Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag32°22°
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Blau Marina Varadero voor je op een rij gezet:

D-reizen
D-reizen
Tjingo
Tjingo

2 reviews over Hotel Blau Marina Varadero in het Nederlands

Prima verblijf

Verano
17-5-2015

Blau is een prima hotel met voldoende vermaak. 's avonds treden er dagelijks meerdere bandjes of artiesten op. In het hotel verblijven relatief veel Canadezen. Het buffet is uitgebreid, maar na een week verlang je toch wel naar meer variatie. Zowel op het strand als aan het zwembad staan veel ligstoelen. Echter, net als op andere locaties moet je - voor een goede plek - tijdig naar het zwembad of strand. Helaas is het ook in Blau Varadero niet te ontkomen aan gasten die hun plaatje al vroeg met hun handdoek reserveren.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2015

nooit meer!

Evelien
11-6-2009

fantastische bestemming maar slecht hotel! Het complex op zich is heel mooi maar niet of slecht onderhouden, het eten is slecht (constant mensen die ziek zijn), enrom veel muggen, ... We keren zeker terug naar Cuba maar dan naar een ander en hopelijk beter hotel

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2009

• Aantal glijbanen1

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenInternationaal, Italiaans, Mexicaans, Spaans, Tapas / Fingerfood, Vis / Seafood
  • Aantal cafés6

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Zand
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Blau Marina Varadero in Varadero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Blau Marina Varadero zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.