8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Be Live Adults Only Los Cactus voor je op een rij gezet:

21 reviews over Hotel Be Live Adults Only Los Cactus in het Nederlands

Geweldige ervaring

Rita
13-8-2018

We verbleven in een 4 sterren resort Los Cactus in Varadero, de kamers waren redelijk schoon, het eten was goed. Voldoende keus en elke dag variatie. In de winkels zijn niet alle producten zijn te koop. Het strand is prachtig wit en een mooie helder blauwe zee. Het is een prachtig groen eiland en de Cubanen zijn zeer vriendelijk, je hebt heel snel contact met iedereen. Wij hebben gekozen voor georganiseerde excursies vanuit Varadero, deze waren heel goed verzorgd, hierdoor hebben we heel veel gezien van West Cuba. Vooraf hebben we nog overwogen om zelf een auto te huren, maar de wegen zijn niet zo goed onderhouden, geen verlichting en ook de wegaanduidingen zijn niet altijd goed. Op de snelwegen wordt meestal op de linkerbaan gereden. De overige baan/banen zijn voor voetgangers, fietsers, paard en wagen e.d. Langs de kant van de weg lopen koeien en paarden, dus oppassen ! Ondanks het regenseizoen hebben we weinig regen gehad.

Gereisd met partner in juli 2018

Geweldig, gaan beslist terug.

Ron Polet
      9-10-2017

Dit hotel heeft ons zeer verrast, wij waren wat terughoudend. Ook door de informatie betreffende een trap naar het strand van ruim 40 treden. deze trap hebben wij uiteindelijk gevonden. er is 1 gebouw met 3 etages, als je boven zit moet je inderdaad die trap nemen. Verder is alles laag bouw parterre en 1 hoog. Ruime suite met een extra kamer.Zijn wat gedateerd, maar daar wordt aangewerkt. wel netjes en schoon. Eten was uitstekend. Zeer veelzijdig. Mijn vrouw is moeilijk met eten maar heeft elke avond kunnen eten. Personeel is bijzonder vriendelijk. Strand en water zijn waanzinnig. Zo mooi. Bij het strand zit een bar en een gril. Daar is s'middags altijd een hamburger of hotdog en regelmatig verrassing lunches, (o.a. Paella, barbecue etc). Na 8 dagen kwam orkaan Irma er aan. dat was wat minder, maar hadden wij maar niet in het orkaan seizoen moeten gaan.Het personeel was super tijdens de orkaan. Ze stelden iedereen gerust en zelfs toen de orkaan aan het aanwakkeren was kwamen ze in de stortregen eten en drinken brengen naar de gasten. Wij mochten onze kamers niet meer af. Verder is Cuba schitterend, Havana was geweldig. Kortom een aanrader.

Gereisd met partner in september 2017

Super

E spierings
      15-11-2016

Wij zijn voor het eerst zonder kinderen op vakantie gegaan en hebben 9 dagen bij breezes vertoefd. Het hotel is simpel maar mooi aangelegd en ze zijn deuk bezig met opknappen van de gebouwen etc . De kamer was groot en de badkamer had een ligbad met douche tenminste een ligbad als je niet groter bent dan 1m60 .haha

Her eten is ook goed te doen best veel variatie ze staan iedere ochtend verse omeletten te bakken en savonds vlees en vis gerechten we hebben zelfs een keer sushi gehad

Het personeel is super vriendelijk staan meteen voor je klaar ! En dan als laatste het strand wauw ! Blauw blauw blauw is de zee super

Als laatste nog een tip wil je een trip maken naar havana ga dan ipv met de reisorganisatie naar de lifeguard op het strand wij hebben bij hem een trip naar havana gehad met een klassieke auto inclusief engels sprekende gids voor 35 eur per persoon ipv 170 eur bij de reisorganisatie

Gereisd met partner in november 2016

ABC Travel

Groot hotelcomplex met prachtige tuin en mooi strand. Uitstekende all-inclusive service. Specialiteiten restaurants vielen wat tegen. Vriendelijk personeel. 's Middags luidruchtige en soms opdringerige animatie bij het zwembad. Aardig avondvertier. Leuke wandeling naar Varadero (uurtje wandelen). Hop-on hop-of bus stopt vlak bij het hotel en maakt een rondje (2 uur) over de hele landtong. Moeite waard 1: Ambrosio-grot met vleermuizen en muurschilderingen. Moeite waard 2: trip naar Havanna, dagexcursie gemaakt met Nederlands sprekende Felipe Gonzalez als privé gids (via Ecotur)

Gereisd met partner in oktober 2010
      2008

Geweldig fijne ervaring

DE BAERDEMAEKER
      17-11-2008

Vriendelijke mensen, toffe bediening, goed onthaal, eten zeker naar behoren, fantastisch strand met wit zand en blauwe zee, mooie tuin, twee prachtige restaurants buiten het buffet, een mooie disco (weinig bezocht)en alle acomodatie die je kan wensen. Gaan terug in november 2009 dit jaar hebben wij eenmaal overgeslagen, maar waren er al tweemaal Zeker eens doen

Gereisd familie in november 2008
      2007

Ben wederom in superclub geweest maar er valt ook helemaal niets negatiefs over dit hotel te melden.Kom elk jaar hier 2x maar het is echt een heel fijn ,vriendelijk,schoon hotel. EEN ECHTE AANRADER

Gereisd met partner in november 2007

De ligging is prachtig, aan een wit strand met genoeg ligstoelen en parasols. De kamers zijn ruim, het personeel erg vriendelijk en het eten goed. Juli is een prettige periode, omdat het in Cuba nog geen hoogzeizoen is Geen kleine huilende en jengelende kinderen ( toegang vanaf 14 jaar) was ook een pluspunt. Het was een heelijke vakantie!

Gereisd familie in juli 2007

Het hotel is van 1986, dus gedateerd en verdient aan de buitenkant onderhoud (maar dit geldt voor heel veel hotels in Varedero) (groot onderhoud geschiedt vanaf mei 2008). De kamers zijn ruim, netjes en schoon! Het complex is ruim opgezet met een hele mooie tuin en de accommodaties zijn voornamelijk laagbouw. Wij waren er in juni, wat in Cuba laagseizoen is, dus het was erg rustig. Het strand/de zee is perfect (als een ansichtkaart). Het personeel is vriendelijk. Het buffet was wisselend van goed tot matig, maar zeker niet slecht.

Gereisd anders in juli 2007

Wij zijn in 1999 geweest

Fam. Kruger
      23-3-2007

Wij zijn in 1999 geweest. Het jaar daar voor ook naar superclub breezes, alleen in Jamaica. Ook een aanrader!! Wij hebben een geweldige tijd gehad. Het personeel was fantastisch, het eten ronduit geweldig. Voor duikers een echte aanrader, doordat er 1 of 2 duiken per dag bij het all-inn pakket zitten. Wij gaan na hard sparen zeker nog eens terug.

Gereisd anders in Fri Mar 23 2007 10:24:33 GMT+0000 (UTC)

Ik ben reeds vele malen in dit hotel geweest .Dus ik kan er iets van vertellen.Er is een mindere periode in dit hotel geweest,maar na wisseling van de wacht is er een nieuwe directeur daar gekomen en die is echt goed.Het is een man van die van de Canarische eilanden afkomt en heel goed weet wat de toeristen willen.

Gereisd met partner in Sun Oct 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Be Live Adults Only Los Cactus in Varadero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Be Live Adults Only Los Cactus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.