5,6

We hebben een aantal aanbieders voor Gran Caribe Villa Cuba Resort voor je op een rij gezet:

D-reizen
D-reizen
Tjingo
Tjingo

2 reviews over Hotel Gran Caribe Villa Cuba Resort in het Nederlands

matig resort

edwinvandebraak
7-1-2013

Aan eind rondreis 3 dagen verbleven. Veel luidruchtige canadezen. Restaurant enorm overvol. Speciale restaurantjes 3 dagen ervoor al volgeboekt...niet ons type resort.

Gereisd met jonge kinderen in december 2012

Niet voor families

Jeske
22-2-2009

De beoordelingen van hotel Villa Cuba zijn erg wisselend, waarschijnlijk omdat de kwaliteit van dit hotel ook wisselend is. Op Cuba heerst veel armoe, dat is in het hotel te merken

De kamers: 1 van onze kamers had een kapotte wc die door bleef lopen. De mechaniciens konden dit niet structureel verhelpen, misschien door een gebrek aan onderdelen. In ons deel van het gebouw was altijd gemiddeld 1 van de 2 liften kapot. Drie dagen lang geen warm water uit de kraan.

Het eten: De ene dag zijn er twee soorten heerlijke vis en drie soorten goed vlees, de andere dag is er alleen rijst met inktvis en kippenvleugels. De taart en de gekruide rijst zijn altijd lekker

De cocktails: Prima.

De kinderclub: Officieel is er een kinderclub van 10.30 tot 12.00 uur en van 16.00 tot 17.00 uur. Twee weken lang ging deze miniclub driekwart van de tijd niet door.

Het strand en personeel zijn OK. Dure excursies en scooters huren zijn de enige mogelijkheden om het land te zien

Gereisd met jonge kinderen in januari 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gran Caribe Villa Cuba Resort in Varadero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gran Caribe Villa Cuba Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.