leuk voor een relax vakantie

Hotel Blau Marina Varadero *****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door s en c

leuk voor een relax vakantie

s en c
12-12-2009

Wij zijn afgelopen zomer in cuba geweest! Het hotel is heel erg groot en daarom ook best wel saai, in de avond is er niet veel te doen..in het hotel niet en buiten het hotel ook niet! Kamers zien er goed uit, wij hebben savonds veel op onze kamer gezeten en nieuwe films gekeken, wat moet je anders. muggen zijn er heel erg veel, neem een vliegenmepper mee want die heb je echt nodig! Eten was redelijk,bediening was super...ze bewonderen elke avond hoe je eruit ziet, omdat ze daar helemaal niet hip gekleed zijn, heb een paar meiden leuke sieraden gegeven,daar waren ze heel erg blij mee! Strand is echt heel heel erg mooi, je moet alleen vrij ver lopen om drinken te halen..dan heb je al verbrande voeten en lauw drinken haha

Ga er niet naartoe om heel veel te beleven..het hotel is echt om te relaxen!

Gereisd met partner in december 2009