5,6

We hebben een aantal aanbieders voor Gran Caribe Villa Cuba Resort voor je op een rij gezet:

220 reviews over Hotel Gran Caribe Villa Cuba Resort in het Nederlands

Geweldig

Spoormans martine,
2-3-2018

Mooi hotel de accomodatie was perfect en lekker weer !!!

Gereisd met partner in december 2017

Onhygiënisch gedateerd hotel

Peter,
18-8-2017

Bij aankomst in de kamer viel ons gelijk de afgebrokkelde vloertegels op waar een lange rij mieren richting de badkamer liepen.

De badkamer bestond o.a. uit een roestig bad met een verschimmeld douchegordijn. De handdoeken zaten nog onder de haren van anderen. De airco was vies en had alleen een stand zacht of hard. De bedlakens zaten onder de vlekken.

Wij zijn toen direct naar de receptie gegaan om een nieuwe kamer te vragen. Wij kregen 2 andere kamers te zien. Deze waren identiek smerig als de eerste. Zelfs de haren zaten bij alle kamers op dezelfde plekken. Het buffet was ranzig. Op de eerste avond zag ik een kakkerlak over de pizzastukken rennen.

Door de lange reis toch maar besloten om op onze eigen strandlaken op het bed te slapen.

De volgende dag gelukkig via de reisbegeleider een kamer kunnen krijgen bij het naast gelegen Las Morlas. Vele malen schoner!

Gereisd met partner in augustus 2017

prima hotel

alie
5-2-2016

prima hotel erg groot,het was niet onze keus hadden Tortuga geboekt waar we al jaren komen .met onze vrienden.

de kamers waren schoon en ruim prima personeel(geen kakelak gezien)

en het eten was goed..

alleen ver van het centrum bus stopte niet voor de deur wegens de bouw van een nieuw hotel.

Gereisd met partner in december 2015

Matig hotel

Frank
11-4-2014

Het hotel is somber opgezet en doet echt Cubaans aan. Het eten is verre van afwisselend en is vaak koud.

De kamers zien er mooi uit en zijn schoon (wel erg veel kakkerlakken).

De mensen zijn alles behalve gemotiveerd.

Als ik de volgende keer naar Cuba ga sla ik dit hotel over!

Gereisd met partner in januari 2006

Afschuwelijk

gewoon_suze
31-10-2013

We hadden dit hotel als tussenstop na een rondreis. Na 7 fantastische hotels was dit een ware domper. Eten is ronduit smerig, in het restaurant vliegen de vogels gewoon van tafel naar tafel. Lunch was het overgebleven eten van de vorige avond. Onvriendelijk personeel. Pooiers die met hun hoeren in het hotel verblijven en oude mannetjes die gewillig gebruik maken van deze vrouwen. Dit resort is het niet waardig om een resort genoemd te worden.

Het strand bij dit hotel was daarentegen erg mooi en heerlijk rustig!

Gereisd met partner in september 2013

worst ever....

Rob
30-9-2013

na een leuke rondreis op Cuba door touroperator in dit hotel gedumpt. gebouw als een parkeergarage, eten matig, cocktails inderdaad limonade met rum en allemaal smaken ze hetzelfde (bij geen zin van het personeel is ook alles "finished"). entertainment is echt weerzinwekkend hard! geen ontkomen aan, niet op het strand of in je kamer. in Nederland verboden zoveel decibel te verspreiden. personeel over het algemeen niet geïnteresseerd of onbeschoft. dus niet boeken en voor degene die er via touroperator aan vast zitten: sterkte!

Gereisd met vrienden in september 2013

Prima hotel voor die prijs.

Fred Hendriks
14-6-2013

Hotel Villa Cuba Resort is een prima hotel voor de prijs. De kamers zijn goed en schoon, het eten is oké , het strand is prachtig en goed verzorgt.

Maar de drankjes zijn fantastisch .

Maar vooral is het er erg gezellig, en een goede uitvalsweg plek om de rest van het prachtige Cuba te bezoeken.

Ik was voor de tweede keer terug, en ga zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in maart 2013

Redelijk resort

Martin
21-5-2013

Varadero heeft eigenlijk niet zoveel van doen met de rest van Cuba. Het is slechts een zwakke afspiegeling van dit prachtige land.

Plaatsje Varadero heeft niets bijzonders te bieden, dus als je geen excursies boekt is er verder niet veel te beleven in de omgeving.

De kamers en service van Villa Cuba zijn echter wel zoals de rest van Cuba, redelijk, maar niet hoogstaand. Eten is weliswaar soms wat koud, maar van redelijke kwaliteit. Kamers zijn ook redelijk. Personeel is behulpzaam en vriendelijk. Heb het in Europa wel eens minder gehad, dus wat valt er te klagen. Cocktails zijn heel uitgebreid, maar helaas zijn de glazen soms niet meer voorradig en krijg je dan maar een plastic beker.

Zwembad is ok, net als het strand.

Lekker ruim opgezet, dus, mede dankzij het heerlijke weer, goed vertoeven.

Gereisd met vrienden in mei 2013

goed hotel, prima service, mooie plek

canoa
26-3-2013

De algemene indruk van dit hotel is goed, in een omgeving met prachtige stranden. Het personeel was super vriendelijk en behulpzaam.

De prijs/kwaliteit verhouding is ook prima, de eetgelegenheden waren goed

en er zijn een paar leuke barretjes waar je lekkere coctails kunt bestellen maar natuurlijk ook wijn en bier. En dit alles gratis tot 2 uur s'nachts

De kamers zijn netjes en schoon, wij verbleven aan de tuinkant en daar was het lekker rustig. De mensen die hier over het eten of de accomodatie klagen kunnen misschien beter de volgende keer thuis blijven.

Wij hebben hier een super vakantie gehad..

Gereisd met vrienden in maart 2013

Geen 5 sterren

aeroconsultancy
19-3-2013

Een gedateerd complex met mooie geupdate kamers en vriendelijk personeel behalve sommige in het restaurant. Eten en hygiene in het restaurant niet top.

Gereisd met partner in maart 2013

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gran Caribe Villa Cuba Resort in Varadero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gran Caribe Villa Cuba Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.