Hotel Club Horizontes Tropical

Meer hotelinfo

54 reviews over Hotel Club Horizontes Tropical

• 8Peter26-06-2010

Goed hotel

Opletten dat je niet in het rechts gedeelte van het hotel zit!! Dit gedeelte is ouder!! Kamer vragen recht voor het strand of in het linkse gedeelte.

Ideaal om te ontspannen na een rondreis of backpack. Vlak bij het witte strand!!

Alleenreizend

• 7nan10-04-2010

ligging mooi maar slechte service!

Het hotel ligt aan het mooie strand; tegenover de wijken waar de Cubanen zelf wonen. Het hotel heeft geen lift (is 4 hoog) wat wel erg belangrijk is als je slecht ter been bent. Wij hadden begane grond geboekt ivm slecht ter been en kregen een kamer met 15 treden. Zowel receptie en reisorganisatie konden dit niet direct oplossen ondankt dat wij dit bij boeking hadden doorgegeven. Ben toen zelf gaan zoeken en heb een kamer die aan de strandzijde leeg stond gevonden. Werd door reisorganisatie geaccepteerd ondanks dat dit niet gereserveerd stond voor deze reisorganisatie. Verder: kamer was erg klein en eenvoudig ingericht, onvriendelijk personeel,eten was redelijk, drankjes uit plastic bekers en om 23.00 sloot de bar en keek men iedereen het bed in. Geen aanrader!! Wij waren hier in 2001 en hebben toch een prima vakantie gehad. Het land Cuba maakt alles goed!!

• 7m en m25-02-2010

prachtige ligging

Hebben dit hotel last minute geboekt, 500 euro voor 9 dagen ( all inn en comfort class incl ). We hadden een kamer direct aan zee in de appartementen gebouwen. Dit was super, grote woonkamer en keuken en een geweldig balkon bijna bovenop het strand. Super uitzicht, prachtige zonsondergang. Slappkamer erg simpel, lawaaiige airco en slechte bedden, simpele kleine badkamer. eten eentoning en simpel maar ja dat is vaak in Cuba dus niets aparts. Ben er niet ziek van geworden dus dat is al heel wat. Ideaal voor een supergoedkope strandvakantie , ga het land in naar Havana en Vinales, blijf niet in varadero dan mis je het echte Cuba !

Er rijdt een bus door Varadero waar je voor weing het hele schiereiland mee over kan. Leuk om een keer te doen.

• 7Georgette 29-01-2010

Niet echt super

Voor Cuba is het nog best goed. Het is niet echt super. Kamers en vooral badkamer is oud. Ligging aan het strand is zeker super. Eten is hier wel super goedkoop maar niet lekker. Dat is echt geen aanrader. Maar in de buurt kan je wel erg lekker eten. Voor 2 dagen is het zeker te doen. Het is maar waar je tevreden mee bent. Ik heb een leuke tijd in Varadero gehad.

Met vrienden

• 5Ben van Steen26-11-2009

Strand en zee geweldig, het eten is zeer slecht

Na een rondreis met de open vouchers (via een touroperator) afgewerkt te hebben (geen aanrader ivm geen beschikbaarheid hotels) zijn we eindelijk gestrand in deze vakantiefabriek. Het complex wordt netjes onderhouden maar is erg gedateerd, de kamers zijn echt aan vernieuwing toe.Het hotel is goed gesitueerd aan de rand van het strand dat echt prachtig is met zijn heldere blauwe zee. Het eten in het hotel is zeer slecht,we hebben hier geen enkele keer gegeten maar zijn uitgeweken naar de betere restaurants in Varadero (El Dante,Antiquadados).Het personeel is redelijk vriendelijk,zeker na een tip maar als je een kwalitatief goede vakantie wilt met goede hotels,vriendelijke mensen, lekker eten en mooie natuur kun je beter niet naar Cuba gaan, in elk geval niet op de manier zoals wij hebben gedaan met de flex-vouchers.De prijs/kwaliteit verhouding is ver te zoeken en de mensen zijn door het systeem niet gewend om service te bieden.

• 8M.M. Slagt15-07-2007

De prijs/kwaliteit verhouding van het hotel is goed. Nette kamers, mooi zwembad en aan het strand. Enige opmerking is dat het eten niet echt smakelijk is. Hoewel het er wel goed uitziet.

• 8J. Zeinstra09-07-2007

Zeer slecht eten. Het hotel was netjes en schoon ook het personeel was zeer aardig en de reisleiding zeer goed en informatief.

• 3pat10-05-2007

Na onze rondreis hadden we dit hotel geboekt. Wat een vies hotel. Was bak zat los gordijnen zaten los Kledingkast viel uit elkaar. Zwembad water en bedjes rondom zwembad zeer vies. Durfde niet in het hotel sávonds te eten. Ontbijt sloeg nergens op. Gewoon weg een smerig hotel niet boeken dit hotel. Zaten ook nog kleine vieze beestjes in onze kamer . Ga in club paridise amigo zitten zeer goed hotel.

Familie

• 7hans03-09-2006

goed geregeld voor weinig geld Verwacht er niet te veel van komt het helemaal goed

• 6Theo en Karin30-07-2006

Wij zijn twee dagen in dit hotel geweest. Prima om na een rondreis door Cuba bij te komen voor de terugreis. De verzorging was goed en netjes. Het ligt direct aan het strand met comforabele bedjes. Kan me voorstellen dat het hier niet leuk is om een week te vertoeven.

Anders

0 tips over Hotel Club Horizontes Tropical