Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag33°22°
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Be Live Las Morlas voor je op een rij gezet:

55 reviews over Hotel Be Live Las Morlas in het Nederlands

Het eten is voor Cubaanse begrippen goed, ik hou zelf meer

R. Hendriks
31-7-2007

Het eten is voor Cubaanse begrippen goed, ik hou zelf meer van een lekker stukje vlees en visfilets. Het eten is eentonig en er zit weinig variatie in. Altijd maar stoofpotje met weetikwat er in, veel fruit, pasta, rijst, rauwkost, brood en tenslotte stukjes gebakken vis. Ontbijt is beter. Het hotel ziet er netjes en verzorgd uit net zoals de personeelsleden. De mensen doen echt alles voor je en je word behandeld als god,mits je ze maar fooi geeft! Er zijn veel dingen te doen maar van de ene naar de andere kant van het eiland reizen is van Nederland naar Spanje erg groot dus. Als je iets wilt doen ben je voor veel uitstapjes 2 dagen kwijt.

Gereisd Met partner in Sun Jul 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

hallo iedereen, ben vorig jaar naar Riu las Morlas en +

Evi
15-7-2007

hallo iedereen,

ben vorig jaar naar Riu las Morlas geweest en heb bij hoog en laag gezworen NOOIT meer voor mij. kleine kamer met zware beschadigingen, geen comfort in het algemeen, ééntonig eten zowel 's morgens als 's avonds, airo en avond animatie waar je niet door kunt slapen, strand véél te klein + dagelijks bezine geur, lokale bevolking zet zich mee op het strand en veel vervuiling. Zijn verhuisd naar een ander hotel Blau Varadero prima hotel dit is pas prijs kwaliteit beter dan Las Morlas (achteraf gezien was Blau goedkoper dan Las Morlas voor 2 weken). zeker de excursies doen.

Gereisd Met partner in juli 2007

Goed hotel, vriendelijk personeel, vooral in het niets was

G. de Bruijn
3-7-2007

Goed hotel, vriendelijk personeel, vooral in het restaurant, niets was te veel. Onbijt en lunch goed, diner inderdaad een beetje eentonig, maar ze doen altijd hun best. Een prachtig strand en de aangeboden excursies waren echt geweldig. Cuba een land met veel tegenstellingen is beslist de moeite waard.

Gereisd Met partner in Thu Jun 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Riu las Morlas

reisagent
7-6-2007

Riu las Morlas. Je kunt het eigenlijk geen Riu hotel noemen. op zich is hier niets mis mee. zeer vriendelijk personeel!!! De kamers zijn eenvoudig maar netjes. Las morlas beschikt over een prachtig zwembad. In sept.2006 toen ik hier was was het zwembad nog wel gevuld maar aan een opknapbeurt toe. Verf was van de bodem verdwenen en het deed armoedig aan. waarschijnlijk is het zwembad nu gerenoveerd. het ontbijt was naar mijn mening zeer eentonig. wel stond er iedere ochtend een kok die ommeletten of pancakes maakte. ook s'avonds was er weinig variatie in het eten, maar ook wel weer die kok; oa pasta en scampi. Animatie doet echt hun best om er wat van te maken, petje af!! er wordt hard aan gewerkt om het weer een RIU te laten worden. Voor een week heb ik mij prima vermaakt. voor mensen die niet zo nauw kijken kan Las Morlas dan ook zeker wel aanraden.

Gereisd Anders in juni 2007

Hallo! wij zijn met 4 net terug gekomen van 15 dagen in

Jill
18-5-2007

Hallo!

wij zijn met 4 net terug gekomen van 15 prachtige dagen in Cuba Varadero. Riu las morlas was voor ons een goed hotel. Vooral het personeel: mensen zoals Alian, Loriet, Wilfredo, Elvio en Horcheck, deze mensen maken je vakantie dan ook echt beter. Het hotel was zeer proper, overal. Het eten, idd, lekker maar na twee weken verlang je naar iets anders. Maar toch, dit weet je als je naar Cuba gaat. De uitstappen waren fantastisch en Cuba is echt een mooie aanrader als reis. Neem idd een aantal kleinigheden mee voor als je op excursie gaat, zoals zepen, bikken, kleine speelgoedjes voor kinderen, de dankbaarheid dat je krijgt van die mensen is enorm groot. Jammer dat 15 dagen zo snel gaan want het was er geweldig!

Gereisd Anders in mei 2007

Mijn man en ik met kind 1 jaar zijn hier feb 07 geweest en

D.H.
28-2-2007

Mijn man en ik met kind 1 jaar zijn hier feb 07 geweest en het was ons prima bevallen. Je kan uiteraard een RIU-hotel op Cuba niet vergelijken met een RIU-hotel op Mexico of Dominicaanse Republiek, dan ben je zwaar teleurgesteld. Als je je van te voren verdiept in wat Cuba te bieden heeft, begrijp je de cultuur beter en heb je er begrip voor als iets niet voorradig is of dat je misschien iets langer moet wachten tot er nieuwe borden/glazen worden gebracht. Tja, bij de snackbar is er van 13.00-18.00 uur eten aanwezig. Iedereen stormt er op af tussen 13.00 en 14.00 uur, logisch dat je in een land als Cuba het je niet kan veroorloven om elk kwartier het eten weg te gooien en te verversen. Voor die ene enkeling die tussen 16.00 en 18.00 uur nog komt, ja kan wel eens koud zijn. Maar de service is absoluut top! Kortom, goed 3*-hotel, mooi zwembad aan mooi strand en hardwerkend animatieteam!

Gereisd Anders in februari 2007

De aangeboden maaltijden en algemene service zijn beneden

Staf
8-2-2007

De aangeboden maaltijden en algemene service zijn beneden peil voor een 4 sterren hotel aan de betaalde prijs. De watersporten kloppen niet met de beschrijving in de brochure. Zeilen alleen met sturende begeleider +/- 20 minuten en bij voldoende tip een uurtje. Meer geen watersport als wel. Maaltijden in het restaurant smakeloos en zeer onverzorgd. Linnengoed in de kamers niet al te net, handdoeken met plekken en soms versleten. Aangeboden dranken meestal niet voorradig. Snackbar aan het strand schandalig, de mussen zitten massaal op het weinige aangeboden eten. Dit is onwaardig voor een Riu-hotel.

Gereisd Anders in Thu Feb 08 2007 16:33:25 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dit jaar voor het eerst naar cuba geweest

Guido en Monique
8-2-2007

Dit jaar voor het eerst naar cuba geweest.Wat een afknapper!RIU onwaardig maar wel met een vergelijkbare Riu prijs!Dit hotel is echt vergane glorie a la oostblok jaren 60-70 . De kamers zijn ruim maar simpel ingericht.Bedlinnen & handdoeken hebben betere tijde gekend. Mooie tuin en zwemdok maar het water lijkt wel smeltwater van een gletsjer.Het bestek s'morgens moet je zelf maar bij mekaar zoeken en is niet attijd netjes afgewassen!De maaltijden zijn zeer monotoom(pasta,rijst,rauwkost altijd aanwezig)en word vrij smaakloos klaargemaakt.Sommige dagen vraagt het enige fantasie om een maaltijd samen te stellen. De snackbar is meestal die naam onwaardig en word vooral bezocht door hordes mussen(foto's). Gezien men nogal onzorgvuldig omspringt met de samenstelling , smaakt dezelfde cocktail alle dagen anders .Echt veel vakantie sfeer is er in dit hotel niet aanwezig en de uistappen zijn ook vrij duur .Voor dit geld kan je op vele plaatsen een veel leukere vakantie hebben!!!!!!!!

Gereisd Met vrienden in januari 2007

Ik ben deze zomer naar de riu las morlas geweest en was 9

virginie benoot
11-1-2007

Ik ben deze zomer naar de riu las morlas geweest en was nog nooit Viel dat tegen. ik ben nog maar 21 jaar en doe graag mee aan animatie. Er was enkel iedere dag zeker volleybal en auquavolley. voor de rest was er niets misschien aerobic, alleen in de zee want hun zwembad ligt zodanig in kronkels dat ze hiervoor geen plaats hebben.gelukkig was alian er nog van het animatieteam, die jongen doet tenminste zijn werk. Het eten was vrij eentonig, ik heb meer pasta gegeten dan iets anders. Glazen, borden en koppen daar kan je een uur op wachten als je later bent. Aan de bar zijn de mensen vriendelijk, alleen jammer dat als je een cocktail vroeg ze 9 op 10 een bepaalde drank niet meer hadden voor je cocktail. De kamers waren wel perfect in orde. TOCH IETS!!!!!Aan mensen die naar cuba gaan raad ik de coralia club playa d'oro aan dat is tenminste een goed hotel

Gereisd Anders in januari 2007

Wij zijn hier in december 2006 geweest met 4 personen en (

Peter, Marja, Wouter en Reinier
5-1-2007

Wij zijn hier in december 2006 geweest met 4 personen en wij zijn unaniem van mening dat dit een prima hotel was. Het personeel is zeer vriendelijk ( ook zonder fooi).Volop ligstoelen en handdoeken aanwezig. Animatie was aanwezig, maar niet opdringerig. De kamers zijn schoon en we hadden uizicht op het zwembad en de zee in de verte. De beoordeling van maaltijden is natuurlijk erg subjectief. Er was o.i altijd voldoende,van goede kwaliteit, aanwezig en best gevarieerd. Men doet z'n best om er op Cuba het beste van te maken. Het is niet reeel om een 5* RIU Palace op Tenerife te vergelijken met dit hotel. We hebben het erg naar onze zin gehad en zijn zeer te spreken over zowel de animatie als het comfort van RIU Las Morlas. Varadero is natuurlijk niet het "echte" Cuba. We hebben na een week luieren, nog een rondreis gemaakt met een huurauto: geweldig - beslist een aanrader!

Gereisd Anders in januari 2007

• Eten en drinkenBrunch, Diner, Gastronomisch eten, Lunch, Welkomstdrankje
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt, Volpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand150 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenCaribisch, Duits, Fast food, Frans, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Spaans, Tapas / Fingerfood, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés4

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Luchtcirculatiesysteem
  • KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Ticket service, Tours, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Racquetball, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Be Live Las Morlas in Varadero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Be Live Las Morlas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.