Onhygiënisch gedateerd hotel

Review geschreven door Peter

Onhygiënisch gedateerd hotel

Peter,
18-8-2017

Bij aankomst in de kamer viel ons gelijk de afgebrokkelde vloertegels op waar een lange rij mieren richting de badkamer liepen.

De badkamer bestond o.a. uit een roestig bad met een verschimmeld douchegordijn. De handdoeken zaten nog onder de haren van anderen. De airco was vies en had alleen een stand zacht of hard. De bedlakens zaten onder de vlekken.

Wij zijn toen direct naar de receptie gegaan om een nieuwe kamer te vragen. Wij kregen 2 andere kamers te zien. Deze waren identiek smerig als de eerste. Zelfs de haren zaten bij alle kamers op dezelfde plekken. Het buffet was ranzig. Op de eerste avond zag ik een kakkerlak over de pizzastukken rennen.

Door de lange reis toch maar besloten om op onze eigen strandlaken op het bed te slapen.

De volgende dag gelukkig via de reisbegeleider een kamer kunnen krijgen bij het naast gelegen Las Morlas. Vele malen schoner!

Gereisd met partner in augustus 2017
Volgende reviewVolgende