Varadero

We hebben een aantal aanbieders voor Varadero voor je op een rij gezet:

accommodaties Varadero met all inclusive

We hebben een aantal aanbieders voor Varadero voor je op een rij gezet:

Reviews over Varadero

Mooi groot complex verouderde kamers

Natascha,
    4-3-2019

Ruim opgezet complex, mooie zwembaden, mooi strand en zee. Kamers verouderd maar wel schoon. Bediening in restaurants over algemeen vriendelijk. Sommigen enke

Vriendelijk als ze fooi kregen. Eten was veelal hetzelfde maar wel goed. WiFi slecht kunt wel kaart halen. Spreken allemaal

Niet heel goed Engels. Glazen waren regelmatig op. Aanvullen van borden ed bij buffet ging ook niet erg vlot

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

Fantastische vakantie gehad!

Andrea,
    27-2-2019

Wij waren wel een beetje bang voordat we naar dit hotel gingen, i.v.m. de slechte reviews die hier staan vermeld. Maar WAUW, wat is dit hotel ons goed bevallen! Ja, als je 5 sterren Egypte of Turkije gewend bent en die eisen hebt, moet je gewoon niet naar Cuba gaan óf je past je referentiekader aan. Wat logisch is als je naar een land gaat waar de tijd lang stil heeft gestaan.

Hotel Tuxpan is een gezellig hotel, waar alle medewerkers elke dag weer voor je klaar staan. Qua eten is het prima, wij hebben nooit koud eten gehad! Het wordt vers voor je bereid, zoals ontbijt, lunch als avondeten. Verwacht alleen geen hamburgers en patat, pas je aan het Cubaanse eten, wat heerlijk is!

Het hotel wordt etage voor etage gerenoveerd, momenteel vanaf de 3e etage prima kamers! Elke dag is er iemand van touroperator aanwezig waar je je vragen (in het Nederlands) aan kunt stellen, perfect geregeld!

Gereisd met partner in februari 2019
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Super vriendelijk, maar verouderd complex

Reilingh,
    16-2-2019

Vriendelijk personeel, verouderd complex en eten was zeer matig.

Gereisd met vrienden in februari 2019

Fam Mormon,
    2-2-2019

Prima hotel precies zoals op t filmpje getoond wordt. Wel wat verouderd. Erg vriendelijke personeel. Het eten was heerlijk. Iedere dag iets anders. Veel fruit. Ontbijt erg uitgebreid . Personeel is blij met 1 cuc gelijk aan 1 euro. Hotel ligt wat afgelegen . Wil he naar Varadero klein toeristische markt met souvenirs kan je een taxi pakken voor 10 cuc. Wel prijzig. Als je een stuk loopt naar de bushalte kun je de hop on hop off bus pakken voor 5 cuc. Met je ticket kun je de gehele dag gebruik maken van de bus. Varadero is mooi. Mooie strand . Voor je rust ga je daar naar toe. Hotel heeft iedere avond entertainment. Ook erg leuk en goed georganiseerd. Bij iedere bar is er drinken te verkrijgen . Binnen t hotel een sigaren winkel tegen redelijke prijzen. Internetkaart 1 cuc voor 1 uur internet te verkrijgen in t hotel. Een aanrader👊🏾👍🏾

Gereisd met partner in januari 2019

Geweldig

Yenny,
    28-1-2019

Hotel was wel mooi en netjes onderhouden, alleen zijn de kamers wel aan renovatie toe. Wel maken ze goed schoon en is het buiten op het terrein en strand echt een paradijs , het eten wel elke dag uitgebreid maar het is beter een beetje op tijd te komen, wij waren vaak laat waardoor er meer restjes waren en het er wat slordig uitzag maar als je op tijd komt is dat wel netjes, voor derest kan ik zeggen dat het echt een van mijn leukste vakantie ever is geweest ik wil zeker terug!

Gereisd met partner in januari 2019