Hotel Be Live Las Morlas

• All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Be Live Las Morlas voor je op een rij gezet:

58 reviews over Hotel Be Live Las Morlas

• 8Peter, Marja, Wouter en Reinier05-01-2007

Wij zijn hier in december 2006 geweest met 4 personen en wij zijn unaniem van mening dat dit een prima hotel was. Het personeel is zeer vriendelijk ( ook zonder fooi).Volop ligstoelen en handdoeken aanwezig. Animatie was aanwezig, maar niet opdringerig. De kamers zijn schoon en we hadden uizicht op het zwembad en de zee in de verte. De beoordeling van maaltijden is natuurlijk erg subjectief. Er was o.i altijd voldoende,van goede kwaliteit, aanwezig en best gevarieerd. Men doet z'n best om er op Cuba het beste van te maken. Het is niet reeel om een 5* RIU Palace op Tenerife te vergelijken met dit hotel. We hebben het erg naar onze zin gehad en zijn zeer te spreken over zowel de animatie als het comfort van RIU Las Morlas. Varadero is natuurlijk niet het "echte" Cuba. We hebben na een week luieren, nog een rondreis gemaakt met een huurauto: geweldig - beslist een aanrader!

• 9Dave,Ingrid,Devi en Milo03-01-2007

Ik schrik een beetje van de negatieve reacties die ik lees, ik ben nl met mijn gezin (incl 2 kinderen)hier in aug 06 geweest en heb werkelijk een geweldige vakantie gehad, lieve mensen (personeel), schone kamers (met prachtige creaties op bed), animatie uitstekend! Iedere dag beach vollybal, aquajoggen in die prachtige zee, parachute springen(landen op ons strand), snorkelen en met dolfijnen zwemmen!!Je drankje stond geserveerd als je al aan kwam lopen bij de bar. Havana is een must! De bevolking lief en niet opdringerig, ondanks hun armoede, als je je verdiept in de cultuur begrijp je misschien beter waarom er soms een kopje of bestek op je tafel mist! Aanrader, ga naar een locale markt en zie wat ze van niks bv bestek kunnen maken! Snap je beter waarom het op je tafel ontbreekt. Eten een beetje eenzijdig maar heus oke. kortom een echte aanrader, ook voor kinderen.

• 4Bob C26-12-2006

Een echte afknapper. Nooit meer. Doffe ellende. Rond het zwembad werkt druk verbouwt zodat je met wat pech lekker wat cement over je heen kon krijgen. De animatie was beneden peil. Niveau jeugdbeweging. Het eten was in essentie aanvaardbaar maar bij nader inzicht erg monotoon en altijd subkwaliteit. Goedkoop varkenvlees afgewisseld met spaghetti en omelet... Wél op wandelafstand van Varadero, maar in de buurt is zeker beter. Wegblijven is de boodschap

• 5Frans en Nelly Steinbusch.14-12-2006

Glazen en kopjes moest je s-morgens eerst overal bij elkaar zoeken want er was niets. Personeel, op een enkeling na, totaal niet gemotiveerd.Fruitsap en koffie meestal ui een soepkom gedronken omdat er geen koppen en glazen waren. Eten was fantasie-loos. Kamers heel eenvoudig maar wel heel schoon. We zijn net terug. Cuba voor herhaling vatbaar maar hotel dus nooit meer.RIU onwaardig. Wij zijn er geweest van 28 november tot 13 december.

• 814-11-2006

Wij hebben in dit hotel een voortreffelijke vakantie gehad. We misten alleen voor de kleinere kinderen wat speelattracties. Wel was er ook voor hun een animatieprogramma. Wij hebben het meegemaakt dat er zelfs een serenade werd gebracht en een fles champagne werd opengemaakt terwijl er niemand jarig was. Het wisselen van euros in pesos kon in het hotel. Dus dat was erg makkelijk. De ligstoelen werden voor je klaargezet etc. Dus van alle gemakken voorzien. Het hotel en de kamers waren schoon. Het personeel was over het algemeen erg vriendelijk en deden erg hun best het je naar de zin te maken. Het vervoer is geen probleem. De Engelse dubbeldekker rijdt je voor vijf pesos de hele dag door Varadero en ook een taxi brengt je voor een redelijk bedrag naar je bestemming. Bezoek zeker Havanna, zeer de moeite waard maar ook Mantanzas (waar Piet Heijn de Zilvervloot veroverde) is ook aan te bevelen. Ook snorkelen met de Katamaran vanaf het strand is een belevenis. Enkele foto's bijgevoegd

Familie

• 7Diana10-11-2006

Net terug van Las Morlas. Fijne tijd gehad,personeel is erg vriendelijk,ook als ze geen fooi krijgen.Handdoeken waren steeds weer verassend mooi weggelegd.Vier je je verjaardag daar,krijg je een serenade van de band en personeel inclusief een fles champagne! Ook wel minpuntjes:Het zwembad was halverwege onze vakantie leeg vanwege een opknapbeurt,maar we konden gebruik maken van de gratis bus naar het andere Riu hotel.De strandbar ging halverwege onze vakantie pas open terwijl de aquabar niet open is geweest.Dan zijn ze nog iets aan het bouwen op het resort,weet niet precies wat.Hebben daar overigens geen last van gehad.

• 8Tamara22-10-2006

22-10-2006 Net terug van 9 dgn Las Morlas, een geweldige vakantie gehad. Goed hotel, schoon en gezellig personeel. Wij zijn naar Havana geweest (zeker doen) en de catamaran tocht gemaakt.Zwemmen met dolfijnen was ook erg leuk. Als je met de mensen daar praat kom je er een beetje achter hoe de mensen op cuba leven en dat ze eigenlijk weinig tot niks hebben. Indrukwekkend en vooral onbegrijpbaar als je hier dan leest dat mensen het geen fijn hotel vinden. Ze zijn gastvrij en heel vriendelijk. (wij hebben het hier gewoon te goed denk ik). Het eten is goed maar inderdaad elke dag een beetje hetzelfde, kan me voorstellen als je 2 wkn daar bent je het na een week moe bent. Verder een geweldig sfeertje en een super land. Neem zeep mee daar kun je mensen heel blij mee maken!!

• 9Manon en Carla06-10-2006

Wij zijn in sept. 2005 voor het eerst naar Cuba op vakantie geweest, en mede door dit hotel is dit niet bij die ene keer gebleven... De tweede keer dat we naar Cuba gingen (maart 2006) verbleven we in Arenas Blancas en we moeten zeggen dat we RIU Las Morlas beter vinden!! Met name de service is een stuk beter.

Het hotel vinden wij goed! Tuurlijk, dit RIU hotel kan je niet met andere RIU hotels elders in de wereld vergelijken, maar dat weet je als je naar Cuba gaat. Eten is ok. Kamers zijn erg mooi en schoon! Echt niets te klagen.

Personeel was verder vriendelijk, vooral Loriet en Randy van het restaurant; altijd vrolijk. Ook de manager (Martha) is een aardige vrouw die het haar gasten graag naar zijn/haar zin maakt.

Kortom; wij hebben hier een erg leuke vakantie gehad en voor een 3* hotel is dit zeker een aanrader!!!

• 8frank15-09-2006

voor de prijs zeker een goed hotel, luister goed naar wat de reisleiding je verteld en je begrijpt gelijk een hoop meer van de houding van de cubaan. Animatie was de hele dag bezig, barpersoneel altijd aanwezig en snel. kamers schoon, en ach het eten..........ze roeien met de riemen die ze hebben op cuba.

• 4peter gysel03-09-2006

dit hotel is de naam RIU onwaardig,als trouwe RIU klant zijn we nooit zo teleurgesteld geweest,we hebben er dan ook maar èèn nacht verbleven! voor een paar tiental euro's meer zaten we in de RIU turquesa!stukken beter!voor de rest een toffe vakantie!vooral havanna is een must! alsook de excursie met de catamaran was onvergetelijk!

2 tips over Hotel Be Live Las Morlas

• Karin, 22-05-2014

Realiseer je ook even dat de gemiddelde cubaan te weinig verdiend om van te leven en laat je waardering blijken met af en toe een fooi!

• conny, 02-11-2014

Het personeel is vriendelijk en een fooitje af en toe helpt. Iedereen is bereid je te helpen en ze zijn erg blij als je spullen voor ze achter laat. ( schoenen kleding shampoo enz )

Op het terrein naast het hotel gaan ze een nieuw hotel bouwen. Wij hebben er niets van gemerkt het is nog een grote vlakte en er gebeurde dus nog helemaal niks. Wij hadden kamer 216 en die zit boven de hoofdingang was verder geen probleem.

1 vraag over Hotel Be Live Las Morlas

• Henny, 15-01-2015

Lift

Ik wil graag weten of er een lift is

patricia, 07-06-2015

Hoi Henny, Er is een lift in het hotel. Groetjes, Patricia

• Eten en drinkenBrunch, Diner, Gastronomisch eten, Lunch, Welkomstdrankje
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt, Volpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand150 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenCaribisch, Duits, Fast food, Frans, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Spaans, Tapas / Fingerfood, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés4

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Luchtcirculatiesysteem
  • KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Ticket service, Tours, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking