Hotel Blau ****

8,7

164 reviews over Hotel Blau in het Nederlands

hotel prachtig Cuba erg leuk

Marcel van der Wal, 14-1-2018

Erg gastvrij, personeel zeer vriendelijk, mooie kamers, mooie accomodatie, strand erg schoon. Nadeel van deze locatie is dat er buiten het hotel in de directe omgeving niet veel te doen is

Van der wal, 14-1-2018

Goede uitvalsbasis voor excursies.

Super hotel

Cees en Henny, 22-9-2017

Prima hotel, super strand. Vriendelijk personeel. Na onze rondreis een strandverlenging in Blau Varadero. Jammer dat orkaan Irma roet in het eten strooide zodat deze verlening korter heeft geduurd. Complimenten aan de hele staf die bij ons gebleven is tijdens de orkaan. Zij hebben ons verzorgd met eten en drinken en ons veilig gehouden. We moesten onverwacht vroeger vertrekken zodat we geen tijd hebben gehad om te bedanken dus op deze manier dan maar. Thanks for the whole staff for taking so good care of us all during Irma, you all are great and we wish you all the best. To the lady of the animation team, you are great.

Super relaxed

Marja, 26-3-2017

Zeer goed verzorgt hotel, heel vriendelijk personeel, kamers netjes, alleen de service strandhanddoeken liet zeer te wensen over, onze gehele vakantie 1x schone handdoeken gehad.

Eten was uitgebreid, voor ieder wat wils.

We hebben een geweldige vakantie vakantie gehad, excursies geboekt via het hotel, wat zeer goed geregeld was, we hebben zelfs een 2 daagde excursie gedaan met Nederlands sprekende reisleiding, echt een aanrader.

nooit meer

syl, 24-1-2017

Hotel ligt aan een mooi strand, personeel erg vriendelijk, eten erg slecht ziet er goed uit maar geen smaak en koud.

Cuba is een arm land, je schrikt hoe de mensen wonen ,maar als je ergens naar toilet gaat betaal je 1 euro voor een vies toilet.

Ze vragen overal geld voor.

Wij waren bijna 5000 euro kwijt voor vliegreis en 2 weken hotel,het was het niet waard.

Je kunt beter naar een ander land gaan dan Cuba.

Echt een aanbeveling dit hotel

Perfect hotel

henk, 9-12-2015

heel vriendelijk en altijd een lach, gewoon heel gezellig goed hotel

Geweldig hotel met perfecte excursies.

Danny, 30-10-2015

Net terug van 9 dagen Blau Varadero. In 1 woord geweldig. Personeel is bijzonder vriendelijk (zonder dat je fooi geeft).

De kamers zijn prima. Bedden lijken hard maar slapen uitstekend.

De excursies naar Havana, jeep safari (zelf rijden door de yumuri vallei), tijdens deze Tour vaar je tevens zelf met een speedboot en de privé Tour naar de varkensbaai zijn adembenemend en geven je een hele goede indruk van de westkant van Cuba.

Zeker voor degene die net als ons in een hotel willen zitten.

Het eten in het hotel is altijd warm (op internet gelezen dat het koud zou zijn).

Ik zou dit hotel aan iedereen aanraden.

Ik ga zeker terug.

helemaal geweldig

Hanneke, 14-10-2015

een prachtig hotel waar we voor de derde keer zijn geweest,met zeer aardig en vriendelijk personeel en een manager die het graag goed voor je wilde hebben.de animatie in de middag was ook goed en in de avond ook.Het eten was ook iedere keer weer goed voor ieder wat wils.in een woord top.

Paradijs.....

Fam. Broeders, 1-10-2015

In april voor de 3e keer in dit hotel geweest. Als "returning guest" een warm welkom en een "returning guest diner" : heel luxe, samen met o.a. de manager, die als geen ander begrijpt wat klantgerichtheid inhoudt en ook goed is voor zijn personeel! De hele staf is supervriendelijk en het ontbreekt je aan niets. Het eten is heerlijk en vooral de verse smoothies bij het ontbijt zijn geweldig. De tropische tuin en het witte zandstrand zijn als het paradijs op aarde. Heel veel excursies via touroperator: goed geregeld, maar met een privé chauffeur/gids is nog leuker. Kortom: onze ultieme vakantieplek. Een soort "thuiskomen" op vakantie! Cuba is echt Geweldig!!!

We hebben een aantal aanbieders voor Blau voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Blau in Varadero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Blau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Blau scoort een 8.74 uit 10 op basis van 167 reviews.