Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag33°20°
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Be Live Las Morlas voor je op een rij gezet:

Preisdaler
Preisdaler

1 review over Hotel Be Live Las Morlas in het Nederlands

viel reuze mee

philly
31-12-2014

We wisten dat we van Cuba niet konden verwachten dat de accomodatie,s zou goed zouden zijn als bijv. in Mexico. Met deze instelling zijn we er heen gegaan en het is ons alleen maar meegevallen. Inderdaad, resort is wat verouderd maar ze waren volop bezig met oa. vervangen van airco,s, schilderwerk en ligbedden bij zwembad waren vervangen door nieuwe. Het buffet was niet zo uitgebreid als in andere landen maar er was toch keuze genoeg .Vooral de salade,s waren lekker.Te weinig borden vormden soms een probleem maar dat was in de tweede week beter. Personeel was heel vriendelijk. Wij hadden een mooie kamer, met verdieping, op begane grond.Voor Cubaanse begrippen heel redelijk.Resort ligt op loopafstand van Varadero wat voor ons oa. een reden was voor dit resort te kiezen. Ga je voor de grotere en luxere resorts dan moet je altijd vervoer regelen want die liggen allemaal verder op het schiereiland. Voor de prijs die we betaald hebben was dit resort redelijk tot goed.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Nov 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Eten en drinkenBrunch, Diner, Gastronomisch eten, Lunch, Welkomstdrankje
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt, Volpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand150 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenCaribisch, Duits, Fast food, Frans, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Spaans, Tapas / Fingerfood, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés4

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Luchtcirculatiesysteem
  • KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Ticket service, Tours, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Racquetball, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Be Live Las Morlas in Varadero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Be Live Las Morlas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.