Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag30°24°

32 reviews over Hotel Blau Marina Varadero in het Nederlands

geen 5 sterren waard

Anne-Marie
23-12-2008

Absoluut geen 5 sterren waard! Net terug van onze vakantie in dit hotel. Zijn in dit complex aangekomen op 6.12.08 voor 2 weken. Na een week al omgeboekt naar ander hotel.Het eten was slecht en niet warm.Bij het ontbijt stonden er vuile kopjes op de tafel. De lobbybar open en zeer ongezellig.De service van de obers was ook niet echt klantgericht moest vaak zelf om drinken vragen. De kamers waren netjes.

Gereisd Met partner in Tue Dec 23 2008 14:34:54 GMT+0000 (UTC)

geweldig

Andy Jansen
11-9-2008

Wij zijn in dit hotel geweest van 26 augustus t/m 5 september 2008. Het is een geweldig hotel. Het eten is heel goed. Wij hebben bijna elke middag vers gebakken gamba's gegeten. De a la carte restaurants waren ook heel goed. Je kon in het visrestaurant El Faro zelfs gratis kreeft eten. De bediening is goed en ze verdienen een fooi, maar zullen er nooit om vragen. De excursie naar Havana met sigarenfabriek is een aanrader tesamen met de catamaran toer (zwemmen met dolfijnen, snorkelen, en lekker zwemmen op Caya Blanco). Al met al een zeer geslaagde vakantie in dit resort.

Gereisd Met partner in september 2008

Mei 2008 zijn we in dit hotel verbleven

Daphne
21-5-2008

Mei 2008 zijn we in dit hotel verbleven. Het eten is zeer slecht, koud en geen smaak. Het hotel is zeer groot, geen strandbarretje.. dus je loopt een afstand naar de centrale bar. Niet handig voor minder valide mensen. Zeer ongezellige animatie in de avonden en beperkt op strand. Niet altijd water uit fles voorhanden. Bedlakens met vlekken. Helaas was het een teleurstelling. Personeel is verder wel vriendelijk. Watersportfaciliteiten wel uitgebreid. Excursies leuk en zeker aan te raden.

Gereisd Met partner in Wed May 21 2008 16:13:50 GMT+0000 (UTC)

Tof hotel met ruime gezellige kamers

hugo
9-5-2008

Tof hotel met ruime gezellige kamers.Het hotel strekt zich prachtig uit over ongeveer 3 km langs de kust. Hou er rekening mee dat je van je bungalow soms meer dan 1 km moet lopen tot het restaurant. Blok 14 en 15 zijn absoluut te vermijden; liggen aan de straatzijde waar dag en nacht de gekende lawaaierige Cubaanse bussen voorbijdaveren.We konden er na een rondreis 4 nachten niet slapen.Van kamer wisselen lukt niet : alles is zogezegd volzet terwijl Canadezen voortdurend in- en uitchecken. Canadezen zijn hier overal de baas en we hebben ons intussen een zwaar negatief oordeel hierover gevormd. Dit hotel heeft wel allles te bieden indien men een rustige bungalow treft.

Gereisd Met vrienden in Tue Apr 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

fantastisch hotel, wij hebben eerst een rondreis door Cuba

Olaf en Tanja
15-1-2008

fantastisch hotel, wij hebben eerst een rondreis door Cuba gemaakt en daarna nog 6 dagen in dit hotel geweest (8 jan t/m 13 jan). Het park is in twee delen verdeeld, wij zaten op Cajo Libertad, apart gedeelte waar je een eigen zwembad, a la carte restaurant en eigen strandje hebt. Als je op dit gedeelte zit kan je ook gratis naar de andere restaurantjes (italiaan, spanjaard, grill). Personeel is erg vriendelijk, niets op aan te merken.

Gereisd Met partner in januari 2008
2007

hotel goed gelegen ,service was uitstekend,het eten was en

william
30-12-2007

hotel goed gelegen ,service was uitstekend,het eten was varierend en wordt voor u vers gebakken!er is keuze genoeg u hoeft geen honger telijden! de mensen zijn vriendelijk en gastvrij!een fooi geven maakt voor hun het leven iets gemakkelijker !we zijn er geweest van 11dec;tot 25dec 2007,het kerst diner was grandioos nog nooit zoiets meegemaakt!de uitstap met de heiicopter is zeker een aanrader!!met de open rode dubbeldekker eens naar varadero center gaan ,het is 5peso voor gans de dag zeker muggemelk meedoen! we hebben een fantastische reis gehad. we gaan zeker terug,Cuba is een land dat je eens moet zien!

Gereisd Met partner in december 2007

23 nov-1/12 ontv

rob en ingrid
3-12-2007

23 nov-1/12 ontv. hotel zeer slecht,pers.heel onvriendelijk alleen bij het krijgen van tip.Eten doorgaans slecht, groenten niet vers. Maken veel gebruik van blik. Eten 's middags en 's avonds bijna altijd hetzelfde. Geen themabuffetten. Men moest regelm. om borden vragen die dan nog moesten worden afgewassen. Glazen voor vruchtens.moest men steeds om vragen.Is maar 1 bar waar men aan kan zitten en die is in de lobby, zeer ongezellig en het waait er doorheen. Openb. gelegenh. werden slecht onderhouden en er was regelm. voor lange termijn geen toiletpapier. tv op de kamer was de 4de dag stuk en tot op de dag dat we naar huis gingen nog niet gerepareerd. Kortom zeer slecht hotel voor de prijs die men betaald. al die jaren dat we op vakantie gaan in hetzelf. type hotels dit nog nooit meegemaakt. Excursies wel top (catamaran, helicopter en Havana) super !!

Gereisd Met partner in december 2007

Wij zijn in dit hele mooie hotel gewest van 2 oktober t/m

Rick en Petra
18-10-2007

Wij zijn in dit hele mooie hotel gewest van 2 oktober t/m 12 oktober.Het hotel ligt helemaal aan het einde van varadero.Recht tegen over de haven. Maar alle 4 en 5 sterren hotels liggen ver van Varadero stad af.Het personeel is heel vriendelijk.Maar voor een tip doen ze alles en kan er meer maar dat is in heel cuba.Het eten is goed altijd warm.Zodra de helft van de bak leeg is wordt het gelijk gevuld. Er wordt vis en vlees vers voor je gebakken pasta kan je zelf samen stellen.Bij het ontbijt kan je zelf je ommelet samenstellen.En verse jus. De kamers zijn groot en netjes.Bij ons was het hotel 25% bezet en was alles echt perfect. Dit komt omdat het vanaf 1 november hoog seizoen is. Hou er rekening mee dat alle hotels wat betreft sterren lager zijn dan in Europa want het is cuba.Ondanks dat wel heel goed wij zouden zo weer terug gaan.Zwembaden zijn niet dieper dan 90 cm wel een glijbaan

Gereisd Met partner in oktober 2007

na de excursies is het niet mogelijk om te gaan eten, het

B. Snijders
8-10-2007

na de excursies is het niet mogelijk om te gaan eten, doordat het complex ver afgelegen ligt. Erg vriendelijk zijn ze ook niet.

Gereisd Met partner in Wed Aug 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

1 van de beste hotels waar ik ooit geweest ben

Rob Smolders
15-8-2007

1 van de beste hotels waar ik ooit geweest ben. Eindlijk smorgens niet Vroeg op staan voor handdoeken te gaan leggen. Veel eten maar altijd het zelfde. ontbijt was supper. Proper kamers. Personeel is vriendlijk met een fooi nog vriendelijker. Het was een supper vakantie. ben in in juli 2007 geweest

Gereisd Met partner in augustus 2007

• Aantal glijbanen1

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenInternationaal, Italiaans, Mexicaans, Spaans, Tapas / Fingerfood, Vis / Seafood
  • Aantal cafés6

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Zand
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Blau Marina Varadero in Varadero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Blau Marina Varadero zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.