Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag33°23°
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Be Live Las Morlas voor je op een rij gezet:

55 reviews over Hotel Be Live Las Morlas in het Nederlands

Erg gezellig hotel

Harry
3-1-2005

Erg gezellig hotel. Ik zat gelijk in de eerste de beste kamer aan de poolbar. Wel wat lawaai 's nachts maar ja, meer voordelen dan nadelen. Riu Turquesa is wel wat beter vind ik en groter. Ook de maaltijden en de plaatsen waar je wat kunt eten vind ik allemaal net iets uitgebreider. De gezelligste avond was toen het licht weer eens uitviel wat vrij normaal is in Cuba, wat minder als je 's avonds onder de douche staat natuurlijk, maar de kaarsen ostaan gelijk op tafel. Het is maar wat je er zelf van maakt. Dit hotel is 100 procent de moeite waard.

Gereisd Anders in januari 2005
2004

wij zijn paul en martine uit belgie,en zijn van 3juli van

paul en martine
4-7-2004

wij zijn paul en martine uit belgie,en zijn van 3juli terug van cuba.Ondanks de vele negatieve reacties van dit hotel,hier onze ervaring.Het is een klein,gezellig hotel,verzorgde kamers,en vriendelijk personeel,gelegen vlak aan het witte strand,en blauwe zee.3km verder ligt varadero met enkele bars en winkels.De beach-bus laat u voor $5 varadero zien.De mensen zijn vriendelijk,en niet opdringerig.Het eten is verzorgd,minder keuze als in een ander riu-hotel,maar zeker zo lekker,voor datgene wat in cuba is te krijgen.De aardappel in de schil met de pikante looksaus was verukkelijk.Met een aantal nederlanders en een groep belgen hebben wij genoten van een goede vakantie.Een aanrader voor een doorsnee reiziger.Vergelijk dit riu-hotel met geen ander riu-keten en vertrek en geniet,en vergeet geen dollars en schrijfpennen mee te nemen,want hier zijn de cubanen gek van.

Gereisd Anders in juli 2004

Ben net een week terug

Jessy
30-6-2004

Ben net een week terug. Gezellig sfeervol middenklasse hotel. Perfecte ligging aan het witte zandstrand en op 20 minuten lopen van het centrum. Het personeel is erg vriendelijk, de kamers zijn schoon, en er is worden leuke show's organiseert bij de pool 's avonds. Het buffet is een stuk eenvoudiger dan bij andere RIU-hotels in de Caribbean, maar verder goed verzorgd. Conclusie: aardig hotel, goede prijskwaliteitsverhouding, ideaal voor de niet al te veeleisende vakantieganger. Wij hebben er een hele toffe vakantie gehad!

Gereisd Anders in juni 2004

Zeker een aanrader!!! Het eten was perfect! Vooral de en

Elisabeth
31-1-2004

Zeker een aanrader!!! Het eten was perfect! Vooral de geflambeerde banaan en mango!

Gereisd Anders in januari 2004
2003

In de zomer van 2003 zijn wij hier 2 weken geweest

Danielle
14-12-2003

In de zomer van 2003 zijn wij hier 2 weken geweest. We vonden het fantastisch. Het hotel ligt direct aan het strand en heeft een mooi zwembad. Het eten was fantastisch!!! Alleen als het regent is het wat minder want de daken zijn van riet dus.... Mensen op de derde etage hadden dan ook een nat bed als het regende (en het kan er heeeel hard en lang regenen)Wij hadden dit hotel geboekt bij Indigo dit adviseer ik niemand (ze zetten je af bij het hotel en verder hoor of zie je ze nooit meer, je kunt beter bij arke boeken.) Wij hebbeb er een erg leuke tijd gehad!!

Gereisd Anders in december 2003

• Eten en drinkenBrunch, Diner, Gastronomisch eten, Lunch, Welkomstdrankje
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt, Volpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand150 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenCaribisch, Duits, Fast food, Frans, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Spaans, Tapas / Fingerfood, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés4

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Luchtcirculatiesysteem
  • KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Ticket service, Tours, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Racquetball, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Be Live Las Morlas in Varadero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Be Live Las Morlas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.