Hotel Blau

172 reviews over Hotel Blau

• 2019
    9S.Voermans26-09-2019

Zeker de moeite waard!!

Je kunt internetkaarten kopen bij de receptie: 1 uur internet voor 1 cuc is ongeveer 1 euro. Geld wisselen ook prima bij de receptie en goede, betaalbare excursies zijn ook ter plekke te boeken . Ik heb een 8 voor kindvriendelijkheid gegeven, dat klopt uiteraard niet maar dit hotel verdient gewoon een goede 9!!

Gereisd met partner in september 2019

• 8K18-08-2019

Prima resort

Prima resort, personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Je wordt als gast echt op handen gedragen. Mijn man kreeg zelfs een verjaardagstaart op de kamer, was echt super leuk. Het eten is erg Caribisch, Latijns Amerikaans georiënteerd. Een verbeterpunt mbt hygiëne en meer ventilatie: Lobby, liften en restaurant voor de lunch hebben geen koeling, zelf geen ventilatoren. Het is bloed heet. Ze mogen voor iets meer koeling zorgen. Er moet wel een grote schoonmaak beurt worden gehouden in de openbare ruimtes zoals het trappenhuis, ruimte waar de reisorganisaties langs komen.

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    8Joyce14-11-2018

Prima

Duur maar goed! Service was goed. Nette schone kamers

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 9Kurt Messiaen10-08-2018

Echt genieten

Mooi, groot hotel prachtig gelegen aan het strand van Varadero. Groot en mooi zwembad in een prachtig aangelegde en goed onderhouden tuin. Maaltijden waren zeer uitgebreid en heel lekker. de kamers zijn, zoals overal op Cuba, een ietsje gedateerd. Een echte aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Janneke17-04-2018

Heerlijk genoten!

Aan het einde van onze rondreis door Cuba kwamen we aan bij Blau Varadero. Prachtig hotel met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. De kamers waren ruim en netjes. Er worden allerlei activiteiten georganiseerd. Ik heb heel erg genoten van ons verblijf. Zou hier zeker nog een terug willen komen.

Gereisd met partner in februari 2018

• 8Marcel van der Wal14-01-2018

hotel prachtig Cuba erg leuk

Erg gastvrij, personeel zeer vriendelijk, mooie kamers, mooie accomodatie, strand erg schoon. Nadeel van deze locatie is dat er buiten het hotel in de directe omgeving niet veel te doen is

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Van der wal14-01-2018

Goede uitvalsbasis voor excursies.

Gereisd met partner in juni 2017

• Oude reviews

9Cees en Henny22-09-2017

Super hotel

Prima hotel, super strand. Vriendelijk personeel. Na onze rondreis een strandverlenging in Blau Varadero. Jammer dat orkaan Irma roet in het eten strooide zodat deze verlening korter heeft geduurd. Complimenten aan de hele staf die bij ons gebleven is tijdens de orkaan. Zij hebben ons verzorgd met eten en drinken en ons veilig gehouden. We moesten onverwacht vroeger vertrekken zodat we geen tijd hebben gehad om te bedanken dus op deze manier dan maar. Thanks for the whole staff for taking so good care of us all during Irma, you all are great and we wish you all the best. To the lady of the animation team, you are great.

Gereisd met vrienden in september 2017

• 8Marja26-03-2017

Super relaxed

Zeer goed verzorgt hotel, heel vriendelijk personeel, kamers netjes, alleen de service strandhanddoeken liet zeer te wensen over, onze gehele vakantie 1x schone handdoeken gehad. Eten was uitgebreid, voor ieder wat wils. We hebben een geweldige vakantie vakantie gehad, excursies geboekt via het hotel, wat zeer goed geregeld was, we hebben zelfs een 2 daagde excursie gedaan met Nederlands sprekende reisleiding, echt een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 3syl24-01-2017

nooit meer

Hotel ligt aan een mooi strand, personeel erg vriendelijk, eten erg slecht ziet er goed uit maar geen smaak en koud. Cuba is een arm land, je schrikt hoe de mensen wonen ,maar als je ergens naar toilet gaat betaal je 1 euro voor een vies toilet. Ze vragen overal geld voor. Wij waren bijna 5000 euro kwijt voor vliegreis en 2 weken hotel,het was het niet waard. Je kunt beter naar een ander land gaan dan Cuba.

Gereisd met partner in januari 2017

15 tips over Hotel Blau

• Xandra, 02-04-2012

Als je van vogels houdt raad ik je aan om een strandwandeling te maken. Als je het strand opkomt sla dan rechtsaf. Aan het einde van het strand is een baai waar pelikanen rustig tussen de mensen liggen te dobberen.

• ineke hoekstra, 20-06-2012

ik zou zeker een rondreis doen, per groep of privé, dit mag je gewoon niet missen. hier zie je het echte cuba en daar ga er toch voor heen.

• devolder luc, 23-09-2013

mensen die last hebben van muggen ; neem zeker een goede anti muggenmelk mee. je moet niet altijd een tip te geven , zeg gewoon eens een goede dag of hallo in het Spaans . voor en uitstap neem wat wc papier mee , en wat klein geld

13 vragen over Hotel Blau

• Jan Koullen, 19-10-2017

Beschadigingen door de orkaan

Wij komen donderdag 26-10-2017 aan in Blau Varadero. Weet er iemand of er beschadigingen zijn aan het hotel, of de rest vd infra-structuur? En in Varadero zelf?

• Henny, 22-08-2017

Waterkoker

Saat er ee waterkoker op de kamer?

Herman

Is er ook een wisselkantoor op het resort?

Hotel Blau info

• Aantal sterrensterstersterster
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • Adults onlyJa
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Natuurzwembad, Onverwarmd, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand400 m, 6 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Vegetarisch

• Betaalde wifiLobby

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsApotheek, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages