Hotel Gran Caribe Villa Cuba Resort ****

Review geschreven door Martin

Redelijk resort

Martin,
21-5-2013

Varadero heeft eigenlijk niet zoveel van doen met de rest van Cuba. Het is slechts een zwakke afspiegeling van dit prachtige land.

Plaatsje Varadero heeft niets bijzonders te bieden, dus als je geen excursies boekt is er verder niet veel te beleven in de omgeving.

De kamers en service van Villa Cuba zijn echter wel zoals de rest van Cuba, redelijk, maar niet hoogstaand. Eten is weliswaar soms wat koud, maar van redelijke kwaliteit. Kamers zijn ook redelijk. Personeel is behulpzaam en vriendelijk. Heb het in Europa wel eens minder gehad, dus wat valt er te klagen. Cocktails zijn heel uitgebreid, maar helaas zijn de glazen soms niet meer voorradig en krijg je dan maar een plastic beker.

Zwembad is ok, net als het strand.

Lekker ruim opgezet, dus, mede dankzij het heerlijke weer, goed vertoeven.

Gereisd met vrienden in mei 2013