Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag32°22°

39 reviews over Hotel Arenas Blancas in het Nederlands

Mooi hotel, slecht eten.

aapje
18-11-2013

Hotel ziet er goed uit, hotelkamer is zeer goed. Wordt elke dag schoongemaakt, goede airco en bedden. Het zwembad is groot en mooi maar bedjes zijn doorgezakt en het zwembad wordt niet goed onderhouden ; losse tegels en na een paar dagen vies water. smiddags begint de muziek en kun je elkaar bijna niet meer verstaan tot na de kinderdisco. Als je van rust houdt ga hier dan niet heen. Ligt direct aan het strand en bijna in het midden van centrum. Verder is het eten erg slecht.

Gereisd Met vrienden in Fri Nov 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer Arenas Blancas!

Marijke Coenen
27-7-2013

Het hotel is hopeloos verouderd, schimmelvlekken, versleten deuren, muffe kamers, overal afbladderende verf, versleten kasten.... Het eten is naar cubaanse normen, maar meestal koud en/of te weinig, vooral als het druk is in het restaurant wordt er slechts sporadisch bijgevuld. Ook lange wachtrijen als je niet op tijd arriveert aan het restaurant omdat het personeel de tafels niet snel genoeg afruimt en opnieuw dekt voor de volgende gasten. Ze zijn ook onvriendelijk, behalve als je rijkelijk met fooien gooit ( zoals de Canadezen doen) dan krijg je een goede bediening en drank à volonté, anders moet je zelf je glas gaan bijvullen. 's Avonds zijn er geen glazen in de lobbybar, koffie krijg je in plastic bekers, cocktails idem dito. Mojito is amper te verkrijgen, wegens geen muntblaadjes, geen lemon enz... en dat in het land van de mojito!! Enig pluspuntje: prachtig strand met voldoende ligbedden (soms wel versleten), ook aan het zwembad voldoende plaats.

Gereisd Met partner in juli 2013

Relaxte dagen aan het strand, prettig hotel

fam. de Jong
11-8-2011

2 dagen voor vertrek omgeboekt naar dit hotel omdat villa gran caribe aan het verbouwen was, wat blijkt: barcello solimar, arenas blancas en villa gran caribe liggen naast elkaar en zijn van dezelfde keten. villa gran caribe was gewoon dicht in het laagseizoen. Arenas Blancas is een prima hotel, ruime kamer, beetje sleets maar ons prachtige uitzicht over zee was onbetaalbaar. Ligging centraal in Varadero, (als plaats weinig te bieden) Alles in de kamer werkte, prima douche, 220 volt stopcontact, goede bedden. Mooie hoteltuin met groot zwembad, heerlijk strand met heel veel bedjes en schaduw door parasols of palmbomen. Ontbijt en Lunch in Arenas Blancas strandrestaurant maar voor diner moesten we naar het naast gelegen hotel Solimar, een enorm restaurant waar 's avonds zoveel gasten zijn dat je je ogen uitkijkt.......te druk en chaotisch naar onze smaak, rustig eten is onmogelijk. Voor ons een minpuntje, maar ja, als je all inclusive gaat weet je dat dit gebeurt. Prijs/kwaliteit in orde

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

Mooi

Deborah
8-2-2011

Mooie omgeving, netjes. Mooie ligging. strandhanddoeken krijg je van het hotel zelf

Gereisd Met partner in januari 2011

Te duur voor mijn portemonee, wel heel moiie land

Julian.E.DANIEL
7-5-2010

Het hotel was mooi, en miste werker waren goed, Maar het kamer dat we heeft ontvangen was heel slecht elke dag hadden we problem mee. Voor de rest de mensen waren heel vriendelijk daar.

Gereisd Met partner in Thu Apr 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gewoon goed

Bart
16-2-2009

Goed hotel. Wel het type "vreetschuur" waar blijkbaar veel Canadezen op afkomen. Mooi zwembad met altijd een plekje. Strand direct achter het hotel met ook altijd voldoende bedden. Zorg dat je vroeg bent als je gebruik van een parasol wilt maken! Animatie (dansgroep) was van hoog niveau! Eten was gewoon goed. Iemand die ook andere hotels in Cuba heeft bezocht zal dit kunnen waarderen! De vis wordt vers gebakken. Personeel wil allemaal je vriend zijn; Ola Amigo!! Wel een beetje gemaakt. Soms moet je lang wachten tot er een tafeltje wordt klaargemaakt maar voor een CUC doen ze erg veel.. Handdoeken worden niet dagelijks verschoond. Prachtig uitzicht over de zee!

Gereisd Met partner in februari 2009

schandalig- smerig- bizar -te veel om op te noemen

Dip & Dap uit Spijkenisse
28-1-2009

We zijn daar in 2003 geweest was toen net nieuw!!!mmm spiegels vielen van de muur in de lobby, duurde 20 min. voor een drankje bij de bar,tijdens het eten merkten we op dat er wel erg vreemde dingen in de soep zaten dat bleken mieren te zijn, maar de CHEFKOK nam het niet al te nauw.Personeel die verantwoordelijk waren voor het eten namen zelf alles in plastic zakken mee. Gelijk hadden ze wij moesten het niet, gingen voor paar euro's buigten de deur eten!!! beter voor de gezondheid!!! Te veel klachten voor deze pagina!!

Gereisd Met partner in januari 2009
      2008

Super lokatie, slecht hotel

Renate
      10-9-2008

Wij zijn in augustus naar dit resort geweest, maar voor ons nooit meer.. Het eten was erg slecht elke dag hetzelfde, s middags kon je een paar lang nergens eten krijgen! De lokatie is overigens wel erg goed! Leuke excursies... Service van het hotel personeel was ook niet super helaas! en een tip ga niet in het orkaan seizoen, reisbureau vergeet dit vaak te vermelden!!

Gereisd Met partner in september 2008

Ik ben in februari hier geweest en vond het werkelijk een

Beau Doorn
      18-7-2008

Ik ben in februari hier geweest en vond het werkelijk een geweldig hotel! Het personeel was net als alle andere Cubanen vriendelijk. Als je ze laat merken dat je hun werk op prijs stelt dmv elke dag een zeepje achter te laten op de kamer zijn ze je erg dankbaar! En dat verdienen ze ook, want zoals men weet zijn dingen als zeep en pennen bijna onbetaalbaar voor Cubanen. Het eten was ook goed. Iedere dag wat anders! De kamers waren goed schoongemaakt en zagen er erg mooi uit. Alles werkte en het uitzicht op de blauwe zee is prachtig! De ligging van dit hotel is perfect, het ligt zo dat men alles goed kan bereiken. Lekker naar de souvenirmarkt in Varadero en paardrijden kan om de hoek! Tip: ga eropuit! Er worden veel excursies georganiseerd, oa naar Havana en andere mooie steden en bezienswaardigheden. Ik vind dit hotel echt de 4* waard en ga zéker terug als ik nog eens naar Varadero ga.

Gereisd Familie in Fri Jul 18 2008 11:58:01 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

goede ligging van het hotel ten aanzien van het strand en

Roland en Joline
      25-3-2008

goede ligging van het hotel ten aanzien van het strand en eetgelegenheden buiten het resort. Dit is ook wel een must aangezien het avondeten niet bijzonder is en tevens naar onze mening erg ongezellig. Het zwembad is mooi evenals het strand. Ga naar dit hotel als je 's avonds lekker buiten de deur wilt eten en niet te veel eisen stelt aan het ontbijt en de lunch (is basic maar wel goed). Het is beter je geld om de hoek bij het Hotel te wisselen (in wisselkantoor) dan in het Hotel...daar is de koers veel lager en het verschil kan bij hoge bedragen flink oplopen. Al met al naar onze mening zeker niet zo slecht als eerder omschreven door andere reizigers...ook hoorde wij allerlei kritiek over andere resorts dus...er zijn gewoon mensen die met te hoge verwachtingen afreizen.

Gereisd Met partner in maart 2008

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
      • Eten en drinkenLunch
      • De staf spreektDuits

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• BalsportenBadminton, Basketbal, Volleybal
      • FitnessAerobics, Fitness
      • TennisbaanAanwezig
      • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arenas Blancas in Varadero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arenas Blancas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.