Hotel Gran Caribe Villa Cuba Resort

Hotel Gran Caribe Villa Cuba Resort
5,6

5 tips over Hotel Gran Caribe Villa Cuba Resort

canoa, 26-3-2013
Wij zijn vanuit Varadero met de Viazul bus naar Havanna geweest dit is prima geregeld, de plaatsen worden gereserveerd en de bus rijd precies op tijd, Vertrek vanuit het centrum van Varadero. In Havanna hebben we bij particulieren geslapen ook erg leuk en goedkoop.(er zijn ontzettend veel kamers te huur. je herkent ze aan een blauw/wit bordje aan de gevel.)
marije, 4-3-2013

Links op het strand is muziek en entertainment

Rechts rust en stilte

Oordopjes zijn idd geen overbodige luxe als je aan de zwembad kant het balkon hebt zitten.

Wietske, 4-7-2012

Neem oordopjes mee

Toen wij er waren regende het, waardoor de liften uitvielen. Als je niet in de lift vast wilt komen te zitten neem dan de trap?

We hebben een aantal aanbieders voor Gran Caribe Villa Cuba Resort voor je op een rij gezet:

Sandy, 3-4-2012
Neem van thuis uit een grote plastic beker mee die je aan de bar kan laten vullen, doen de Canadezen ook, en anders krijg je het in heel kleine plastic bekertje. Neem genoeg handdoeken mee, voor de dagen dat ze op zijn. Wissel je geld niet in het hotel (te duur), maar in de bank om de hoek. Deze is op wekdagen van 9-17 open. Neem wel je paspoort mee. Wanneer je een auto wil huren (niet duur en goed te doen) in het hotel, neem dan vanuit Nederland een goede wegen kaart mee.
marc, 17-1-2012
Wil je 's avonds een beetje rust, ga na zonsondergang naar het strand.