Hotel Be Live Las Morlas

• All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Be Live Las Morlas voor je op een rij gezet:

58 reviews over Hotel Be Live Las Morlas

• 8Jorge08-10-2007

Niet de hilton maar wel leuke, jullie moeten niet zo klagen voor zo weinig geld kom op, luxe kost geld. En dit is wat jullie krijgen voor jullie geld.

• 7reisagent07-06-2007

Riu las Morlas. Je kunt het eigenlijk geen Riu hotel noemen. op zich is hier niets mis mee. zeer vriendelijk personeel!!! De kamers zijn eenvoudig maar netjes. Las morlas beschikt over een prachtig zwembad. In sept.2006 toen ik hier was was het zwembad nog wel gevuld maar aan een opknapbeurt toe. Verf was van de bodem verdwenen en het deed armoedig aan. waarschijnlijk is het zwembad nu gerenoveerd. het ontbijt was naar mijn mening zeer eentonig. wel stond er iedere ochtend een kok die ommeletten of pancakes maakte. ook s'avonds was er weinig variatie in het eten, maar ook wel weer die kok; oa pasta en scampi. Animatie doet echt hun best om er wat van te maken, petje af!! er wordt hard aan gewerkt om het weer een RIU te laten worden. Voor een week heb ik mij prima vermaakt. voor mensen die niet zo nauw kijken kan Las Morlas dan ook zeker wel aanraden.

• 9Jill18-05-2007

Hallo!

wij zijn met 4 net terug gekomen van 15 prachtige dagen in Cuba Varadero. Riu las morlas was voor ons een goed hotel. Vooral het personeel: mensen zoals Alian, Loriet, Wilfredo, Elvio en Horcheck, deze mensen maken je vakantie dan ook echt beter. Het hotel was zeer proper, overal. Het eten, idd, lekker maar na twee weken verlang je naar iets anders. Maar toch, dit weet je als je naar Cuba gaat. De uitstappen waren fantastisch en Cuba is echt een mooie aanrader als reis. Neem idd een aantal kleinigheden mee voor als je op excursie gaat, zoals zepen, bikken, kleine speelgoedjes voor kinderen, de dankbaarheid dat je krijgt van die mensen is enorm groot. Jammer dat 15 dagen zo snel gaan want het was er geweldig!

• 7D.H.28-02-2007

Mijn man en ik met kind 1 jaar zijn hier feb 07 geweest en het was ons prima bevallen. Je kan uiteraard een RIU-hotel op Cuba niet vergelijken met een RIU-hotel op Mexico of Dominicaanse Republiek, dan ben je zwaar teleurgesteld. Als je je van te voren verdiept in wat Cuba te bieden heeft, begrijp je de cultuur beter en heb je er begrip voor als iets niet voorradig is of dat je misschien iets langer moet wachten tot er nieuwe borden/glazen worden gebracht. Tja, bij de snackbar is er van 13.00-18.00 uur eten aanwezig. Iedereen stormt er op af tussen 13.00 en 14.00 uur, logisch dat je in een land als Cuba het je niet kan veroorloven om elk kwartier het eten weg te gooien en te verversen. Voor die ene enkeling die tussen 16.00 en 18.00 uur nog komt, ja kan wel eens koud zijn. Maar de service is absoluut top! Kortom, goed 3*-hotel, mooi zwembad aan mooi strand en hardwerkend animatieteam!

• 5Staf08-02-2007

De aangeboden maaltijden en algemene service zijn beneden peil voor een 4 sterren hotel aan de betaalde prijs. De watersporten kloppen niet met de beschrijving in de brochure. Zeilen alleen met sturende begeleider +/- 20 minuten en bij voldoende tip een uurtje. Meer geen watersport als wel. Maaltijden in het restaurant smakeloos en zeer onverzorgd. Linnengoed in de kamers niet al te net, handdoeken met plekken en soms versleten. Aangeboden dranken meestal niet voorradig. Snackbar aan het strand schandalig, de mussen zitten massaal op het weinige aangeboden eten. Dit is onwaardig voor een Riu-hotel.

• 3virginie benoot11-01-2007

Ik ben deze zomer naar de riu las morlas geweest en was nog nooit Viel dat tegen. ik ben nog maar 21 jaar en doe graag mee aan animatie. Er was enkel iedere dag zeker volleybal en auquavolley. voor de rest was er niets misschien aerobic, alleen in de zee want hun zwembad ligt zodanig in kronkels dat ze hiervoor geen plaats hebben.gelukkig was alian er nog van het animatieteam, die jongen doet tenminste zijn werk. Het eten was vrij eentonig, ik heb meer pasta gegeten dan iets anders. Glazen, borden en koppen daar kan je een uur op wachten als je later bent. Aan de bar zijn de mensen vriendelijk, alleen jammer dat als je een cocktail vroeg ze 9 op 10 een bepaalde drank niet meer hadden voor je cocktail. De kamers waren wel perfect in orde. TOCH IETS!!!!!Aan mensen die naar cuba gaan raad ik de coralia club playa d'oro aan dat is tenminste een goed hotel

• 8Peter, Marja, Wouter en Reinier05-01-2007

Wij zijn hier in december 2006 geweest met 4 personen en wij zijn unaniem van mening dat dit een prima hotel was. Het personeel is zeer vriendelijk ( ook zonder fooi).Volop ligstoelen en handdoeken aanwezig. Animatie was aanwezig, maar niet opdringerig. De kamers zijn schoon en we hadden uizicht op het zwembad en de zee in de verte. De beoordeling van maaltijden is natuurlijk erg subjectief. Er was o.i altijd voldoende,van goede kwaliteit, aanwezig en best gevarieerd. Men doet z'n best om er op Cuba het beste van te maken. Het is niet reeel om een 5* RIU Palace op Tenerife te vergelijken met dit hotel. We hebben het erg naar onze zin gehad en zijn zeer te spreken over zowel de animatie als het comfort van RIU Las Morlas. Varadero is natuurlijk niet het "echte" Cuba. We hebben na een week luieren, nog een rondreis gemaakt met een huurauto: geweldig - beslist een aanrader!

• 9Dave,Ingrid,Devi en Milo03-01-2007

Ik schrik een beetje van de negatieve reacties die ik lees, ik ben nl met mijn gezin (incl 2 kinderen)hier in aug 06 geweest en heb werkelijk een geweldige vakantie gehad, lieve mensen (personeel), schone kamers (met prachtige creaties op bed), animatie uitstekend! Iedere dag beach vollybal, aquajoggen in die prachtige zee, parachute springen(landen op ons strand), snorkelen en met dolfijnen zwemmen!!Je drankje stond geserveerd als je al aan kwam lopen bij de bar. Havana is een must! De bevolking lief en niet opdringerig, ondanks hun armoede, als je je verdiept in de cultuur begrijp je misschien beter waarom er soms een kopje of bestek op je tafel mist! Aanrader, ga naar een locale markt en zie wat ze van niks bv bestek kunnen maken! Snap je beter waarom het op je tafel ontbreekt. Eten een beetje eenzijdig maar heus oke. kortom een echte aanrader, ook voor kinderen.

• 4Bob C26-12-2006

Een echte afknapper. Nooit meer. Doffe ellende. Rond het zwembad werkt druk verbouwt zodat je met wat pech lekker wat cement over je heen kon krijgen. De animatie was beneden peil. Niveau jeugdbeweging. Het eten was in essentie aanvaardbaar maar bij nader inzicht erg monotoon en altijd subkwaliteit. Goedkoop varkenvlees afgewisseld met spaghetti en omelet... Wél op wandelafstand van Varadero, maar in de buurt is zeker beter. Wegblijven is de boodschap

• 5Frans en Nelly Steinbusch.14-12-2006

Glazen en kopjes moest je s-morgens eerst overal bij elkaar zoeken want er was niets. Personeel, op een enkeling na, totaal niet gemotiveerd.Fruitsap en koffie meestal ui een soepkom gedronken omdat er geen koppen en glazen waren. Eten was fantasie-loos. Kamers heel eenvoudig maar wel heel schoon. We zijn net terug. Cuba voor herhaling vatbaar maar hotel dus nooit meer.RIU onwaardig. Wij zijn er geweest van 28 november tot 13 december.

2 tips over Hotel Be Live Las Morlas

• Karin, 22-05-2014

Realiseer je ook even dat de gemiddelde cubaan te weinig verdiend om van te leven en laat je waardering blijken met af en toe een fooi!

• conny, 02-11-2014

Het personeel is vriendelijk en een fooitje af en toe helpt. Iedereen is bereid je te helpen en ze zijn erg blij als je spullen voor ze achter laat. ( schoenen kleding shampoo enz )

Op het terrein naast het hotel gaan ze een nieuw hotel bouwen. Wij hebben er niets van gemerkt het is nog een grote vlakte en er gebeurde dus nog helemaal niks. Wij hadden kamer 216 en die zit boven de hoofdingang was verder geen probleem.

1 vraag over Hotel Be Live Las Morlas

• Henny, 15-01-2015

Lift

Ik wil graag weten of er een lift is

patricia, 07-06-2015

Hoi Henny, Er is een lift in het hotel. Groetjes, Patricia

• Eten en drinkenBrunch, Diner, Gastronomisch eten, Lunch, Welkomstdrankje
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt, Volpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand150 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenCaribisch, Duits, Fast food, Frans, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Spaans, Tapas / Fingerfood, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés4

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Luchtcirculatiesysteem
  • KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Ticket service, Tours, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking