Bed and Breakfast Casa Ileana y Ray

Bed and Breakfast Casa Ileana y Ray

Bed and Breakfast
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Ileana y Ray voor je op een rij gezet:

4 reviews over Bed and Breakfast Casa Ileana y Ray in het Nederlands

Kees van Staa,
6-3-2019

Deze Casa heeft een aparte douche / keuken / slaapkamer, dus lekker ruim. Alles is goed onderhouden en schoon. De familie is EEG gastvrij en helpen graag met meedenken waar je lekker kan eten. Het super mooi strand is maximaal 100 meter lopen.

Gereisd met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Hele fijne casa!

Jeanine,
25-8-2017

De laatste 3 dagen van onze 15 daagse reis zaten we in deze casa, een echte aanrader! Mooie casa, fijne slaapkamer en badkamer. We hadden ook de mooie achtertuin tot onze beschikking waar we in de ochtend lekker konden ontbijten. Hele vriendelijke mensen. Casa ligt op 2 minuten afstand van een grote supermarkt en het strand. Daarnaast zijn er ook vele restaurantjes te vinden in de straat vlakbij. Paladar Nonna Tina is een absolute must: heerlijk Italiaans restaurant.

Gereisd met partner in augustus 2017

Prima verblijf bij lieve gastvrouw

Luc VDP
17-4-2017

De casa van Ileana en Ray is goed gelegen, op een paar honderd meter van het rustige strand en met tal van leuke restaurants in de buurt. De woning waar wij verbleven heeft een keukentje, een aparte douche + wc en een kleine slaapkamer. Ileana is een vriendelijke en hulpvaardige gastvrouw.

Gereisd met partner in Sun Jan 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima verblijf, dichtbij strand

Anja Witteman
8-7-2016

Ileana yRay is een goed plek om te verblijven, nette kamer goed sanitair en vriendelijke eigenaar. Prima ontbijt. Ligging 2 straten van het strand. Prima!!

Gereisd met partner in juni 2016

Bed and Breakfast info

Nog geen informatie beschikbaar over Bed and Breakfast Casa Ileana y Ray

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Ileana y Ray in Varadero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Ileana y Ray zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.