Varadero

Reviews over Varadero

Geweldig

Yenny,
    28-1-2019

Hotel was wel mooi en netjes onderhouden, alleen zijn de kamers wel aan renovatie toe. Wel maken ze goed schoon en is het buiten op het terrein en strand echt een paradijs , het eten wel elke dag uitgebreid maar het is beter een beetje op tijd te komen, wij waren vaak laat waardoor er meer restjes waren en het er wat slordig uitzag maar als je op tijd komt is dat wel netjes, voor derest kan ik zeggen dat het echt een van mijn leukste vakantie ever is geweest ik wil zeker terug!

Gereisd met partner in januari 2019
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Vergane glorie maar wel geanimeerd.

bart,
    25-1-2019

Het hotel is als luxe aangeschreven maar verkeert in staat van verval. De thermostaat van de sauna is weggefikt ooit maar gelukkig doet één van de twee elementen van de kachel het niet, zodat hij ergens middenin de 80 terecht komt. Het eten is wel heel lekker en de mojitos zijn perfect klaargemaakt. Er treedt drie a vier keer in de week een fantastisch goede dansgroep op. Dat is echt genieten.

Gereisd alleenreizend in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

een droomreis!!

Herman Boerwinkel,
    14-1-2019

waren zeer tevreden met het verblijf . Alles is perfect. Wat echt niet nodig is om ook nog de zogeheten "Diamondsclub" te kiezen. Kost veel geld per dag . Je hebt sowieso al een butler. Een aanrader is ook om Havanna te bezoeken . Wij deden dit met Cubaanse gids, die ook de Nederlandse taal spreekt. Wij waren zeer onder de indruk van de vriendelijkheid van het personeel van Royalton Hicacos. Er zijn elke dag verschillende shows te beleven. Kamer was zeer goed ingericht en wer elke dag goed schoongemaakt. Uitstekende bedden.

facit: een onvergetelijke vakantie

Gereisd met partner in december 2018

Een positieve ervaring met negatieve punten

lieve geens,
    1-1-2019

Hotel is mooi gelegen. De bodem van ons bed was stuk.Een kakkerlak in de badkamer. Na een slechte nacht een mooie kamer toegewezen gekregen. Wat wij enorm apprecieren. Dank je wel.Goed geslapen en genoten. Het buffet was voor ons oké. We hebben al de à la carte restaurants gedaan. Het Japans restaurant en de Fuerteventura waren goed tot zeer goed. Hele fijne sfeer. Tex mex was minder: eten niet warm . Las Brasas was de eerste keer de kip bij sommige onvoldoende gebakken waardoor wij een te hard gebakken kip kregen maar de vis en de soep was super. De tweede keer werden wij s'avonds ontvangen in het Trinidad restaurant in plaats van in Las Brasas( 29/12/2018) De soep was overzout( echt niet te eten, tweede poging nog niet te eten).Bij het hoofdgerecht was de kip overzout en de vis rook niet vers...niet kunnen opeten.....Nu begrepen wij waarom de mensen aan een grote tafel na het opdienen van de soep allemaal plots waren weggelopen. Dit was onze laatste avond... spijtig dat het met een zo negatieve ervaring moest eindigen. De service was perfect maar de kok is niet kok waardig. De diensters vonden dit erg en boden hun excuses aan maar zij hebben hun werk zeer goed gedaan. pluim voor hen. Wij hadden honger maar voelde ons tegelijk misselijk...maar zo gaan slapen. Ik zou aanraden om ofwel dit restaurant niet meer aan te bieden ofwel een andere kok want hij haalt jullie niveau naar beneden; Het varen met de katmaran is een aanrader. Wij vonden de service over het algemeen goed: in het buffet, de restaurants, de kamers,....fooi of geen fooi wij zagen geen verschil. Wel dankbaarheid bij een fooi. Natuurlijk is de ene al wat vriendelijker als de andere....maar dit is overal. Iedereen was correct behalve de kok van Las Brasas....deze werd boos als hij terecht een slecht gerecht terug kreeg. Wij hebben drie mooie uitstappen gemaakt: Jeep Safari, Havana ( één dag is te kort)en Cuba (rum,sigaren en suiker). De gids Hermez kon perfect Nederlands. Wij hopen ooit nog terug te kunnen komen om meer van Cuba te zien. Cuba is zo mooi en de mensen zijn vriendelijk. De mode shows 's avonds vonden we overbodig, te luide muziek en dit enkele keren tijdens ons verblijf...wij hadden liever wat meer Cubaanse muziek gehad.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018
    ORM, Secretario, 4-1-2019

Hoi, Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft uw feedback aangaande uw verblijf met ons te delen. Wij gaan uw feedback met de betreffende afdelingen oppakken om onze services te kunnen verbeteren. Mijn excuses voor al het ongemak. Wij hopen u toch nog een keer in de toekomst te mogen verwelkomen, zodat u ook een prettig verblijf bij ons kan ervaren. Een gelukkig en voorspoedig nieuwjaar Hartelijke groeten

Echt een aanrader !

Helma derksen,
    12-12-2018

Geweldig goed en verzorgt hotel Eten was super

Gereisd met vrienden in november 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl