Hotel Be Live Las Morlas

• All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Be Live Las Morlas voor je op een rij gezet:

58 reviews over Hotel Be Live Las Morlas

• 7patricia07-06-2015

Best hotel

Wij gingen naar Las Morlas zonder verwachtingen. Het is Cuba dus je weet nooit wat het wordt. Hotel is iets verouderd, maar dat stoorde ons niet. Er mag overal gerookt worden dus ook op de kamers. De avondshows zijn soms tenenkrommend, maar dat heeft ook wel weer wat. De kamers zijn simpel, bed, tv, nachtkastjes etc. De wastafel zit niet in de badkamer maar in een klein halletje. Zwembad is mooi, barretje en muziek. Je loopt vanaf het resort zo het strand op, echt ideaal. Het enige minpunt vonden wij het eten. Elke dag hetzelfde, we noemen het 'het koolhydratendieet'. Rijst, bonen, varken, aardappels en pasta. Wij hebben veel eieren en brood op en dat is ook best. Sommige mensen zullen hier misschien meer moeite mee hebben.

• 3Netty Bolle05-11-2014

afschuwelijk

wat een vreselijk hotel: bij aankomst al opgeschrikt door vallende dronken Russen. Alles was vies, tafels vloeren kamers. Vechtende dronken Russen en Duitsers, om zich heen kotsend. Aan tafel. was volgens ons het eten al een dag oud was, waren niet meer dan 3 glazen beschikbaar ( we waren met een groep van 7 personen) Als er gasten uitgegeten waren kwamen er weer een of 2 glazen! De douche op de kamer was kapot en volgens de reactie: (ik spreek vloeiend Spaans) "sorry, niet te repareren". Dankzij de geweldige service van touroperator zijn we de volgende ochtend vroeg, na het ontbijt (waarbij tijdens het tappen van vruchtensap een kakkerlak mee in het glas kwam) verhuisd naar het fijne Hotel Memories, waar we vorig jaar ook verbleven. Werd de vakantie toch nog goed!,

• 7Joanny26-10-2014

Dit nooit meer!

De gehele accommodatie is gedateerd. Op zich is dat niet erg aangezien dit de charme is van Cuba, maar het was er vies. Bij binnenkomst kwamen al schreeuwend dronken gasten langs ons heen. Op het strand was het zoeken naar geen kapotte ligstoel. ( gasten waren op stoelen aan het springen totdat deze kapot gingen) . De vogels zaten op het eten in de eetzaal, de kakkerlakken kwamen uit het drinkapparaat. Overal lag rotzooi. Maar het personeel was vriendelijk.

• 6Wyns16-06-2014

Kan beter

Vriendelijkheid en service zijn optimaal, maar de airco en koeling in de bars en restaurants zijn dringend aan een upgrade toe. Het airco-compartiment van de kamer was 's ochtends een heuse luidruchtige duiventil. De rasters, die dit moesten voorkomen, waren volldegi weggeroest. De koks slaagden er meestal in om kwaliteitsvoedsel op een hoogst onsmakelijke manier te bereiden. De ijskreem stond te warm en de warme schotels waren lauw: niet hygiënisch! Fruitsapjes werden sterk verdund met water, ook in de bars, en waren in het restaurant tijdens middag- en avondmaal gewoon niet beschikbaar. Een cocktail van het hotel viel in het niets bij een cocktail van de bar om de hoek. Vogels waren zelfs in het restaurant vaste klant. Dit fenomeen hebben wij zelfs in een nieuw hotel in Havana meegemaakt. Over de zwembad- en strandaccomodaties niets dan lof! Elke avond top-entertainment.

• 7Guido en Monique08-02-2007

Dit jaar voor het eerst naar cuba geweest.Wat een afknapper!RIU onwaardig maar wel met een vergelijkbare Riu prijs!Dit hotel is echt vergane glorie a la oostblok jaren 60-70 . De kamers zijn ruim maar simpel ingericht.Bedlinnen & handdoeken hebben betere tijde gekend. Mooie tuin en zwemdok maar het water lijkt wel smeltwater van een gletsjer.Het bestek s'morgens moet je zelf maar bij mekaar zoeken en is niet attijd netjes afgewassen!De maaltijden zijn zeer monotoom(pasta,rijst,rauwkost altijd aanwezig)en word vrij smaakloos klaargemaakt.Sommige dagen vraagt het enige fantasie om een maaltijd samen te stellen. De snackbar is meestal die naam onwaardig en word vooral bezocht door hordes mussen(foto's). Gezien men nogal onzorgvuldig omspringt met de samenstelling , smaakt dezelfde cocktail alle dagen anders .Echt veel vakantie sfeer is er in dit hotel niet aanwezig en de uistappen zijn ook vrij duur .Voor dit geld kan je op vele plaatsen een veel leukere vakantie hebben!!!!!!!!

2 tips over Hotel Be Live Las Morlas

• Karin, 22-05-2014

Realiseer je ook even dat de gemiddelde cubaan te weinig verdiend om van te leven en laat je waardering blijken met af en toe een fooi!

• conny, 02-11-2014

Het personeel is vriendelijk en een fooitje af en toe helpt. Iedereen is bereid je te helpen en ze zijn erg blij als je spullen voor ze achter laat. ( schoenen kleding shampoo enz )

Op het terrein naast het hotel gaan ze een nieuw hotel bouwen. Wij hebben er niets van gemerkt het is nog een grote vlakte en er gebeurde dus nog helemaal niks. Wij hadden kamer 216 en die zit boven de hoofdingang was verder geen probleem.

1 vraag over Hotel Be Live Las Morlas

• Henny, 15-01-2015

Lift

Ik wil graag weten of er een lift is

patricia, 07-06-2015

Hoi Henny, Er is een lift in het hotel. Groetjes, Patricia

• Eten en drinkenBrunch, Diner, Gastronomisch eten, Lunch, Welkomstdrankje
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt, Volpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand150 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenCaribisch, Duits, Fast food, Frans, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Spaans, Tapas / Fingerfood, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés4

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Luchtcirculatiesysteem
  • KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Ticket service, Tours, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking