Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag30°24°

32 reviews over Hotel Blau Marina Varadero in het Nederlands

We zijn in november 2005 7 dagen geweest

Tobias&Audrey
16-11-2005

We zijn in november 2005 7 dagen geweest.. Een echte aanrader voor de honeymoon!! 1 dag van te voren geboekt en toch genoten van ontbijt op bed, champagne en een special romantic dinner! Het hotel is echt prachtig, op het strand is altijd wel een ligbed vrij, cocktails moet je binnen bij de bar halen en dan genieten op het strand. Het buffet valt zeker niet tegen, de bediening is echt aardig! Fooi verbetert de service! De 21:30 shift in het spaanse a la cart restaurant viel tegen, eten was prima, service een stuk minder. Italiaans restaurant prima!! Avond entertainment erg leuk, met name de magic show!! Excursies mogelijk, let op de prijzen van de sigaren, in het Havana club museum liggen de prijzen lager dan in de winkel van de sigaren fabriek (20 euro)!!!! Catamaran cruise met snorkelen en dolfijnen helemaal super!! Super honeymoon gehad!!!!

Gereisd Anders in november 2005

prachtig nieuw hotel met zeer vriendelijk personeel zeer

dirk en jane
9-11-2005

prachtig nieuw hotel met zeer vriendelijk personeel zeer rustig als wij er waren sep 2005 maar s'avonds toch ambiance een aanrader

Gereisd Met partner in september 2005

• Aantal glijbanen1

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenInternationaal, Italiaans, Mexicaans, Spaans, Tapas / Fingerfood, Vis / Seafood
  • Aantal cafés6

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Zand
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Blau Marina Varadero in Varadero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Blau Marina Varadero zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.