Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag33°22°

76 reviews over Hotel Barcelo Solymar in het Nederlands

dit nooit meer???

Tasz
11-9-2012

wij zijn vorig jaar eind juli geweest en we vonden het een ramp...vooral de service van to viel vies tegen...hoofdzwembad was toen in verbouwing to wist dit half jaar van te voren maar melde dit pas 1week voor vertrek er was toen geen mogelijkheid om omteboeken dat moesten we daar regelen eenmaal op Cuba wist de reisleider van niets en bood alleen andere hotels aan mensen die veel dagjes uitbesteedde..terwijl wij voor rust en actieve vakantie hadden geboekt...maar rust kreeg je hier niet of de vervelende canadezen of de luchthamer verstoorde je dag/nachtrust! eten was eenzijdig, de overige zwembaden waren ronduit VIES! veel etenswaar in zwembad! de uitjes waren ronduit geweldig wat is Cuba mooi...ps ga daar niet naar hotel dokter(op advies van reisleider) want voor je het weet heb je een oorinfectie en ben 300euro lichter! bij thuiskomst eigen HA getjekt bleek ik helemaal geen oorinfectie te hebbe gehad...dank u wel reisleider van to dank u wel voor uw goede adviezen!

Gereisd met partner in juli 2011

Niet voor herhaling.

Cheska
5-7-2012

Ik ben samen met mijn vrouw 1 week naar barcello solymar geweest. Hotel opzich zag er goed uit. Ligging ook goed. Er komt veel jeugd uit Canada en Rusland, die erg aanwezig waren.( Luidruchtig en dronken, vooral s'nachts als ze thuis kwamen uit de disco.) Als je hier iets van zei tegen de receptie, werd er geantwoord: jeugd he. Komen bijna geen nederlanders.2 gezien.

Gereisd met partner in juni 2012

Netjes

jolanda
15-4-2012

Na een prachitge rondreis nog 1,5 week in dit hotel gebleven. \In augustus is het hier geen hoogseizoen. Er werden allerlei onderhoudswerkzaamheden verricht. Overlast hiervan werd beperkt. Een keer deed onze sleutelkaart het niet. Gemeld en al snel kwam er een monteur die het probleem heeft opgelost. Personeel is niet allemaal even 'vrolijk'. Wij hebben ons hier echter niet aan gestoord. Ook ontvangen ze graag extra fooi voor het maken van bijv. een omelet. Er is personeel dat even naar een bordje met geld wijst. Eten is goed te eten, vrij gevarieerd, soms niet heel heet. Hebben beiden 1 of 2 dagen last gehad van diarree. Daarna voor de zekerheid minder rauwkost gegeten, dit wordt natuurlijk met water van daar gewassen. In de eetzaal was het heet, de kleine airco daar kan de warmte niet aan. Animantie veelal binnen, buiten was 's avonds niet veel te doen. Wij hebben wel elke avond buiten op het terras gezeten bij het ernaast gelegen zusterhotel en ons toch heel goed geamuseerd.

Gereisd met partner in augustus 2011

slecht hotel

johan
22-9-2011

kamers zijn smerig eten is koud veel last s,nachts van dronken lui personeel is niet vriendelijk veel dingen zijn oud of aan vervanging toe gelukkig zijn wij naar de 4 dag naar een ander hotel overgeplaats

Gereisd met partner in september 2011

Is dit ook cuba

broeder
17-9-2011

Na rondreis viel het met de gastvrijheid en vriendelijkheid in dit hotel erg tegen. M.u.v. het animatieteam. Buffeteten kon er mee door. A la carte was goed. Linnen en handdoeken waren schoon; kamers op zich niet. Veel overlast van renovatie zwembad en ook 's nachts erg lawaaierig door dronken jongelui en een transformatiehuisje direkt voor de kamers. Dikke pluim voor animatieteam en de shows 's avonds

Gereisd met oudere kinderen in september 2011

Prima hotel

Angelique
3-6-2011

Kamer op het eerste gezicht schoon, maar o.a. de toiletrolhouder had nog nooit een doekje van dichtbij gezien! 's Nachts in het hotel zelf erg veel overlast van Canadese jongeren. Mooie zwembadtuin en erg mooi strand met voldoende (gratis) parasols en ligbedden. All-inclusiveformule prima, je hoeft werkelijk voor niets te betalen, alleen jammer dat de meeste restaurants gesloten waren. In het buffetrestaurant elke dag een heerlijk, uitgebreid saladebuffet! De rest niet erg gevarieerd, maar prima te doen. Van animatie hebben we weinig gezien. Elke avond wel mooie shows, in het buurhotel mag je ook naar de shows gaan kijken. Er was 1 zwembadbar (Las Dunas) waar je 's middags tosti's, hamburgers en hotdogs kon krijgen, maar niet echt aan te raden. Het vlees, de tosti's en hamburgerbeleg liggen gewoon buiten de koelkast op het aanrecht! Niet erg hygiënisch. Geen overdreven luxe en geen viersterren waard, maar al met al wel een prima hotel om een weekje te verlengen na je rondreis.

Gereisd met partner in januari 2011

Het hotel ligt prachtig! De kamer zag er schoon en verzorgt uit. Het personeel was zo vriendelijk en zeker niet uit op tip! Hoewel ze er wel van leven. Wij zijn eerst op rondreis geweest (voor iedereen aan te raden) en daarna zochten wij wat rust. Helaas s'nacht toch wel herrie vanwege dronkmanschap. Jammer dat de bewaking het niet aanpakt anders was het een tien geweest!!

Gereisd met partner in maart 2011

nooit meer

valentino_208@hotmail.com
3-2-2011

we hebben kakkerlakken in onze kamer gehad en toen een nieuwe kamer gehad daar zat nog bloed in de badkuip van de vorige gasten en toen weer een nieuwe kamer daar deed de tv het niet en de douchekop was kapot na 2 dagen kregen we een nieuwe tv maar de douche kop konden we wel vergeten. en de hygiene liet echt te wensen over echt gewoon een smerig hotel. van de 5 liften deed er maar 1 het matig. het is echt geen 4 sterren maar 2 of 3 sterren waard!

Gereisd met partner in januari 2011

Gemengde gevoelens

F. van der Meij
11-10-2010

Barcelo Solymar, niet meer dan een redelijk hotel, echter zeer zeker GEEN 4 sterren waard. We zijn in dit hotel 1 week geweest. Bij aankomst, niet al te vriendelijke ontvangst. Kamer rook vies en bedompt. Beddegoed onder de vlekken, sterk verouderd interieur. Ik snap niet dat er mensen zijn die vertellen dat het eten Ok of zelfs prima is, niets is minder waar. ALLE warme gerechten zijn veel te koud, ook wanneer je als eerste naar binnen gaat bij opening van de eetzaal. En inderdaad, het eten is erg eentonig, bijna elke dag hetzelfde. Alle eten is bovendien flauw en laf. Verder is het een schitterend hotel met redelijk voldoende vermaak voor iedereen. Doordeweeks elke dag twee verschillende live-bands, hetgeen een heerlijk sfeertje oproept. De ligging is schitterend, ruime goed verzorgde zwembaden, strand is 2 minuten lopen. Geen "plaats" problemen en meer dan voldoende zonnebedden. Wel een erg massaal hotel en het stikt er van de zeer luidruchtige Russen. Wij gaan niet meer......

Gereisd met partner in oktober 2010

Prima hotel aan prachtig strand

Vakantiegangers 2010
6-9-2010

Wij waren in augustus 16 dagen in dit hotel. Heerlijke tijd gehad! Hotel ligt aan een prachtig strand! Altijd voldoende bedjes. Zwembad ook mooi, maar idd ondiep. Jammer dat er geen zwembadbar is. We sliepen in een bungalow, wel wat gedateerd, maar op zich prima en schoon. Het eten in het buffetrestaurant vonden we lekker, met voldoende afwisseling. Koud eten heb ik niet meegemaakt. Eten in de snackbar voldoende, niet bijzonder, datzelfde geldt voor de a la carte restaurants. Shows 's avonds leuk. Houd er wel rekening mee dat het een weekprogramma is, dus na een week had je het wel gezien. In het hotel verbleven tijdens onze vakantie relatief veel jongeren, vooral Canadezen (erg luidruchtig) en Italianen. Hotel licht vlakbij Varadero, maar daar moet je je als plaatsje niet teveel van voorstellen. Weinig te doen. Overall prima hotel, maar afwerking kan hier en daar beter.

Gereisd met partner in augustus 2010

• Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt
  • De staf spreektEngels, Frans

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand150 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• BalsportenBadminton, Basketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Barcelo Solymar in Varadero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Barcelo Solymar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.