Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag25°18°

Omschrijving
Direct aan het strand bij Varadero ligt Hotel Be Live Experience Turquesa. Zowel bij het zwembad als op het strand staan er voldoende ligbedden. Er zijn meerdere eetgelegenheden om uit te kiezen en de animatie biedt een gevarieerd programma. Je kunt Cuba niet verlaten zonder hoofdstad Havana bezocht te hebben.

We hebben een aantal aanbieders voor Be Live Experience Turquesa voor je op een rij gezet:

106 reviews over Hotel Be Live Experience Turquesa in het Nederlands

Prima hotel goede locatie

Klomp,
24-1-2019

Prima Hotel dit keer voor de tweede keer geweest. Animatie is goed. `bediening is goed. Eten is goed. Probeer voor de lunch eens de snackbar ranchon. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Geef ze af en toe een fooitje word gewaardeerd!

Ga eropuit de jeep safari is erg leuk. Ook een scooter huren is eenvoudig en kan je bijv. naar matanzas stad ongeveer drie kwartier rijden. Stop onderweg voor wat drinken en eten en je beleefd het echte Cuba.

Gereisd alleenreizend in december 2018

Cuba super prachtig mooi land die het echt moet hebbe van toerisme.Mensen zijn super vriendelijk en behulpzaam!Veel armoede maar de trotse Cubaan maakt er altijd iets positiefs van onder het genot van rum,sigaren luisterend naar vrolijk salsa of reggeaton music.Je zal hoe dan ook met iets van Che mee na huis nemen, de geschiedenis van cuba is werkelijkwaar zo indrukwekkend en fascinerend dat je betoverd wordt en automatisch van land en mensen gaat houden.Mijn 9dgn waren veel te kort, 4 steden gezien santa maria/fuego, Trinidat, Havana en varadero met zijn prachtige stranden.Ritjes in oldtimers was een droom die uit kwam een super beleving!Mensen zijn zo arm,veel basis behoeftes erg duur dus zelf veel verzorging spullen en kleding weggegeven zoveel dankbaarheid heb ik nog nooit gezien!Tip neem pennen,zeep en paracetamol mee om uit te delen,wordt zeer gewaardeerd!Super trip die ik mezelf met mijn mama kado gaf voor 34ste bday..Aanrader!

Gereisd met partner in september 2018

Geweldig

Ellen floor,
15-9-2018

Een super mooi groen land... gastvrije mensen... een woord geweldig

Gereisd met partner in oktober 2017

Mooie vakantie gehad in Cuba

Petra,
11-8-2018

We hebben een mooie vakantie gehad. Mooi resort,maar is erg toe aan renovatie, waar ze al mee bezig zijn. We hebben hier verder geen overlast van gehad. Personeel is supervriendelijk, ze doen er alles aan om je een leuke vakantie te bezorgen. Alleen jammer dat het frisdrank erg snel op is. We hebben vaak alleen water kunnen drinken. En ze zijn erg gebaseerd op alcohol,voornamelijk dan de rum. Als je overdag een drankje bestelde zonder alcohol, keken ze je raar aan. Animatie was redelijk. Er hangt een uitgebreid programma op, maar de helft van deze activiteiten deden ze niet. S'avonds de shows waren erg mooi en leuk. Een aanrader is de Yumuri Jeefsafari met touroperator. En ook zeker de excursie naar Havana.

Het was een heerlijke vakantie, we gaan zeker nog eens terug naar Cuba, maar zullen dan niet voor dit hotel kiezen.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

Slecht

Haeck,
23-7-2018

Wc zonder bril ongedierte In de badkamer

Kamersleutel reeds bezette kamer vuile handdoeken.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2018

Hotel dat hun gasten niet weten te waarderen!

Stefanie,
21-5-2018

Wij hebben 9 dagen in dit hotel verbleven. Helaas zijn wij niet tevreden over dit hotel. Aangezien dit een drie sterren hotel is hadden wij niet veel verwachtingen en wij gingen voor de beleving in Cuba en hadden nog 2 dagen Havana erop staan. Ondanks onze lage verwachtingen hebben wij een zeer teleurstellende reis gehad.

De kamer is vies, water liep niet weg in de douche/bad, stank vanuit riool in onze badkamer, torren/kakkerlakken in de kamer, personeel is belust op fooi en als zij dit niet genoeg krijgen naar hun beleving dan word je als gast genegeerd, eten is lauw en smakeloos, eten in de Italiaan was wel goed, strandbedjes zijn plastic bedjes zonder kussen dus lekker ligt het niet.

Wij hebben samen al veel gereisd en hebben ook in de rimboe geslapen, zonder luxe kunnen wij dus wel. Het verblijf hier echter ging ons te ver en dan met name het gebrek aan hygiëne, het eten en het personeel.

Gereisd met partner in mei 2018

Het hotel lag echt aan het strand. Het strand is mooi en de zee is helder blauw! Het eten was ook wel goed. Je had voldoende eet mogelijkheden! Wij kwamen (zelfs in juni) veel Nederlanders tegen, maar dat was wel gezellig. Prijs/kwaliteit verhouding is goed!

Gereisd met partner in juni 2017

Prachtig

Evelien,
13-4-2018

Echt een prachtig strand. Zo schoon en water zo mooi helder blauw. Simpele kamers maar wel heel netjes. Het eten was ook echt prima met veel variaties

Gereisd met partner in juni 2016

Super complex

Harry,
7-2-2018

Ik vindt het een prachtig complex met mooie ruime kamers en direct aan zee met aan de voorkant het delfinario,waar je een half uur voor weinig cucs met de dolfijnen kan zwemmen.was super

De bedden vonden wij slecht,daar kan je over klagen maar helpt niets,komt ook 1 kijken maar daar blijft het bij.

De mensen achter de bar en restaurant zijn vriendelijk en beleefd

Gereisd met partner in januari 2018

nooit meer

taylor,
16-7-2017

Vies onhygiënisch achterstallig hotel. Meer kunnen wij hier niet van zeggen. Kakkerlakken bij het buffet, weinig fruit, vieze vingers op de deuren bij het buffet en veel kapot. Hebben na 24 uur daar verbleven te zijn hulp gevraagd om een ander hotel te krijgen. Omdat we al ziek waren van het eten. Wij verwachten geen ultra luxe hotels. Maar hygiënisch en netjes moet het wel zijn.

Gereisd anders in juni 2017

• Eten en drinkenLunch
  • VerzorgingAll inclusive, Volpension
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Be Live Experience Turquesa in Varadero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Be Live Experience Turquesa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.