Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag31°18°

32 reviews over Hotel Blau Marina Varadero in het Nederlands

Mei 2007 naar Varadero Cuba geweest

Maurice
9-8-2007

Mei 2007 naar Varadero Cuba geweest. Verbleven op Het Cayo Libertda gedeetle van Barcelo Marino Palace. Niets anders dan geweldig (buiten het weer dan). Schiterende kamer met uitzicht op zee, schoon en goed onderhouden, Mooi zwembad, zeer goed a la carte restaurant, Goed en vriendelijk personeel en een geweldig land. Na een rondreis van 1,5 week hier nog 1 week gerelaxed. Aanrader, betaal extra voor dit schitterende gedeelte van Varadero geloof me het is het waard. Zeker ten opzichte van andere resorts.

Gereisd met partner in Tue May 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Wij(31&34 jr) zijn hier na een week rondreis in februari geweest. Een heerlijk hotel, met prachtige grote kamers.complex is groot, langgerekt en heeft een klein eigen boulevard(je). 3 prima zwembaden. 1 zwembad met hele dag animatie en muziek. 1 klein bad waar het stil is. Het laatste zwembad is perfect; grote jacuzzi, bar in het bad en ligbanken in het bad! Prima wit zandstrand met ligbedjes. Avondanimatie bestaat uit shows (maar heb je er 1 gezien, dan ken je ze allemaal). Eten is goed en in overvloed; van gamba's tot 4 soorten vlees. Het grote restaurant heeft veel diversiteit, maar is ongezellig. De 4 kleine restaurantjes zijn intiemer en gezelliger. En als je het aardig vraagt is er altijd wel een plaatsje. Als we dan toch minpuntjes moeten noemen..geen kussen op de ligbedden op strand,geen gezellige bar voor in de avond.Dit hotel is verder gewoon goed en moet je gewoon boeken!

Gereisd anders in mei 2007

Heel mooi hotel, alle faciliteiten die je maar kan denken maar de service was verscrikkelijk! Geen aanrader!!!Beste hotel volgens ons Princessa del mar! Aan het ontbijt 10 dagen half smeken voor bestek en een tas, 's avond met de avondanimatie uit plastieke bekertjes drinken, handdoekenservice van 9 tot 17.00 maar ze waren er pas om 11.00 u als je geluk hebt want het zijn er dan maar 30 ofzo dus wij hebben onze handdoeken maar 2 keer kunnen gaan wisselen, minibar: 2 blikjes bier, 1 blikje cola light en een flesje water, geen lachende mensen, enz... Maar wel een mooi hotel als het iets kan goed maken! Hotel in Havana was daarentegen wel zijn 5 sterren waard (NH Park Central)

Gereisd met vrienden in maart 2007

Goed hotel, super vermaakt

Mthijs
10-1-2007

Goed hotel, super vermaakt. Met kerst geweest dus alles was open etc. Wel veel last gehad van muggen en dat die lobby aan 2 kanten open is dus tocht de boel lekker door.. dat was soms best fris en zag je mensen met jassen langskomen lopen.. terwijl je in cuba bent haha!

Voor de rest was t allemaal super, maar ja overal zie je de fooi hints, schoteltjes met geld en dat soort dingen..

Aanrader maar er zijn wel veel betere hotels. We waren daarna nog 1 dag in een 4 hotel geweest in Varadero en die was allemaal veel beter voor elkaar dan deze 5.. kan de naam alleen niet meer herinneren.

Gereisd anders in Wed Jan 10 2007 10:26:18 GMT+0000 (UTC)
2006

het laatste hotel van het schiereiland varadero groot dus lang wandelen voor naar de bar of naar het zwembad te gaan. het hotel was heel kalm in oktober 2006 zwembaden en specialit restauranten gesloten en dergelijke lobbybar zal wel druk zijn toen wij er waren niet service op zijn cubaans dus tipgeld verbeterd alles eten was gemiddelde cubaanse norm dus niet te vergelijken met mexico of dom republiek al bij alles genomen goed hotel maar zeker niet super prijs kwaliteit redelijk als je met een paar min punten kan leven een goede keuze betere hotel zijn dan ook een stuk duurder in varadero

Gereisd anders in november 2006

het was helemaal geweldig! Ga zeker nog een keer terug

Evelyn
2-11-2006

het was helemaal geweldig! Ga zeker nog een keer terug

Gereisd familie in augustus 2005

Het is een prachtig hotel en het personeel is er enorm vriendelijk. Het hotel is ideaal gelegen om uitstappen te doen (helicopter, catamaran). Havana kan je ontdekken via een privé taxichauffeur, dit kan je vragen aan de redders van het zwembad (Mike). Je krijgt veel meer te zien voor minder geld. In de haven over het hotel kan je heerlijke kreeft eten voor weinig geld. Cuba is fantastisch !

Gereisd met vrienden in september 2006

Van 12 mei t/m 23 mei onze honeymoon doorgebracht op het zeer recentelijke geopende Cayo Libertad, het nieuwe exclusieve deel van het eiland. Schitterend aangelegd met mooie kamers, mooi zwembad, goed restaurant alleen voor de 'cayo' gasten. Minpunt was dat de cayo nog niet af was. Bar was niet open ivm rioleringsproblemen, strand was niets aangedaan. Was een grote vuilnisbelt met alleen maar zooi vanuit de zee. Kortom bij eb begon het te stinken als een achterlijke en de airco zoog de stank 's nachts naar binnen. Op verzoek wilde men het niet opruimen daar het strand voor de Cayo volgend jaar afgemaakt zou worden. Na een regenbui stond het hele restaurant onder water... Na ons vertrek werd het eiland gesloten voor onderhoud.... hadden ze eerder moeten doen of hem helemaal niet openen. Als het af is zal het zeker een paradijs zijn. Mensen zijn echt super aardig en vriendelijk. Rest van het hotel is top. Goede restaurants en bars en het resort is verder mooi aangelegd.

Gereisd met partner in mei 2006

Prachtige luxueuse kamers en uitermate vriendelijk personeel. In het hoofdrestaurant uitgebreid buffet waarvan de warme schotels aan de lauwe kant waren. De verschillende standen showcooking zijn wel aan te bevelen. Het is echter gezelliger eten in het seafood (El Faro) en grill (Ranchon Playa) restaurant. Ook het italiaans restaurant is een aanrader. Wel tijdig boeken voor alle à la carte restaurants. Toch ook enkele minpunten zoals de erbarmelijke staat van de gratis fietsen. Aan de bar in de lobby is het meestal zeer druk. Het is een uitgestrekt complex zodat, afhankelijk van de ligging van de kamer, het wel even stappen is naar het hoofdrestaurant waar het dan nog dikwijls aanschuiven is.

Gereisd anders in februari 2006

Wij zijn net terug, van 17 jan

J. van Loenen
26-1-2006

Wij zijn net terug, van 17 jan. tot 27 jan., fantastisch hotel, mooie kamers, goed eten, erg behulpzaam personeel en vrolijk ook gezien het feit dat ze niet echt veel hebben. Min puntjes, het is het laatste hotel op Varadero, dus wil je naar het centrum, wat niet echt veel is, zit je er ver van af, en het hotel is zeer langgestrekt, dus je loopt wat af van je kamer naar het hoofdgebouw, zeker als je in het laatste gebouw zit. De strand facaliteiten zijn nog niet optimaal, wellicht dat daar nog aan gewerkt gaat worden. Verder erg genoten, goede show s'avonds en leuke disco waar verder niemand last van heeft qua geluid dan. Kortom, zoek je een vakantie met lekker luieren en niet veel doen dan is dit hotel zeker een aanrader. Een excursie naar Havanna ook!

Gereisd anders in januari 2006

• Aantal glijbanen1

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenInternationaal, Italiaans, Mexicaans, Spaans, Tapas / Fingerfood, Vis / Seafood
  • Aantal cafés6

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Zand
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Blau Marina Varadero in Varadero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Blau Marina Varadero zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.