Hotel Be Live Las Morlas

• All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Be Live Las Morlas voor je op een rij gezet:

58 reviews over Hotel Be Live Las Morlas

• 6Wyns16-06-2014

Kan beter

Vriendelijkheid en service zijn optimaal, maar de airco en koeling in de bars en restaurants zijn dringend aan een upgrade toe. Het airco-compartiment van de kamer was 's ochtends een heuse luidruchtige duiventil. De rasters, die dit moesten voorkomen, waren volldegi weggeroest. De koks slaagden er meestal in om kwaliteitsvoedsel op een hoogst onsmakelijke manier te bereiden. De ijskreem stond te warm en de warme schotels waren lauw: niet hygiënisch! Fruitsapjes werden sterk verdund met water, ook in de bars, en waren in het restaurant tijdens middag- en avondmaal gewoon niet beschikbaar. Een cocktail van het hotel viel in het niets bij een cocktail van de bar om de hoek. Vogels waren zelfs in het restaurant vaste klant. Dit fenomeen hebben wij zelfs in een nieuw hotel in Havana meegemaakt. Over de zwembad- en strandaccomodaties niets dan lof! Elke avond top-entertainment.

Met vrienden

• 8Karin22-05-2014

Kleinschalig hotel met vriendelijk personeel

Ligging is ideaal. Direct aan het strand waar de ligstoelen klaarstaan onder de rieten parasols. Eten is heerlijk. Ondanks de beperkte middelen van Cuba is er elke dag weer iets anders en erg lekker. Het personeel is warm en vriendelijk en niks is teveel. Wij hadden een zogenoemde voordeelkamer maar die voldeed prima. Elke dag trouw schoongemaakt. Badkamer niks mis mee. We waren gewaarschuwd voor de bouwwerkzaamheden maar hebben hier geen last van gehad.

• 8manitavanpaemel12-05-2014

Mooie locatie

Verouderd maar schoon hotel, met heel vriendelijk personeel die alles voor je doen om het naar je zin te maken en heel dankbaar als ze fooi krijgen. Het eten is redelijk tot goed, met hele ruime keuze heerlijke cocktails en andere drankjes. Er was altijd volop ruimte in het restaurant, waar je heerlijk rustig kon eten. Het hotel heeft een prachtig zwembad en strand waar altijd plaats was toen wij er waren. Zowel het zeewater als het zwembadwater zijn heerlijk warm. De animatie overdag is supergezellig dankzij "chocolatelady" zoals ze zichzelf noemt. De avondanimatie is heel mooi en professioneel. Een klein minpunt is de badkamer, die was heel erg verouderd en aan onderhoud toe en ze zijn heel gierig met toiletpapier. Wij vinden het een aanrader.

• 8CP16-10-2013

vroeger riu hotel

een klein hotel maar rustig gelegen ,nette kamers het eten kan beter ,maar een mooi strand

• 5Josiane De Soete05-07-2013

Dit nooit meer!

Allebei ziek geweest, gebrek aan hygiene in restaurant, eten van s'middags terug geserveert s'avonds. Bij thuiskomst naar dr. geweest en allebei antibioticakuur gekregen. Kamers uitgeleefd en niet zuiver, onze vierde kamer was tenslotte het beste wat er in dit hotel te krijgen was, zeker geen 4 * waardig touroperator zou beter dit hotel eens deftig onder de loup nemen!

• 10Jennifer02-06-2008

September 2006. RIU Las Morlas in een woord geweldig. 's Ochtends pancakes, eieren in alle vormen, vers geperste sappen (mango, kiwi, banaan). 's Middags zag je een bootje aankomen met vers gevangen vis, die 's avonds op het buffet lag. Hoe vers wil je het hebben?! Personeel doet heel veel moeite voor je. Kamer netjes, mooi uitzicht. Strand heerlijk rustig en super mooi. Knus, gezellig hotel met goede service. We hebben onderweg meerdere hotels gezien en RIU Las Morlas sprong er echt uit! Echt een aanrader

• 8Tom en Daisy18-02-2008

Zorg eerst dat je wat afweet van het land waar je naar toe reist. Als je een super verzorgde all-in wil naar west-europese normen trek dan gewoon naar Spanje of zo. Cuba is een arm land wat gebukt gaat onder een strikt handelsembargo van de VS. Hierdoor zijn een aantal dingen gewoon niet altijd voorradig (bv. melk wordt aan de bevolking dmv voedselbonnen verdeeld). Nu het hotel, kamer was netjes en ruim. Hotel was in zijn algemeen ook netjes en verzorgd. Ik ben niet 1 persoon van de staf tegengekomen die onvriendelijk was. Het eten was wat ik van een all-in buffet verwacht (rekeninghoudend met de Cuba-factor). Inderdaad dagelijks de zelfde basis zaken maar toch voldoende afwisseling in de rest. De animatie was misschien wat aan de karige kant maar voor ons net voldoende (hiervoor ga ik niet op reis).

Kortom een aangenaam hotel met een meer dan vriendelijke staf.

• 10Bregje23-12-2007

Afgelopen zomer na 1 week rondreis (cuba libre, een aanrader) nog 1 week verbleven in RIU Las Morlas. Het was in 1 woord HEERLIJK. Iedereen doet zijn best om je van dienst te zijn, goede service, supermooi strand (geen lokale bevolking gezien), erg mooi zwembad, elke avond animatie en het eten was ook erg lekker. Als je van meer variatie houdt moet je maar niet all inclusive gaan zitten voor de degenen die zo lopen te klagen. Ik zou er zo weer heen gaan.

Familie

• 8Jorge08-10-2007

Niet de hilton maar wel leuke, jullie moeten niet zo klagen voor zo weinig geld kom op, luxe kost geld. En dit is wat jullie krijgen voor jullie geld.

Anders

• 7jeroen13-08-2007

prima hotel,maar niet te vergelijken met een riu uit mexico of dominicaanse.verder viel het eten wel wat tegen maar als je nadenkt hoe de mensen hier leven dan hebben wij nog niet te klagen!

2 tips over Hotel Be Live Las Morlas

• Karin, 22-05-2014

Realiseer je ook even dat de gemiddelde cubaan te weinig verdiend om van te leven en laat je waardering blijken met af en toe een fooi!

• conny, 02-11-2014

Het personeel is vriendelijk en een fooitje af en toe helpt. Iedereen is bereid je te helpen en ze zijn erg blij als je spullen voor ze achter laat. ( schoenen kleding shampoo enz )

Op het terrein naast het hotel gaan ze een nieuw hotel bouwen. Wij hebben er niets van gemerkt het is nog een grote vlakte en er gebeurde dus nog helemaal niks. Wij hadden kamer 216 en die zit boven de hoofdingang was verder geen probleem.

1 vraag over Hotel Be Live Las Morlas

• Henny, 15-01-2015

Lift

Ik wil graag weten of er een lift is

patricia, 07-06-2015

Hoi Henny, Er is een lift in het hotel. Groetjes, Patricia

• Eten en drinkenBrunch, Diner, Gastronomisch eten, Lunch, Welkomstdrankje
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt, Volpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand150 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenCaribisch, Duits, Fast food, Frans, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Spaans, Tapas / Fingerfood, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés4

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Luchtcirculatiesysteem
  • KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Ticket service, Tours, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking