Hostel Villa Dalia

8 reviews over Hostel Villa Dalia in het Nederlands

Aanrader!

Maartje
14-7-2010

Juan is aanwezig, maar wij vonden het juist erg leuk! Hij heeft veel goede tips. Heerlijk gegeten en hij maakt de beste mojito's. In de tuin kun je je heerlijk ontspannen! Zijn familie is ook erg gastvrij!

tsja, je moet een liefhebber zijn

Mary
26-5-2010

Juan...hij is in ieder geval zeer aanwezig. Voor ons een beetje teveel van het goede. De kamer is redelijk, wat ouderwets en muffig. Zijn gastheer zijn, neemt hij op sommige momenten te serieus en uiteindelijk blijkt het vooral om geld te gaan. Ik heb leukere casa´s gezien, waar je je niet schuldig voelde als je ergens anders wilde eten. Maar zoals ik al zei, als je hier van houdt dan moet je er zeker naar toe gaan. Ligging, net over te ver vandaan maar met de auto goed te doen.

Paradise!!!!!!!!!!

Geenen
20-12-2009

Echt de beste casa van heel Cuba, wat een gastvrijheid, wat een geweldige keuken en wat een geweldige tuin!!!Alles wordt met passie gedaan door Juan en zijn vrouw!!!

Wanneer je Trinidad bezoekt, maak het dan compleet met deze Casa!!!

Amazing, Paradise!!!

Richard Geenen
20-12-2009

De beste Casa in Cuba, met recht!!! Wat een gastvrijheid, een geweldige tuin, een geweldige keuken en wat een passie hebben deze mensen!! Echt een Paradijs en aanrader!!!

De beste keuken in heel Cuba!!!

ga voor de twaalfde keer: dus voor mij *****

de Geus
30-3-2009

sfeer door gastheer Juan, topkok, en de prachtige patio, met planten en bloemen, altijd goed!

De sfeer in Hostel Villa Dalia is zeer aangenaam, mede door de gastheer Juan. Hij is in positieve zin sfeerbepalend, gastvrij en een uitstekende kok. Hij bereidt kreeft op drie manieren. Je kunt iedere dag iets anders eten: keuze uit kip, konijn, vis, garnalen, krab, kalkoen, rund en soms schildpad. Altijd 's morgens vers ingekocht. Schone kamers.

Evt. verdere inlichtingen: foto@caspari.nl

2008

Klasse ligging en enorme gastvrijheid

Wibe Sierksma
9-12-2008

De beste Casa Particular van Cuba. Ideaal gelegen tussen Trinidad en Playa Anco; resp 2 en 3 kilometer. De eigenaar Juan is vroeger kok in een sterren hotel geweest, dus die weet wat hij serveren moet.

Zeer gastvrije familie, 2 kamers met goede bedden.

Wibe Sierksma
25-11-2008

De ligging is uitstekend ten opzichte van Trinidad ca. 2 kilometer en Playa Ancon ca. 3 kilometer. Juan en zijn vrouw maken het je compleet naar de zin. Geef maar aan wat en wanneer je wilt eten en ze maken een prima 3 gangen menu voor je klaar. Dit was echt de beste Casa Particular welke we op Cuba hebben meegemaakt. De bedden ook groot genoeg met prima matrassen dit keer. De kamers zijn voorzien van tv, dvd speler, koelkast, airco en een douche met eindelijk eens een keer voldoende druk en warmte! Ook het ontbijt is royaal je kunt gewoon aangeven wat je wenst. Deze Casa Dalia is gewoon beter dan welk sterren hotel dan ook op Cuba. Overigens is de eigenaar (Juan dus) kok geweest in een hotel, dus hij kent het klappen van de zweep en weet waar hij zijn inkopen kan doen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Villa Dalia in Trinidad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Villa Dalia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.