Hotel Be Live Las Morlas

• All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Be Live Las Morlas voor je op een rij gezet:

58 reviews over Hotel Be Live Las Morlas

• 10Bregje23-12-2007

Afgelopen zomer na 1 week rondreis (cuba libre, een aanrader) nog 1 week verbleven in RIU Las Morlas. Het was in 1 woord HEERLIJK. Iedereen doet zijn best om je van dienst te zijn, goede service, supermooi strand (geen lokale bevolking gezien), erg mooi zwembad, elke avond animatie en het eten was ook erg lekker. Als je van meer variatie houdt moet je maar niet all inclusive gaan zitten voor de degenen die zo lopen te klagen. Ik zou er zo weer heen gaan.

• 8J. Lebon09-08-2007

Cuba is een heel bijzonder land, wij zijn helaas maar één week geweest omdat er geen vluchten meer beschikbaar waren. Ons was medegedeeld dat Riu een luxe hotelketen was, helaas was dit op Cuba niet het geval. Het eten was niet bijzonder met weinig keus, daardoor was de week ook lang genoeg. Ons zijn geen andere mogelijkheden dan de Rius hotels aangeboden, terwijl die er in overvloed waren, ook is ons de mogelijkheid op het boeken van comfort of business seats in het vliegtuig niet aangeboden, hier hadden wij graag gebruik van gemaakt. Op Schiphol bij inchecken was het een chaos, veel koffers zijn op Schiphol blijven staan.

De algmene indruk en mogelijkheden zoals beschreven over Varadero zijn sterk overdreven, graag willen wij nog een keer een rondreis over Cuba maken, je stelt je dan ook anders in op het land en de mogelijkheden. De reisleider op Cuba Frank Zonderland is geweldig, een betere kun je niet treffen.

• 814-11-2006

Wij hebben in dit hotel een voortreffelijke vakantie gehad. We misten alleen voor de kleinere kinderen wat speelattracties. Wel was er ook voor hun een animatieprogramma. Wij hebben het meegemaakt dat er zelfs een serenade werd gebracht en een fles champagne werd opengemaakt terwijl er niemand jarig was. Het wisselen van euros in pesos kon in het hotel. Dus dat was erg makkelijk. De ligstoelen werden voor je klaargezet etc. Dus van alle gemakken voorzien. Het hotel en de kamers waren schoon. Het personeel was over het algemeen erg vriendelijk en deden erg hun best het je naar de zin te maken. Het vervoer is geen probleem. De Engelse dubbeldekker rijdt je voor vijf pesos de hele dag door Varadero en ook een taxi brengt je voor een redelijk bedrag naar je bestemming. Bezoek zeker Havanna, zeer de moeite waard maar ook Mantanzas (waar Piet Heijn de Zilvervloot veroverde) is ook aan te bevelen. Ook snorkelen met de Katamaran vanaf het strand is een belevenis. Enkele foto's bijgevoegd

2 tips over Hotel Be Live Las Morlas

• Karin, 22-05-2014

Realiseer je ook even dat de gemiddelde cubaan te weinig verdiend om van te leven en laat je waardering blijken met af en toe een fooi!

• conny, 02-11-2014

Het personeel is vriendelijk en een fooitje af en toe helpt. Iedereen is bereid je te helpen en ze zijn erg blij als je spullen voor ze achter laat. ( schoenen kleding shampoo enz )

Op het terrein naast het hotel gaan ze een nieuw hotel bouwen. Wij hebben er niets van gemerkt het is nog een grote vlakte en er gebeurde dus nog helemaal niks. Wij hadden kamer 216 en die zit boven de hoofdingang was verder geen probleem.

1 vraag over Hotel Be Live Las Morlas

• Henny, 15-01-2015

Lift

Ik wil graag weten of er een lift is

patricia, 07-06-2015

Hoi Henny, Er is een lift in het hotel. Groetjes, Patricia

• Eten en drinkenBrunch, Diner, Gastronomisch eten, Lunch, Welkomstdrankje
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt, Volpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand150 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenCaribisch, Duits, Fast food, Frans, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Spaans, Tapas / Fingerfood, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés4

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Luchtcirculatiesysteem
  • KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Ticket service, Tours, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking