Hotel Be Live Las Morlas

• All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Be Live Las Morlas voor je op een rij gezet:

58 reviews over Hotel Be Live Las Morlas

• 8Aileen21-09-2019

Leuk hotel goede locatie, mooi zwembad en strand i

Leuk hotel goede locatie, eten is wel vaak hetzelfde verwacht niet veel variatie maar het is wel te doen. Excursies naar de watervallen zijn zeker aan te raden.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8L.K10-06-2019

Fijn hotel!

Wij gingen zonder verwachtingen naar dit hotel. Het is Cuba.. De tijd heeft hier stil gestaan, dus je mag er niet te veel van verwachten. Maar het is ons zeer goed bevallen! Een gemoedelijk en gezellig hotel. PLUS PUNTEN- * Kamer wordt goed schoongemaakt. * Prachtig strand met super helder water. * Lekker zwembad. * Varadero centrum 10 minuten lopen over het strand. ( het is savonds ook veilig! ) * Aardig personeel. * Hele lekkere cocktails! * Eten volgens Cubaanse maatstaven goed. 1 MIN PUNT- * Alles is op Italianen gericht. Shows zijn in het Italiaans.. Het animatie team kan geen woord Engels en zei ons geen gedag! Nou vinden wij dat niet heel erg, want wij hebben geen animatie nodig😅 Maar als je graag vermaakt wordt.. Kan je beter niet naar dit hotel gaan. Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad!!!

• 2017
    8Peter18-08-2017

Geweldig

Wij hadden bij het naastgelegen hotel Villa Cuba geboekt. Nadat wij zeer ontevreden waren over de hygiene in Villa Cuba, hebben wij via de reisleiding Las Morlas aangeboden gekregen. Las Morlas is ons zeer goed bevallen! Het heeft een prachtige ligging. Je loopt via het zwembad zo het strand op. Het centrum is op 1,5 kilometer afstand en is lopendste doen, maar een taxi is aan te bevelen (kosten: 5 CUC). De kamers zijn schoon en worden dagelijks opgefrist. Heb in andere hotels verbleven op Cuba en in Cuba nemen ze het verder niet zo nauw met hygiene, maar dat was hier echt een verademing. Elke avond hebben ze een leuk/ mooi entertainment programma. Enige wat opviel was de grote hoeveelheid Italianen. Denk dat 99% Italiaans was en hier is ook alles op gericht. Absoluut geen last gehad van ze , maar je voelt je soms behoorlijk buiten gesloten. Het personeel is verder super vriendelijk en doen echt hun best om je te helpen. Het eten is naar Cubaanse maatstaven normaal. Standaard buffet met standaard veel vliegen. Deze tref je overigens op neel Cuba aan. De vlieg op het eten is op Cuba heel normaal. Buiten had je ook nog een snackbar maar daar zaten de vogels uit de patatbak te eten dus deze heb ik overgeslagen. De cocktails waren lekker en zij waren absoluut niet zuinig met alcohol. De strandbedjes zijn gratis en de wateractiviteiten bij het strand ook (deels). WiFi is (wederom net als de rest van Cuba) tegen betaling van 1,50 CUC. Hiermee kan je een uur op internet. De verbinding was goed! Het is een resort welke in alle behoeften voldoet.

• Oude reviews

5Jacq07-03-2016

Nooit meer !

Wat een verschrikkelijk hotel. Alles maar dan ook alles is hier oud en vies. Veel dingen kapot zoals airco in restaurant waardoor het verschrikkelijk heet was. Het eten is vies en heel eenzijdig. Weinig keus en zeker niet lekker. Het servies is vies. De kamers zijn vies en oud en de airco maakt een verschrikkelijke herrie en staat recht op je gezicht. Het zwembad heeft een laag op het oppervlak aan viezigheid. Ik kan niks positiefs opnoemen. We zijn allebei ziek geworden en vervolgens door touroperator overgeplaatst naar het hotel Sol Palmeras. In 1 woord geweldig daar en niet veel duurder.

• 7patricia07-06-2015

Best hotel

Wij gingen naar Las Morlas zonder verwachtingen. Het is Cuba dus je weet nooit wat het wordt. Hotel is iets verouderd, maar dat stoorde ons niet. Er mag overal gerookt worden dus ook op de kamers. De avondshows zijn soms tenenkrommend, maar dat heeft ook wel weer wat. De kamers zijn simpel, bed, tv, nachtkastjes etc. De wastafel zit niet in de badkamer maar in een klein halletje. Zwembad is mooi, barretje en muziek. Je loopt vanaf het resort zo het strand op, echt ideaal. Het enige minpunt vonden wij het eten. Elke dag hetzelfde, we noemen het 'het koolhydratendieet'. Rijst, bonen, varken, aardappels en pasta. Wij hebben veel eieren en brood op en dat is ook best. Sommige mensen zullen hier misschien meer moeite mee hebben.

• 7philly31-12-2014

viel reuze mee

We wisten dat we van Cuba niet konden verwachten dat de accomodatie,s zou goed zouden zijn als bijv. in Mexico. Met deze instelling zijn we er heen gegaan en het is ons alleen maar meegevallen. Inderdaad, resort is wat verouderd maar ze waren volop bezig met oa. vervangen van airco,s, schilderwerk en ligbedden bij zwembad waren vervangen door nieuwe. Het buffet was niet zo uitgebreid als in andere landen maar er was toch keuze genoeg .Vooral de salade,s waren lekker.Te weinig borden vormden soms een probleem maar dat was in de tweede week beter. Personeel was heel vriendelijk. Wij hadden een mooie kamer, met verdieping, op begane grond.Voor Cubaanse begrippen heel redelijk.Resort ligt op loopafstand van Varadero wat voor ons oa. een reden was voor dit resort te kiezen. Ga je voor de grotere en luxere resorts dan moet je altijd vervoer regelen want die liggen allemaal verder op het schiereiland. Voor de prijs die we betaald hebben was dit resort redelijk tot goed.

Met oudere kinderen

• 5lilly16-12-2014

nooit meer

Eind november geweest t/m 10 december. Het hotel is aan het vervallen, ze zijn wel bezig het te renoveren. Het zwembad en de bedjes zijn goed. het eten is minder, koud en smaakloos. als het niet op is ligt het er morgen weer. De vogels eten de koekjes en de cakes van de tafel. etensborden tekort, lang wachten op een bord, en als het komt dan zijn ze nog nat. De kopjes bij de bar worden met een vieze vaatdoek onder de kraan gewassen. Voor ons niet meer.

• 3Netty Bolle05-11-2014

afschuwelijk

wat een vreselijk hotel: bij aankomst al opgeschrikt door vallende dronken Russen. Alles was vies, tafels vloeren kamers. Vechtende dronken Russen en Duitsers, om zich heen kotsend. Aan tafel. was volgens ons het eten al een dag oud was, waren niet meer dan 3 glazen beschikbaar ( we waren met een groep van 7 personen) Als er gasten uitgegeten waren kwamen er weer een of 2 glazen! De douche op de kamer was kapot en volgens de reactie: (ik spreek vloeiend Spaans) "sorry, niet te repareren". Dankzij de geweldige service van touroperator zijn we de volgende ochtend vroeg, na het ontbijt (waarbij tijdens het tappen van vruchtensap een kakkerlak mee in het glas kwam) verhuisd naar het fijne Hotel Memories, waar we vorig jaar ook verbleven. Werd de vakantie toch nog goed!,

• 7conny02-11-2014

Leuk hotel

Een wat ouder hotel een aantal zaken zijn echt aan vervanging toe. De kamer was wel schoon elke dag schone handdoeken. Het personeel is vriendelijk zolang het goed gaat. De laatste dag hadden wij een probleem met de handdoeken service die was gesloten op het moment dat wij weg gingen. De handdoeken daar neergelegd iemand anders heeft ze meegenomen en wij kregen dus de rekening gepresenteerd. Spek je ze de hele week met een fooitje doen we moeilijk over een handdoek. Was niet leuk! Let dus goed op je handdoek!! Het hotel ligt inderdaad op loopafstand van Varadero en het is leuk om er een keer naar toe te wandelen. Ook een ritje met de toeristenbus is een aanrader. Volg de hele route en je hebt meteen een goede indruk van het schiereiland.

Havanna is een geweldige stad dus een bezoek is zeker aan te bevelen. Ook de suikerplantage was een leuke trip.

Een rondreis plannen bij particulieren is een prima optie. Je ziet veel meer van het eiland en de echte Cubananen

• 7Joanny26-10-2014

Dit nooit meer!

De gehele accommodatie is gedateerd. Op zich is dat niet erg aangezien dit de charme is van Cuba, maar het was er vies. Bij binnenkomst kwamen al schreeuwend dronken gasten langs ons heen. Op het strand was het zoeken naar geen kapotte ligstoel. ( gasten waren op stoelen aan het springen totdat deze kapot gingen) . De vogels zaten op het eten in de eetzaal, de kakkerlakken kwamen uit het drinkapparaat. Overal lag rotzooi. Maar het personeel was vriendelijk.

2 tips over Hotel Be Live Las Morlas

• Karin, 22-05-2014

Realiseer je ook even dat de gemiddelde cubaan te weinig verdiend om van te leven en laat je waardering blijken met af en toe een fooi!

• conny, 02-11-2014

Het personeel is vriendelijk en een fooitje af en toe helpt. Iedereen is bereid je te helpen en ze zijn erg blij als je spullen voor ze achter laat. ( schoenen kleding shampoo enz )

Op het terrein naast het hotel gaan ze een nieuw hotel bouwen. Wij hebben er niets van gemerkt het is nog een grote vlakte en er gebeurde dus nog helemaal niks. Wij hadden kamer 216 en die zit boven de hoofdingang was verder geen probleem.

1 vraag over Hotel Be Live Las Morlas

• Henny, 15-01-2015

Lift

Ik wil graag weten of er een lift is

patricia, 07-06-2015

Hoi Henny, Er is een lift in het hotel. Groetjes, Patricia

• Eten en drinkenBrunch, Diner, Gastronomisch eten, Lunch, Welkomstdrankje
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt, Volpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand150 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenCaribisch, Duits, Fast food, Frans, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Spaans, Tapas / Fingerfood, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés4

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Luchtcirculatiesysteem
  • KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Ticket service, Tours, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking