Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag32°22°
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Blau Marina Varadero voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Blau Marina Varadero in het Nederlands

voor herhaling vatbaar

sprundelse willie
1-4-2009

een ontzettend groot hotel daardoor beetje ongezellig wel mooi zwembad en goede service het enige wat ik miste was een beachbar na 100 meter lopen is een lekker koud biertje aardig warm mss handig als je geen all inn hebt dat drukt de kosten hh tenslotte complimenten aan het personeel sommige lopen echt de poten onder hun kont vandaan om het je naar de zin te maken.

Gereisd Met vrienden in april 2009
2008

Tof hotel met ruime gezellige kamers

hugo
9-5-2008

Tof hotel met ruime gezellige kamers.Het hotel strekt zich prachtig uit over ongeveer 3 km langs de kust. Hou er rekening mee dat je van je bungalow soms meer dan 1 km moet lopen tot het restaurant. Blok 14 en 15 zijn absoluut te vermijden; liggen aan de straatzijde waar dag en nacht de gekende lawaaierige Cubaanse bussen voorbijdaveren.We konden er na een rondreis 4 nachten niet slapen.Van kamer wisselen lukt niet : alles is zogezegd volzet terwijl Canadezen voortdurend in- en uitchecken. Canadezen zijn hier overal de baas en we hebben ons intussen een zwaar negatief oordeel hierover gevormd. Dit hotel heeft wel allles te bieden indien men een rustige bungalow treft.

Gereisd Met vrienden in Tue Apr 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Heel mooi hotel, alle faciliteiten die je maar kan denken

Suzy en Wim
1-4-2007

Heel mooi hotel, alle faciliteiten die je maar kan denken maar de service was verscrikkelijk! Geen aanrader!!!Beste hotel volgens ons Princessa del mar! Aan het ontbijt 10 dagen half smeken voor bestek en een tas, 's avond met de avondanimatie uit plastieke bekertjes drinken, handdoekenservice van 9 tot 17.00 maar ze waren er pas om 11.00 u als je geluk hebt want het zijn er dan maar 30 ofzo dus wij hebben onze handdoeken maar 2 keer kunnen gaan wisselen, minibar: 2 blikjes bier, 1 blikje cola light en een flesje water, geen lachende mensen, enz... Maar wel een mooi hotel als het iets kan goed maken! Hotel in Havana was daarentegen wel zijn 5 sterren waard (NH Park Central)

Gereisd Met vrienden in maart 2007

2006

Het is een prachtig hotel en het personeel is er enorm Het

Jan & Anneke
2-10-2006

Het is een prachtig hotel en het personeel is er enorm vriendelijk. Het hotel is ideaal gelegen om uitstappen te doen (helicopter, catamaran). Havana kan je ontdekken via een privé taxichauffeur, dit kan je vragen aan de redders van het zwembad (Mike). Je krijgt veel meer te zien voor minder geld. In de haven over het hotel kan je heerlijke kreeft eten voor weinig geld. Cuba is fantastisch !

Gereisd Met vrienden in september 2006

• Aantal glijbanen1

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenInternationaal, Italiaans, Mexicaans, Spaans, Tapas / Fingerfood, Vis / Seafood
  • Aantal cafés6

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Zand
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Blau Marina Varadero in Varadero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Blau Marina Varadero zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.