba Resort voor je op een rij gezet:

36 reviews over Hotel Gran Caribe Villa Cuba Resort in het Nederlands

worst ever....

Rob
30-9-2013

na een leuke rondreis op Cuba door touroperator in dit hotel gedumpt. gebouw als een parkeergarage, eten matig, cocktails inderdaad limonade met rum en allemaal smaken ze hetzelfde (bij geen zin van het personeel is ook alles "finished"). entertainment is echt weerzinwekkend hard! geen ontkomen aan, niet op het strand of in je kamer. in Nederland verboden zoveel decibel te verspreiden. personeel over het algemeen niet geïnteresseerd of onbeschoft. dus niet boeken en voor degene die er via touroperator aan vast zitten: sterkte!

Gereisd met vrienden in september 2013

Redelijk resort

Martin
21-5-2013

Varadero heeft eigenlijk niet zoveel van doen met de rest van Cuba. Het is slechts een zwakke afspiegeling van dit prachtige land.

Plaatsje Varadero heeft niets bijzonders te bieden, dus als je geen excursies boekt is er verder niet veel te beleven in de omgeving.

De kamers en service van Villa Cuba zijn echter wel zoals de rest van Cuba, redelijk, maar niet hoogstaand. Eten is weliswaar soms wat koud, maar van redelijke kwaliteit. Kamers zijn ook redelijk. Personeel is behulpzaam en vriendelijk. Heb het in Europa wel eens minder gehad, dus wat valt er te klagen. Cocktails zijn heel uitgebreid, maar helaas zijn de glazen soms niet meer voorradig en krijg je dan maar een plastic beker.

Zwembad is ok, net als het strand.

Lekker ruim opgezet, dus, mede dankzij het heerlijke weer, goed vertoeven.

Gereisd met vrienden in mei 2013

goed hotel, prima service, mooie plek

canoa
26-3-2013

De algemene indruk van dit hotel is goed, in een omgeving met prachtige stranden. Het personeel was super vriendelijk en behulpzaam.

De prijs/kwaliteit verhouding is ook prima, de eetgelegenheden waren goed

en er zijn een paar leuke barretjes waar je lekkere coctails kunt bestellen maar natuurlijk ook wijn en bier. En dit alles gratis tot 2 uur s'nachts

De kamers zijn netjes en schoon, wij verbleven aan de tuinkant en daar was het lekker rustig. De mensen die hier over het eten of de accomodatie klagen kunnen misschien beter de volgende keer thuis blijven.

Wij hebben hier een super vakantie gehad..

Gereisd met vrienden in maart 2013

Goed hotel!

Anna en Helma
4-5-2011

We zijn 2 weken in dit hotel verbleven. Mooie kamers, mooi strand, hotel zelf is erg leuk gebouwd, eerst even goed de weg leren kennen, want er zijn een heleboel trappen die overal heen leiden. Eten was redelijk, verwacht er niet teveel van. Enige wat we hebben gemist, is vers fruit, dat was elke dag hetzelfde en niet veel, maar verder moeten de mensen niet zeuren.

Anumatie erg leuk, weten leuke uitgaansgelegenheden.

Havana is helemaal een aanrader. Neem de Viazul bus, voor 10 CUC heb je een enkeltje, terwijl het met de taxi 40 CUC kost.

Wat excursies betreft: 3-steden toer is heel erg gaaf! Het is een heel lange, vermoeiende dag, maar je doet heel veel indruken op, helemaal top!

Al met al een super vakantie beleefd in Villa Cuba!

Gereisd met vrienden in september 2010

Waardeloos

martin
2-3-2011

Morsige kamers, animatie met teveel herrie aan het hotel ipv richting strand. Onbeschoft behandeld. Nav van het feit dat de telefooncomputer+telefoon vanb het hotel niet werkte, werd de conclusie getrokken dat wij 3 keer contact hadden gehad met onze zoon in Australïe en meotsen daarte totaal 180 CUC betalen! En dat voor 2 keer bellen en telkes geen gehoor krijgen en een derde keer dat ons werd gezegd dat we de hoorn van het toestel er waarschijnlijk niet goed op hadden gelegd. Een manager van het hotel die via de hostess aangaf dat wij moesten betalen. Beste mensen, we hadden gelukkig na 2 dagen Villa Cuba ook een verlengingsweek in Meliá Las Antillas geboekt> Wat een verschil!! Toppie daar.

Gereisd met vrienden in februari 2011

matig hotel

Katta
2-2-2011

Ligging prima met eigen strand, sevice redelijk heel verschillend ligt er aan wie er werkt!! Eten matig als je wat later komt is er veel op en werd niet bijgevuld, a la carte is prima, wel reserveren. Kamers groot en redelijk schoon .Jammer van de harde disco muziek en geen gezellige cubaanse muziek.

Gereisd met vrienden in januari 2011

matig hotel schitterende ligging

Peter
23-11-2010

Villa Cuba is een gedateerd hotel, waar het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam is. Het buffet is van matige kwaliteit op een avond na toen er een soort festival tussen de diverse koks van diverse hotels was. Het ontbijt was ruim voldoende. De kamers waren mooi maar gedateerd.

Gereisd met vrienden in oktober 2010

Zeer slecht resoret

Cor
30-10-2010

Dit resort was het selchtste hotel/resort, wat we hadden geboekt op de rondreis met Fox. Ongeteresserde bediening. Meer oog voor blonde dames, meer oog voor de TV. Zeer rumoerig en het eten was matig. We zijn best wat gewend, maar dit was echt bijzonder matig.

Gereisd met vrienden in januari 2010

Voor weinig geld een slecht hotel

Brenda
19-8-2010

Cuba echt een geweldig land. Het hotel daarentegen matig. Zwembad is toe aan renovatie tegels zitten los of zijn kapot. Het eten slecht behalve in het a la carte restaurant. Cocktails (met uitzondering bij het zwembad)echt super!!! Kamer in het bijgebouw was redelijk. Alleen de handdoeken echt te vies voor woorden stonken vreselijk. Het strand daar en tegen maakt echt alles goed zo wit en het water zo helder. Kortom voor de prijs die je betaald heb je eigenlijk weinig te klagen en voor cubaanse begrippen een aardig hotel. Echter voor Nederlandse begrippen is het vergelijkbaar met een 2 sterrenhotel.

Gereisd met vrienden in juli 2010

nooit meer

Hanneke
15-8-2010

Villa Cuba zal bij onze rondreis inbegrepen. We hebben het ervaren als een verschrikkelijk dorp. Veel luidruchtige Zuid Amerikanen en Russen. Het eten is lauw en slecht.

De kamer was schoon, maar via ventilatierooster komt een soort olielucht naar binnen. Het personeel was niet bijzonder vriendelijk.

Pluspunt: prachtig strand en zee, mooi weer.

Gereisd met vrienden in augustus 2010

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gran Caribe Villa Cuba Resort in Varadero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gran Caribe Villa Cuba Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.