5,6

We hebben een aantal aanbieders voor Gran Caribe Villa Cuba Resort voor je op een rij gezet:

126 reviews over Hotel Gran Caribe Villa Cuba Resort in het Nederlands

Geweldig

Spoormans martine,
2-3-2018

Mooi hotel de accomodatie was perfect en lekker weer !!!

Gereisd met partner in december 2017

Onhygiënisch gedateerd hotel

Peter,
18-8-2017

Bij aankomst in de kamer viel ons gelijk de afgebrokkelde vloertegels op waar een lange rij mieren richting de badkamer liepen.

De badkamer bestond o.a. uit een roestig bad met een verschimmeld douchegordijn. De handdoeken zaten nog onder de haren van anderen. De airco was vies en had alleen een stand zacht of hard. De bedlakens zaten onder de vlekken.

Wij zijn toen direct naar de receptie gegaan om een nieuwe kamer te vragen. Wij kregen 2 andere kamers te zien. Deze waren identiek smerig als de eerste. Zelfs de haren zaten bij alle kamers op dezelfde plekken. Het buffet was ranzig. Op de eerste avond zag ik een kakkerlak over de pizzastukken rennen.

Door de lange reis toch maar besloten om op onze eigen strandlaken op het bed te slapen.

De volgende dag gelukkig via de reisbegeleider een kamer kunnen krijgen bij het naast gelegen Las Morlas. Vele malen schoner!

Gereisd met partner in augustus 2017

prima hotel

alie
5-2-2016

prima hotel erg groot,het was niet onze keus hadden Tortuga geboekt waar we al jaren komen .met onze vrienden.

de kamers waren schoon en ruim prima personeel(geen kakelak gezien)

en het eten was goed..

alleen ver van het centrum bus stopte niet voor de deur wegens de bouw van een nieuw hotel.

Gereisd met partner in december 2015

Matig hotel

Frank
11-4-2014

Het hotel is somber opgezet en doet echt Cubaans aan. Het eten is verre van afwisselend en is vaak koud.

De kamers zien er mooi uit en zijn schoon (wel erg veel kakkerlakken).

De mensen zijn alles behalve gemotiveerd.

Als ik de volgende keer naar Cuba ga sla ik dit hotel over!

Gereisd met partner in januari 2006

Afschuwelijk

gewoon_suze
31-10-2013

We hadden dit hotel als tussenstop na een rondreis. Na 7 fantastische hotels was dit een ware domper. Eten is ronduit smerig, in het restaurant vliegen de vogels gewoon van tafel naar tafel. Lunch was het overgebleven eten van de vorige avond. Onvriendelijk personeel. Pooiers die met hun hoeren in het hotel verblijven en oude mannetjes die gewillig gebruik maken van deze vrouwen. Dit resort is het niet waardig om een resort genoemd te worden.

Het strand bij dit hotel was daarentegen erg mooi en heerlijk rustig!

Gereisd met partner in september 2013

Prima hotel voor die prijs.

Fred Hendriks
14-6-2013

Hotel Villa Cuba Resort is een prima hotel voor de prijs. De kamers zijn goed en schoon, het eten is oké , het strand is prachtig en goed verzorgt.

Maar de drankjes zijn fantastisch .

Maar vooral is het er erg gezellig, en een goede uitvalsweg plek om de rest van het prachtige Cuba te bezoeken.

Ik was voor de tweede keer terug, en ga zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in maart 2013

Geen 5 sterren

aeroconsultancy
19-3-2013

Een gedateerd complex met mooie geupdate kamers en vriendelijk personeel behalve sommige in het restaurant. Eten en hygiene in het restaurant niet top.

Gereisd met partner in maart 2013

Geen prettig hotel

Anoniem
9-3-2013

Villa Cuba is een groot onpersoonlijk hotel, met all in formule, wij waren hier aan het einde van de rondreis en zijn geen fan van all-in formules, wij zijn dan ook in de stad gaan eten iedere avond. Kamers groot genoeg, maar niet schoon, badkamer oud, niet schoon en zeker aan vervanging toe. Personeel in ontbijtzaal zeer vriendelijk, achter receptie chagerijnig. Entertainment 's avonds vooral luidruchtig, geen pretje als je een kamer aan die kant zou hebben..De bekleding van de banken die staan in de lobby is erg smerig. Het zwembad wordt daarentegen dagelijks gereinigd. Mooi strand, maar je moet er vroeg bij zijn als je een ligbedje met parasol wil hebben..Voor ons niet voor herhaling vatbaar, als je all-in wil zitten is er vast een betere optie..

heerlijke strand vakantie!

marije
4-3-2013

Ondanks alle nare berichten hebben wij een heerlijke vakantie gehad.

Wij zijn twee weken hier geweest.

Het eten is lekker en zeer veel keuze. Tja geen hollandse pot maar gewoon lekker en smaakvol.

De canadezen zijn er idd in overvloed en omdat het voor hun een goedkope reis is zijn er veel jongeren. Zij zijn idd va de ochtend al dronken en savonds luidruchtig maar dan zijn er genoeg rustige plekjes op te zoeken. Alleen de luidruchtige entertainment is wat irritant zeker smiddags bij het zwembad ook omdat het bijna elke dag hetzelfde is, maar op het strand is het heerlijk rustig en adembenemend mooi.

Boek dus gerust!!

Herrie, dronken gasten

Chris
19-2-2013

Na een rondreis door Cuba lijkt Villa Cuba een weldaad van luxe. Mooie kamers (in vergelijking) lekker eten (in vergelijking) schoon (in vergelijking) georganiseerd (in vergelijking). De eerste indruk was erg positief.

Echter de andere gasten waren erg dronken en ook luidruchtig en liepen de hele dag tegen elkaar te schreeuwen en pochen en drankspelletjes te doen. Op zich niets mis mee maar glazen flessen breken bij het zwembad en overgeven in het water en vooral de hele nacht schreeuwen had van mij niet gehoeven. Helaas werden ze niet aangesproken door het hotelpersoneel waardoor het elke nacht raak was. Gelukkig was ons verlengingshotel veel beter en rustiger. Villa Cuba had van mij niet gehoeven.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gran Caribe Villa Cuba Resort in Varadero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gran Caribe Villa Cuba Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.