Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag32°23°
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Blau Marina Varadero voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Blau Marina Varadero in het Nederlands

2007

Wij(31&34 jr) zijn hier na een week rondreis in februari 3

Salo
1-5-2007

Wij(31&34 jr) zijn hier na een week rondreis in februari geweest. Een heerlijk hotel, met prachtige grote kamers.complex is groot, langgerekt en heeft een klein eigen boulevard(je). 3 prima zwembaden. 1 zwembad met hele dag animatie en muziek. 1 klein bad waar het stil is. Het laatste zwembad is perfect; grote jacuzzi, bar in het bad en ligbanken in het bad! Prima wit zandstrand met ligbedjes. Avondanimatie bestaat uit shows (maar heb je er 1 gezien, dan ken je ze allemaal). Eten is goed en in overvloed; van gamba's tot 4 soorten vlees. Het grote restaurant heeft veel diversiteit, maar is ongezellig. De 4 kleine restaurantjes zijn intiemer en gezelliger. En als je het aardig vraagt is er altijd wel een plaatsje. Als we dan toch minpuntjes moeten noemen..geen kussen op de ligbedden op strand,geen gezellige bar voor in de avond.Dit hotel is verder gewoon goed en moet je gewoon boeken!

Gereisd Anders in mei 2007

Goed hotel, super vermaakt

Mthijs
10-1-2007

Goed hotel, super vermaakt. Met kerst geweest dus alles was open etc. Wel veel last gehad van muggen en dat die lobby aan 2 kanten open is dus tocht de boel lekker door.. dat was soms best fris en zag je mensen met jassen langskomen lopen.. terwijl je in cuba bent haha!

Voor de rest was t allemaal super, maar ja overal zie je de fooi hints, schoteltjes met geld en dat soort dingen..

Aanrader maar er zijn wel veel betere hotels. We waren daarna nog 1 dag in een 4 hotel geweest in Varadero en die was allemaal veel beter voor elkaar dan deze 5.. kan de naam alleen niet meer herinneren.

Gereisd Anders in Wed Jan 10 2007 10:26:18 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2006

het laatste hotel van het schiereiland varadero groot dus

rudi
4-11-2006

het laatste hotel van het schiereiland varadero groot dus lang wandelen voor naar de bar of naar het zwembad te gaan. het hotel was heel kalm in oktober 2006 zwembaden en specialit restauranten gesloten en dergelijke lobbybar zal wel druk zijn toen wij er waren niet service op zijn cubaans dus tipgeld verbeterd alles eten was gemiddelde cubaanse norm dus niet te vergelijken met mexico of dom republiek al bij alles genomen goed hotel maar zeker niet super prijs kwaliteit redelijk als je met een paar min punten kan leven een goede keuze betere hotel zijn dan ook een stuk duurder in varadero

Gereisd Anders in november 2006

Tjingo

Prachtige luxueuse kamers en uitermate vriendelijk In het

Winni & Etienne
22-2-2006

Prachtige luxueuse kamers en uitermate vriendelijk personeel. In het hoofdrestaurant uitgebreid buffet waarvan de warme schotels aan de lauwe kant waren. De verschillende standen showcooking zijn wel aan te bevelen. Het is echter gezelliger eten in het seafood (El Faro) en grill (Ranchon Playa) restaurant. Ook het italiaans restaurant is een aanrader. Wel tijdig boeken voor alle à la carte restaurants. Toch ook enkele minpunten zoals de erbarmelijke staat van de gratis fietsen. Aan de bar in de lobby is het meestal zeer druk. Het is een uitgestrekt complex zodat, afhankelijk van de ligging van de kamer, het wel even stappen is naar het hoofdrestaurant waar het dan nog dikwijls aanschuiven is.

Gereisd Anders in februari 2006

Wij zijn net terug, van 17 jan

J. van Loenen
26-1-2006

Wij zijn net terug, van 17 jan. tot 27 jan., fantastisch hotel, mooie kamers, goed eten, erg behulpzaam personeel en vrolijk ook gezien het feit dat ze niet echt veel hebben. Min puntjes, het is het laatste hotel op Varadero, dus wil je naar het centrum, wat niet echt veel is, zit je er ver van af, en het hotel is zeer langgestrekt, dus je loopt wat af van je kamer naar het hoofdgebouw, zeker als je in het laatste gebouw zit. De strand facaliteiten zijn nog niet optimaal, wellicht dat daar nog aan gewerkt gaat worden. Verder erg genoten, goede show s'avonds en leuke disco waar verder niemand last van heeft qua geluid dan. Kortom, zoek je een vakantie met lekker luieren en niet veel doen dan is dit hotel zeker een aanrader. Een excursie naar Havanna ook!

Gereisd Anders in januari 2006
2005

We zijn in november 2005 7 dagen geweest

Tobias&Audrey
16-11-2005

We zijn in november 2005 7 dagen geweest.. Een echte aanrader voor de honeymoon!! 1 dag van te voren geboekt en toch genoten van ontbijt op bed, champagne en een special romantic dinner! Het hotel is echt prachtig, op het strand is altijd wel een ligbed vrij, cocktails moet je binnen bij de bar halen en dan genieten op het strand. Het buffet valt zeker niet tegen, de bediening is echt aardig! Fooi verbetert de service! De 21:30 shift in het spaanse a la cart restaurant viel tegen, eten was prima, service een stuk minder. Italiaans restaurant prima!! Avond entertainment erg leuk, met name de magic show!! Excursies mogelijk, let op de prijzen van de sigaren, in het Havana club museum liggen de prijzen lager dan in de winkel van de sigaren fabriek (20 euro)!!!! Catamaran cruise met snorkelen en dolfijnen helemaal super!! Super honeymoon gehad!!!!

Gereisd Anders in november 2005

• Aantal glijbanen1

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenInternationaal, Italiaans, Mexicaans, Spaans, Tapas / Fingerfood, Vis / Seafood
  • Aantal cafés6

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Zand
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Blau Marina Varadero in Varadero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Blau Marina Varadero zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.