Varadero

Reviews over Varadero

Geweldig

Yenny,
    28-1-2019

Hotel was wel mooi en netjes onderhouden, alleen zijn de kamers wel aan renovatie toe. Wel maken ze goed schoon en is het buiten op het terrein en strand echt een paradijs , het eten wel elke dag uitgebreid maar het is beter een beetje op tijd te komen, wij waren vaak laat waardoor er meer restjes waren en het er wat slordig uitzag maar als je op tijd komt is dat wel netjes, voor derest kan ik zeggen dat het echt een van mijn leukste vakantie ever is geweest ik wil zeker terug!

Gereisd met partner in januari 2019
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Vergane glorie maar wel geanimeerd.

bart,
    25-1-2019

Het hotel is als luxe aangeschreven maar verkeert in staat van verval. De thermostaat van de sauna is weggefikt ooit maar gelukkig doet één van de twee elementen van de kachel het niet, zodat hij ergens middenin de 80 terecht komt. Het eten is wel heel lekker en de mojitos zijn perfect klaargemaakt. Er treedt drie a vier keer in de week een fantastisch goede dansgroep op. Dat is echt genieten.

Gereisd alleenreizend in december 2018

een droomreis!!

Herman Boerwinkel,
    14-1-2019

waren zeer tevreden met het verblijf . Alles is perfect. Wat echt niet nodig is om ook nog de zogeheten "Diamondsclub" te kiezen. Kost veel geld per dag . Je hebt sowieso al een butler.

Een aanrader is ook om Havanna te bezoeken . Wij deden dit met Cubaanse gids, die ook de Nederlandse taal spreekt.

Wij waren zeer onder de indruk van de vriendelijkheid van het personeel van Royalton Hicacos. Er zijn elke dag verschillende shows te beleven.

Kamer was zeer goed ingericht en wer elke dag goed schoongemaakt.

Uitstekende bedden.

facit: een onvergetelijke vakantie

Gereisd met partner in december 2018

Love Cuba, Rum en sigaren!

Rob Dierckx,
    3-1-2019

Even wennen aan het niet hebben van internet en het niet werken van je gsm hihi maar dit geeft ook rust. 5 sterren hotel in Cuba is niet hetzelfde als 5 sterren in euro maar was prima. Wel veranderd van kamer want de eerste geen goed bed en stonk enorm. De tweede was prima

Gereisd met partner in december 2018

Echt een aanrader !

Helma derksen,
    12-12-2018

Geweldig goed en verzorgt hotel

Eten was super

Gereisd met vrienden in november 2018