Hotel Blau Marina Varadero *****

Review geschreven door martine

prachtig hotel!

martine
7-1-2010

Nov 2007 zijn wij in dit hotel geweest. 1 nachtje in gewone deel van het hotel,daarna 8 in Cayo Libertad,(aparte gedeelte).Gewone kamer was prachtig, maar de kamer op cayo helemaal!Een welkomstbrief, champagne en chocolade stonden op ons te wachten! 2persbad, privebalkon,groot bed, alles keurig schoon! Het eten in het rustige restaurant(excl. voor Cayo gasten)was heerlijk en elke avond live muziek!

De Cayo sigarenbar,waar je kunt poolen of genieten van een heerlijk drankje, gemaakt door Alberto! Ook het Cayo zwembad,bubbelbad en de poolbar waren keurig onderhouden. Het hotel ligt uitgestrekt over 2 km,maar vanuit Cayo kun je een bagagewagentje aanhouden die je naar het hoofdgebouw brengt! Kortom;B M P Cayo Libertad,is een echte aanrader,voor wie wil genieten van rust,luxe en heerlijk weer!

P.s Naar Cuba? Neem pennen,zeep enz mee om uit te delen. Mensen zijn je ZEER dankbaar!

Gereisd met partner in januari 2010