5,6

We hebben een aantal aanbieders voor Gran Caribe Villa Cuba Resort voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel Gran Caribe Villa Cuba Resort in het Nederlands

Leuk na 2 weken Cuba, voor echte luxe, ander hotel

keesmeesfeesbees
6-8-2010

Verouderd en slecht onderhoude resort. Geen onderscheid in leeftijd/polsbandjes, hierdoor alcohol aan minderjarigen! Ze kunnen daarwel een toptijd hebben. De bar bij het zwembad is 24/24h open (geen alcohol vanaf 24h). Katten en (1 enkele) hond houden de wacht bij de restaurants. Zijn wel lieve beestjes en niet opdringerig.

Kamers hebben duidelijk te leiden van de tand des tijds. De schoonmaak hoeft daar niet onder te leiden, maar doet dat wel. Ook hier is men zuinig met verstrekken van WC-papier. Neem zelf enkele rollen mee!

Het eten is niet top. Na 2 weken Cuba rond, uiteraard wel. Personeel is niet allemaal even vriendelijk.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

Heerlijk resort

Fam.de Groot
2-8-2010

Prachtig land,prachtig resort, direct aan het strand en groot zwembad. Wij hadden kamers in het hoofdgebouw en ik had een mailtje gestuurd of we kamers bij elkaar konden krijgen en dat was allemaal geregeld. Het enig minpuntje wat wij hebben is dat ze alcohol aan kinderen schenken terwijl ze om iets vragen zonder alcohol. Het zwembad vonden we niet erg schoon,ondanks dat ze het elke dag schoonmaakten, maar de gasten bleven bekers erin gooien. Jammer. Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam, ook zonder fooi. Denk wel om de 25 CUC die je moet betalen om het land uit te mogen, dat stond bij ons nergens vermeld en met 8 personen is dat wel bijna 200 euro, tegenvaller.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

Prima all inclusive resort

M.L.Bos
18-6-2010

Een prima vacantie gehad in villa Cuba. We gingen er met gemengde culinaire gevoelens heen i.v.m de slechte waarderingen over het eten in Cuba.

Het hotel is wat verouderd , maar prima in orde.

We hadden kamer in bijgebouw, ruim en aan het strand. Aanrader ,aangezien de hotelkamers I.V.M entertainment en zwembadbar meer geluidsoverlast hebben. Fantastisch entertainment team, eten prima. Zowel in restaurant Bamboo(oosters) als Mariposa , La Sitia en tevens in buffetrestaurant ook regelmatig gezellige Cubaanse bandjes.

Excursies veel te duur. Op eigen gelegenheid met de bus Viazul naar Havanna gaan voor 10 cuc(10 euro) en hotel boeken voor 1-2 dagen.

Bediening overal vriendelijk, behalve in bar op 2 hoog met het balkonterras.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2010

Tjingo

hotel is geen 4 sterren waard. Eten ´s morgens en ´s middags is prima maar avondeten was echt niet zo best ondanks dat er best wat variatie was. Als je niet van vis houdt is er eigenlijk alleen nog kip die niet echt lekker is. Reserveren voor een van de twee restaurant is mogelijk maar dan moet je al om 7.15 uur bij de receptie staan zodat je om 8 uur je naam kan laten noteren. Plaatsen zijn beperkt. Excursies met reisburo is heel erg duur. Als je mazzel hebt dan ga je met klein groepje maar het kan ook zomaar zijn dat je met 20 man in een bus zit. Dat is echt te veel. Praat op het strand eens met Alex (chino) die kan je tips geven wat evt. bezoeken van Havanna betreft of een andere toer door Cuba. Betrouwbare man en scheeltje een hoop geld.

Verder is de cocktailbar gezellig. Strand geweldig alleen jammer dat de bedjes een beetje hard zijn. Je kunt er handdoeken krijgen tegen borg dus met extra handdoek op je ligbed is het goed uit te houden.

Gereisd met oudere kinderen in september 2009

zorg dat je in het hoofdgebouw zit

XXXX
23-9-2009

Wel gezellig m.n. ´s avonds aan de bar, heel mooi strand met helaas harde bedjes. Aardige mensen die er rondlopen. Vooral Alex. Mocht je er een dagje uit willen vraag dan naar Alex of Chino op het strand. Excursie met reisorganisaties zijn veel te duur en als je pech hebt zit je vast aan een grote groep en zie je nog niet veel voor al dat geld. Alex is super betrouwbaar. Zeg evt. dat je uit Nederland komt en zijn naam op internet hebt gevonden.

Eten ´s morgens en ´s middags vonden we prima maar ´s avonds was slecht.

Gereisd met oudere kinderen in september 2009

goed hotel

ria
19-8-2009

Dit hotel is goed maar niet super geen 4 sterren eerder 3 sterren.Het hotel de Kamers en badkamer zijn gedateerd .Eten is niet echt speciaal ,wij zijn zeker geen klagers maar zijn voor 4 sterren ( in mexico,dominicaanse republiek)beter gewend, er ligt wel elke dag wel iets wat iedereen lust (rijst,aardappels ,brood,spagetty, kip ,ijs fruit ed.) Ligging aan een super mooi strand met een warme aflopende heldere zee van 30 graden.Fijne parasols ( van palm bladeren)op het strand.Genoeg ligbedden voor iedereen aan het zwembad en aan de zee.Er zijn heel mooie excursies te boeken vanaf Varadero met de jeepsafarie mee en met de catamaran varen zijn aanraders.Al met al een goede fijne vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

Mooi Hotel

Bas
26-3-2009

Prima Hotel, het eten is zeer verzorgd en voor ieder wat wils, bufetten wisselen dagelijks in samenstelling.

Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, vooral in de restaurants.

Boek vooral eens a la carte in het orientaalse- of international restaurant.

De kamers zijn netjes en groot (in de villa's zijn de kamers kleiner).

Ik zie hier een hoop wisselende beoordelingen staan maar als je Cuba echt goed hebt gezien dan weet je dat dit voor Cubaanse begrippen gewoon een tophotel is, voor mij de vier sterren dus helemaal waard.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2009

prima hotel

Silke
10-1-2009

Villa Cuba is centraal gelegen, en grenst aan het strand. Het eten in Villa Cuba was eentonig maar niet slecht. Om af te wisselen, kun je kiezen uit een cubaans, internationaal, en orientaal, d.m.v. s'morgens 8 uur bij de receptie reserveren voor de volgende avond. Wij verbleven in een bijgebouw, met matig onderhoud. Prima airco, en bed. S'avonds (kleine) shows (buiten), nachtclub/disco (tot 2 uur open), en een spelletjes ruimte, met airhockey, tafeltennis, biljart, en schaakbord. Een rustig strand, geen schreeuwende verkopers enz. Varadero zelf stelt het niet zoveel voor.

We hebben een prima vakantie gehad.

We hebben hier gezeten met kerst en oud en nieuw.

Gereisd met oudere kinderen in december 2008

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gran Caribe Villa Cuba Resort in Varadero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gran Caribe Villa Cuba Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.