Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag33°22°
3,3

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Brisas del Caribe voor je op een rij gezet:

26 reviews over Hotel Brisas del Caribe in het Nederlands

Nooit meer. WEL een geweldige kamer met whirpool

Nic en Jenneke + vrienden,
3-4-2019

Het is stuk of op! Na een mooie rondreis met z’n 4-en door Cuba, sloten wij hier af met 5 dgn. Dit was ons slechtste hotel ooit! Na inchecken werkten de elektrische sleutel en de kluis niet, een paar uur moeten wachten voordat dit opgelost was. Service in het restaurant was slecht; onverschillig personeel. Koffiemachines in de bars regelmatig kapot of geen melk. Pina Colada en bier in diverse bars regelmatig op, ook bij de Beach-bar. Slechte en slappe koffie in het restaurant. Zeer harde muziek bij het zwembad. Wisselen van handdoeken tussen 9u en 17u pas na een uur wachten, de dame was lunchen! Te weinig strandbedjes en parasols, of vanaf 5u ‘s ochtends liggen er al spullen op, dus “bezet”. Klachten ingediend bij de manager, zij probeerde binnen haar mogelijkheden service te geven en was zeer behulpzaam. Wij kregen 1 Mojito (geen All-in?!) en we mochten 2u later van de kamer af op de vertrekdag als tegemoetkoming. Dit hotel NOOIT meer.

Gereisd met vrienden in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mijd dit hotel.

H.Wiersema,
16-6-2017

Na een prachtige rondreis over Cuba dit hotel bezocht. Dit was een vreselijke teleurstelling. Onze eerste (430) kamer stonk verschrikkelijk naar rook en andere luchtjes. De airco werd niet koud, schimmel en dode vliegen op de tegels in de badkamer. Brandvlekken in de lakens. Vieze lampenkappen. sommige lampen deden het niet. Vitrage stonk naar rook. Koelkast werkte niet. Hierover een klacht ingediend, maar moesten hier wel een nacht verblijven. De volgende dag een andere kamer gekregen. (321). Was wel iets beter. Maar hier werd de airco ook niet echt koud. (centraal geregeld)? Er miste een deur in de kast. Mierensnelweg op het balkon, waar de buitenlamp ook niet werkte. Slecht verkeerd gemonteerde douchestang dienaar beneden viel. Het eten was ook verschrikkelijk. Het eten wat warm moest zijn was koud. Vliegen op de salade's. Klacht ingediend bij de chefkok. Hij zou dit oplossen. Niet dus. Dit alles bij de receptie gemeld. Voor onze vertrek werden wij uitgenodigd om met een manager te praten. Maar die vond vergaderen belangrijker. Ter compensatie kregen wij een fles rum. We willen wel vermelden dat het niet aan het personeel ligt, deze zijn super vriendelijk

Gereisd met partner in juni 2017

Nooit meer

ELR
26-3-2017

Matige gedateerde kamers. Bij aankomst kwamen we binnen in een vrieskist, De vieze airco blies op volle toeren. Deze kon niet worden uitgezet, bedieningspaneel was van de muur. 1 lamp had ook geen aan en uit knop. Kortom de handyman haalde de stroom van de airco en draaide de verlichting uit de lamp. Ook het slot van de schuifpui naar het balkon ontbrak. Het zou allemaal de andere dag worden verholpen, is niet gebeurd. Receptie oké, ook engels sprekend. Buffet restaurant zeer slecht, vieze borden, glazen en bestek. Eten vreselijk, koud in vocht drijvend, brokken vlees, kipnuggets e.d. Live cooking matig. Ontbijt eveneens matig. Personeel vriendelijk, koffie van de koffiebar oké. Aan een mooi strand gelegen, voldoende keuze in drank. Prijs/kwaliteit niet in verhouding. Kortom geen aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Mar 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Redelijk hotel, mooi strand

Marion Holterman
26-2-2017

Diner valt erg tegen, het is goed dat er live cooking is. Ontbijt is prima. Leuk is de grillbar waar je 's middags wat van de BBQ kon eten. Drinken aan de bar wordt in plastic bekertjes geserveerd. Muziek aan het zwembad stond heel hard, animatie was er wel maar die deden niet echt hun best om mensen ergens bij te betrekken. Shows 's avonds waren mooi. We zijn 3 nachten geweest, maar dat was genoeg. Kamer en badkamer verouderd met stinkende airco. Ook kakkerlakken op de badkamer. Prijzen in Varadero liggen hoog. All inclusive in andere landen gemiddeld goedkoper.

Gereisd met partner in februari 2017

Helemaal geweldig

Francine
28-10-2015

Zeer vriendelijk personeel, er wordt alles uit de kast gehaald om het de mensen naar de zin gemaakt. Lekker eten , veel vers. Vlees en vis worden gebakken waar je bij staat. Smoothies, vers fruit noem maar op! Als mensen klagen over het eten dan ligt het probleem bij hun zelf. We hebben op Cuba 6 hotels bezocht en diverse resaturants en "Paladars". We weten waar we het over hebben.

Gereisd met partner in oktober 2015

Prima, maar niet perfect

m_leijte
27-3-2015

Ik heb hier 2x 2,5 dag(begin en eind rondreis) doorgebracht. Het is een prima all-inclusive hotel. Zoals op heel Cuba valt het eten tegen (bij buffet is alleen pasta/vlees aan te raden). Het personeel is vriendelijk. Het strand direct achter het hotel is prachtig. Voor een all-inclusive zou ik sowieso niet naar Cuba gaan, maar voor een paar nachten is het hier prima vertoeven.

Gereisd met vrienden in maart 2015

Niet het echte cuba

Adriaan
24-1-2013

Na een rondreis door cuba nog een paar dagen varadero. Erg moeten wennen. De kamers waren schoon maar op de gang rook het vies. Uitzicht op een plat dak boven de hoofdingang, je kon zo bij de buren op het balkon klimmen. Er is dus ook kleding van het balkon verdwenen. Veel canadezen en russen, die vooral voor het eten en drinken komen. Eten was matig, je kon wel reserveren voor een aantal restaurants wat aan te bevelen is boven het buffet. Je kan dan in ieder geval rustig eten. Al het fris ook het water komt uit een spuitinstallatie. Zelf flessen water gekocht. Strand is prima met voldoende ligbedden. Personeel is vriendelijk en de koffie in de koffiebar is goed. Betaal iets meer voor een ster extra.

Gereisd met oudere kinderen in Sat Dec 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Niet doen, altijd 5-ster kiezen!!

Jolanda en gezin
15-8-2010

Eten in één woord: bagger. Caribische keuken is niet gastronomisch, dat dus ook niet verwachten, maar dit was echt niet te eten. Vele malen beter gegeten in Cuba zelf, stadjes in restaurants of bij mensen thuis. Brood niet gaar, bleek en nattig. Avondeten óf op of koud óf in lange rij voor stukje vlees. Gamba's ok, maar bediening bakplaten onderbezet (mensen absoluut aardig) maar te weinig voor de massa. Tafels vies, vechten om bord (ook vies) bestek of botertje. Alle drank uit automaat, in rij voor surrogaat koffie, echte heerlijke Cubaanse koffie wel aan bar! Kortom, teleurstellend voor een 4-ster resort. Badkamer prima, pas gerenoveerd. Kamer ok, alleen erg muf (oude airo's) en uitzicht en lawaai oude airco units. Mijn advies: betaal (beetje) meer en kies vooral nieuw, schoon en luxer 5-ster resort en geniet van prachtige kust in Varadero.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

mooie stranden

Mieke
14-4-2010

Met het besef dat je in Cuba zit, viel dit wel goed mee. Eten,matig, groot ontbijt. Kamers in orde en proper. Personeel vriendelijk. Mooi strand, warme zee. Cuba heel mooi, maar wel dure excursies

Gereisd met vrienden in augustus 1998

alleen het eten viel tegen

Sharon
22-1-2010

paar jaar geleden hier geweest, onze eerste verre reis. Genoten van het hotel, service was goed tot zeer goed (neem als extra bij de fooi haarelastiekjes,gekleurde potloden en pennen mee, dat is daar voor de bewoners erg duur) alleen het eten viel flink tegen, weinig variatie, maar ook niet echt smakelijk. Alleen de fruitbar was geweldig, op een gegeven moment was de mango op, de grote kok zag blijkbaar mijn teleurstelling en kwam binnen 2 min een bord vol gesneden mango naar me brengen!

Gereisd met partner in januari 2010

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 200 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Brisas del Caribe in Varadero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Brisas del Caribe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.