5,6

We hebben een aantal aanbieders voor Gran Caribe Villa Cuba Resort voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Gran Caribe Villa Cuba Resort in het Nederlands

2008

Mooi maar groot hotel, echter door de vele gezellige zihoekjes en bars niet storend. Vriendelijk personeel, aan de receptie iets minder. Let daar overigens goed op met wisselen. Eten zeer gevarieerd en lekker. Huur een auto en ga naar Havanna om er een overnachting te doen in een casa particular. Alex van onze touroperator, goede host, geef leuke tips. Hij heeft ook een mooi excursieprogramma, echt de moeite waard.

Gereisd familie in april 2008

Met de kerst (2007) in dit hotel verbleven. Wij waren met 9 personen en kriegen een privevilla in plaats van 3 hotelkamers. Dit was uitstekend. We hadden zelfs een privezwembad tot onze beschikking, wat erg fijn was met 3 kinderen.

Lekker dichtbij het strand, wat verder van het centrum, maar het is wel te belopen. Personeel ontzettend vriendelijk, behalve bij de receptie.

2 a la carte restaurants, de ene erg goed, de andere (cubaans restaurant) meer sfeer maar zeer beperkte keuze.

Buffetrestaurant goed maar wel veel van hetzelfde, met kerst en oud en nieuwe uitstekend gegeten.

Gereisd familie in maart 2008
2007

Het is ons daar goed bevallen, al is het heel jammer dat er bij hoog en laag beweerd werd dat er geen renovatie aan het hotel plaats vond.

Dat terwijl er aan alle kanten werklieden aan het renoveren waren, een pure leugen van de medewerkers van het reisburo dus.

Terwijl het toch een kleine moeite is om kontakt met de ter plaatse aanwezige hostes op te nemen.

We voelen ons dus aardig in de maling genomen.

Gereisd familie in november 2007

Tjingo

Villa Cuba is een perfect hotel, hier geweest van 2 t/m 16 okt.Prachtig complex/tuin/zwembad en strand. Een aanrader is de bar op de bovenste verdieping waar regelmatig Ayala een prima barman en een prachtig uitzicht.

Als de verbouwing helemaal klaar is ziet het er zeker nog mooier uit.Wij hebben het hier 16 dagen erg naar ons zin gehad en gaan zeker nog een keer terug.Qua prijs/kwaliteit is het zeker een aanrader en vanuit het hotel kun je prima allerlei excursies boeken.

Gereisd familie in oktober 2007

fijn hotel elke avond muziek en dans de zee en strand zijn erg mooi fijne handdoekenservice excursie's zijn duur maar je krijgt wel waar voor je geld maar via je ober kun je voor weinig geld een taxi huren om ermee naar havana te rijden en daar met een gids rond te lopen en je bepaald zelf waar wil gaan kijken wij hebben ons zeer vermaakt kamers waren goed ,eten was ook goed

Gereisd familie in augustus 2007

Prima hotel met vriendelijk personeel

Leon
20-7-2007

Prima hotel met vriendelijk personeel. Het eten is goed, alleen wat te weinig variatie.

Gereisd familie in juli 2007

Wij zijn in april 2007 in Varadero geweest

de bruyckere
5-5-2007

Wij zijn in april 2007 in Varadero geweest.Villa Cuba valt vrij goed mee, inderdaad een fooitje op zijn tijd maakt dat je aan de bar wat vlotter bediend wordt ! Het eten is middelmatig,soms naar de lauwe kant . De verse fruitsap is heerlijk !!

De Canadese drinkebroers moet je erbij nemen.

Excursies bij de touroperators vrij duur in verhouding tot wat je krijgt,en gebeuren in sneltempo. Aanrader neem de bus van Viazul.

Gereisd familie in april 2007

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gran Caribe Villa Cuba Resort in Varadero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gran Caribe Villa Cuba Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.