Bed and Breakfast

2 reviews over Bed and Breakfast Casa de Betty & Jorge in het Nederlands

Beste Casa in Cuba

Lilly Goossens
14-4-2017

Super vriendelijke en gastvrije familie. De kamers waren netjes en schoon en van moderne gemakken voorzien. Het interieur is gedateerd maar dat zie je bij elke casa particulares. Er is een geweldige tuin om in te relaxen, zonnen en wat te drinken. Het strand is op minder dan 5 min. lopen. De maaltijd die Betty voor ons heeft gekookt was geweldig en het ontbijt was ook echt fantastisch!

Gereisd met vrienden in april 2017

prima cubaanse casa

ronald
6-2-2012

casa particulares in centrum varadero, vlakbij strand/zee, restaurants, winkels, cafes e.a. betty en jorge zijn goede gastvrouw en -heer, uitgebreid ontbijt voor 4 cuc p.p. 2 kamers , een met keuken, grote patio met ligstoelen, schommelstoelen, buitendouche, kamers met airco, badkamer klein maar met alles-d'erop en d'eraan. in typisch cubaanse buurt. verademing in zeer toeristische varadero met zijn allincusive hotelkolossen. een aanrader!

Gereisd met partner in januari 2012

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa de Betty & Jorge in Varadero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa de Betty & Jorge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.