Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag32°22°
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Blau Marina Varadero voor je op een rij gezet:

D-reizen
D-reizen
Tjingo
Tjingo

1 review over Hotel Blau Marina Varadero in het Nederlands

wat waardeloos

M.Kroezen
27-10-2014

Het grote zwembad bleek al een hele tijd dicht te zijn. Veel drankjes waren niet elke dag verkrijgbaar. Het eten was matig, vaak hetzelfde, kip en vis. Op een gegeven moment kroop een kakkerlak over de kaas!! Er wordt niets aan onderhoud gedaan en de handdoekwissel was ook niet altijd open.Het was heeeel rustig. Ook moesten we zelf vaak vragen om nieuwe handdoeken in de kamer, kregen we er bv maar één. Veel dingen kapot, oogt niet meer fris.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2014

• Aantal glijbanen1

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenInternationaal, Italiaans, Mexicaans, Spaans, Tapas / Fingerfood, Vis / Seafood
  • Aantal cafés6

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Zand
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Blau Marina Varadero in Varadero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Blau Marina Varadero zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.