Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag33°22°
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Be Live Las Morlas voor je op een rij gezet:

15 reviews over Hotel Be Live Las Morlas in het Nederlands

Fijn hotel!

L.K
10-6-2019

Wij gingen zonder verwachtingen naar dit hotel. Het is Cuba.. De tijd heeft hier stil gestaan, dus je mag er niet te veel van verwachten. Maar het is ons zeer goed bevallen! Een gemoedelijk en gezellig hotel. PLUS PUNTEN- * Kamer wordt goed schoongemaakt. * Prachtig strand met super helder water. * Lekker zwembad. * Varadero centrum 10 minuten lopen over het strand. ( het is savonds ook veilig! ) * Aardig personeel. * Hele lekkere cocktails! * Eten volgens Cubaanse maatstaven goed. 1 MIN PUNT- * Alles is op Italianen gericht. Shows zijn in het Italiaans.. Het animatie team kan geen woord Engels en zei ons geen gedag! Nou vinden wij dat niet heel erg, want wij hebben geen animatie nodig😅 Maar als je graag vermaakt wordt.. Kan je beter niet naar dit hotel gaan. Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad!!!

Gereisd Met partner in juni 2019

Geweldig

Peter
18-8-2017

Wij hadden bij het naastgelegen hotel Villa Cuba geboekt. Nadat wij zeer ontevreden waren over de hygiene in Villa Cuba, hebben wij via de reisleiding Las Morlas aangeboden gekregen. Las Morlas is ons zeer goed bevallen! Het heeft een prachtige ligging. Je loopt via het zwembad zo het strand op. Het centrum is op 1,5 kilometer afstand en is lopendste doen, maar een taxi is aan te bevelen (kosten: 5 CUC). De kamers zijn schoon en worden dagelijks opgefrist. Heb in andere hotels verbleven op Cuba en in Cuba nemen ze het verder niet zo nauw met hygiene, maar dat was hier echt een verademing. Elke avond hebben ze een leuk/ mooi entertainment programma. Enige wat opviel was de grote hoeveelheid Italianen. Denk dat 99% Italiaans was en hier is ook alles op gericht. Absoluut geen last gehad van ze , maar je voelt je soms behoorlijk buiten gesloten. Het personeel is verder super vriendelijk en doen echt hun best om je te helpen. Het eten is naar Cubaanse maatstaven normaal. Standaard buffet met standaard veel vliegen. Deze tref je overigens op neel Cuba aan. De vlieg op het eten is op Cuba heel normaal. Buiten had je ook nog een snackbar maar daar zaten de vogels uit de patatbak te eten dus deze heb ik overgeslagen. De cocktails waren lekker en zij waren absoluut niet zuinig met alcohol. De strandbedjes zijn gratis en de wateractiviteiten bij het strand ook (deels). WiFi is (wederom net als de rest van Cuba) tegen betaling van 1,50 CUC. Hiermee kan je een uur op internet. De verbinding was goed! Het is een resort welke in alle behoeften voldoet.

Gereisd Met partner in augustus 2017

Nooit meer !

Jacq
7-3-2016

Wat een verschrikkelijk hotel. Alles maar dan ook alles is hier oud en vies. Veel dingen kapot zoals airco in restaurant waardoor het verschrikkelijk heet was. Het eten is vies en heel eenzijdig. Weinig keus en zeker niet lekker. Het servies is vies. De kamers zijn vies en oud en de airco maakt een verschrikkelijke herrie en staat recht op je gezicht. Het zwembad heeft een laag op het oppervlak aan viezigheid. Ik kan niks positiefs opnoemen. We zijn allebei ziek geworden en vervolgens door touroperator overgeplaatst naar het hotel Sol Palmeras. In 1 woord geweldig daar en niet veel duurder.

nooit meer

lilly
16-12-2014

Eind november geweest t/m 10 december. Het hotel is aan het vervallen, ze zijn wel bezig het te renoveren. Het zwembad en de bedjes zijn goed. het eten is minder, koud en smaakloos. als het niet op is ligt het er morgen weer. De vogels eten de koekjes en de cakes van de tafel. etensborden tekort, lang wachten op een bord, en als het komt dan zijn ze nog nat. De kopjes bij de bar worden met een vieze vaatdoek onder de kraan gewassen. Voor ons niet meer.

Gereisd Met partner in Sat Nov 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk hotel

conny
2-11-2014

Een wat ouder hotel een aantal zaken zijn echt aan vervanging toe. De kamer was wel schoon elke dag schone handdoeken. Het personeel is vriendelijk zolang het goed gaat. De laatste dag hadden wij een probleem met de handdoeken service die was gesloten op het moment dat wij weg gingen. De handdoeken daar neergelegd iemand anders heeft ze meegenomen en wij kregen dus de rekening gepresenteerd. Spek je ze de hele week met een fooitje doen we moeilijk over een handdoek. Was niet leuk! Let dus goed op je handdoek!! Het hotel ligt inderdaad op loopafstand van Varadero en het is leuk om er een keer naar toe te wandelen. Ook een ritje met de toeristenbus is een aanrader. Volg de hele route en je hebt meteen een goede indruk van het schiereiland.

Havanna is een geweldige stad dus een bezoek is zeker aan te bevelen. Ook de suikerplantage was een leuke trip.

Een rondreis plannen bij particulieren is een prima optie. Je ziet veel meer van het eiland en de echte Cubananen

Gereisd Met partner in oktober 2014

Kleinschalig hotel met vriendelijk personeel

Karin
22-5-2014

Ligging is ideaal. Direct aan het strand waar de ligstoelen klaarstaan onder de rieten parasols. Eten is heerlijk. Ondanks de beperkte middelen van Cuba is er elke dag weer iets anders en erg lekker. Het personeel is warm en vriendelijk en niks is teveel. Wij hadden een zogenoemde voordeelkamer maar die voldeed prima. Elke dag trouw schoongemaakt. Badkamer niks mis mee. We waren gewaarschuwd voor de bouwwerkzaamheden maar hebben hier geen last van gehad.

Gereisd Met partner in Thu May 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie locatie

manitavanpaemel
12-5-2014

Verouderd maar schoon hotel, met heel vriendelijk personeel die alles voor je doen om het naar je zin te maken en heel dankbaar als ze fooi krijgen. Het eten is redelijk tot goed, met hele ruime keuze heerlijke cocktails en andere drankjes. Er was altijd volop ruimte in het restaurant, waar je heerlijk rustig kon eten. Het hotel heeft een prachtig zwembad en strand waar altijd plaats was toen wij er waren. Zowel het zeewater als het zwembadwater zijn heerlijk warm. De animatie overdag is supergezellig dankzij "chocolatelady" zoals ze zichzelf noemt. De avondanimatie is heel mooi en professioneel. Een klein minpunt is de badkamer, die was heel erg verouderd en aan onderhoud toe en ze zijn heel gierig met toiletpapier. Wij vinden het een aanrader.

Gereisd Met partner in april 2014

vroeger riu hotel

CP
16-10-2013

een klein hotel maar rustig gelegen ,nette kamers het eten kan beter ,maar een mooi strand

Gereisd Met partner in december 2005

Dit nooit meer!

Josiane De Soete
5-7-2013

Allebei ziek geweest, gebrek aan hygiene in restaurant, eten van s'middags terug geserveert s'avonds. Bij thuiskomst naar dr. geweest en allebei antibioticakuur gekregen. Kamers uitgeleefd en niet zuiver, onze vierde kamer was tenslotte het beste wat er in dit hotel te krijgen was, zeker geen 4 * waardig touroperator zou beter dit hotel eens deftig onder de loup nemen!

Gereisd Met partner in juni 2013
2008

September 2006

Jennifer
2-6-2008

September 2006. RIU Las Morlas in een woord geweldig. 's Ochtends pancakes, eieren in alle vormen, vers geperste sappen (mango, kiwi, banaan). 's Middags zag je een bootje aankomen met vers gevangen vis, die 's avonds op het buffet lag. Hoe vers wil je het hebben?! Personeel doet heel veel moeite voor je. Kamer netjes, mooi uitzicht. Strand heerlijk rustig en super mooi. Knus, gezellig hotel met goede service. We hebben onderweg meerdere hotels gezien en RIU Las Morlas sprong er echt uit! Echt een aanrader

Gereisd Met partner in juni 2008

• Eten en drinkenBrunch, Diner, Gastronomisch eten, Lunch, Welkomstdrankje
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt, Volpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand150 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenCaribisch, Duits, Fast food, Frans, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Spaans, Tapas / Fingerfood, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés4

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Luchtcirculatiesysteem
  • KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Ticket service, Tours, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Racquetball, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Be Live Las Morlas in Varadero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Be Live Las Morlas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.