Hotel Iberostar Grand Trinidad

Hotel Iberostar Grand Trinidad
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Grand Trinidad voor je op een rij gezet:

24 reviews over Hotel Iberostar Grand Trinidad in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8

fantastisch

jeroen nab
28-9-2015

Zeer goed hotel waar eigenlijk niets op aan te merken is. Bij enkele klagers vraag ik mij af waarom ze uberhaubt naar cuba zijn gereist, had dan gewoon in varadero gebleven! In trinidad voel je nog de echte sfeer van het land zonder echt toeristisch te worden. En ja daar hoort ook de armoede bij.

Prima bediening, mooie kamers, zeer goed ontbijt en prettige sfeer. Auto kon ik dankzij behulpzame portier die iemand anders ergens anders heen verwees kwijt tot op 5 meter van de voordeur.

Tophotel

yvonnevb1
5-8-2014

Hotel Iberostar Grand Hotel Trinidad, in Trinidad (Cuba) hebben wij als een zeer goed hotel ervaren. De kamers waren uitstekend en van alle gemakken voorzien. Het onbijtbuffet was goed verzorgd en het personeel overal zeer vriendelijk en behulpzaam. Er is gratis wifi maar enorm langzaam. Het enige minpuntje is dat er in die hitte geen zwembad is. Met een taxi zaten we in 10min op het strand (naast het Brisas Hotel) waar we ook een bedje konden huren. Trinidad zelf is leuk maar heel klein. En er is niet heel veel te doen in de omgeving. Wij waren hier drie nachten.

Heerlijk hotel

michelle
20-11-2013

Erg vriendelijk ontvangst bij de receptie, welkomstdrankje was een beetje ongemakkelijk daar aan de balie. Prachtige lobby. Grote kamer met twee tweepersoonsbedden 1.40 m, jammer dat het balkon uitzicht had op een muur. Hierdoor wel een hele rustige nacht gehad. Kamer van alle gemakken voorzien, ook bv paraplu, badjas, pantoffels en ijsklontjes.

Heerlijk ontbijt, vergezeld door live pianomuziek. Gratis internet op twee computers in de speelkamer. Mooi gelegen aan een plein. Enige minpunt is dat je in het hotel geheel van de buitenwereld voelt afgesloten en weinig van het Cubaanse leven meekrijgt.

Tophotel in Cubaans "Volendam"

reisfamilie
15-5-2013

Kamers zijn tip top in orde en het hotel zelf ook. Vragen ons af waarom zo'n mooi hotel in zo'n prut plaats ligt. Trinidad zelf is echt een overschat toeristisch oord. Slechts enkele straatjes in de historische kern zijn de moeite waard en de rest van de stad is armoede en puinhoop. De receptioniste gaf zelf al aan dat historisch Trinidad bezoeken circa 20 minuten in beslag neemt (de reisgidsen doen heel wat anders vermoeden!) Ontbijt was super en avondeten in restaurant voor Cubaanse begrippen zeer goed voor ons begrip normaal, wel erg duur !(28 CUC) Hotel is echt een aanrader voor wie van luxe houd en prettig als je er al een tijdje echt Cubaanse hotels op hebt zitten.

Zeer goed hotel in Trinidad.

Patrick Hermans
2-4-2013

Ter gelegenheid van onze rondreis door Cuba sliepen wij twee nachten in dit hotel . Het hotel ligt in het centrum en is volgens mij het beste wat er te vinden is in Trinidad. Kamers zijn meer dan behoorlijk, personeel heel vriendelijk en er is geen zwembad maar daarvoor bezoek je Trinidad niet. Het hotel heeft stijl en uitstraling en ligt aan een mooi pleintje. Ga trouwens niet op zoek naar een restaurant in de stad want volgens mij kan je geen beter vinden dan in het hotel zelf. De wagen kan je voor het hotel kwijt en wordt in de gaten gehouden door o.a. de portier. Samengevat, een zeer goed hotel wanneer je Trinidad bezoekt.

Na een paar nachten in Havana in hotel Panorama doorgebracht te hebben (redelijk okay) kwamen we in het Grand Trinidad terecht.

Ons werd kamer 101 toegewezen wat een heerlijke kamer met een prachtig groot en zonnig balkon is. Vanaf het balkon heb je een mooi zicht op het pleintje tegenover het hotel en je kunt er, als je wilt, van het straatleven van Trinidad genieten. Het mooie is, je trekt de balkondeur achter je dicht en de straat is weg, dwz. het geluid is weg. Top!

Sanitair, afmetingen van de kamer, hygiëne, ontbijt buffet, alles is af. Over het overige eten kan ik niets zeggen want dat hebben we daar niet gedaan.

De sfeer iis "classy". Erg rustig, bijna uit andere tijden...

We door de dames van de front-desk geweldig geholpen bij het verifieren van onze boeking in het volgende hotel van onze tour. Ze hebben daarbij erg hun best voor ons gedaan.

Kortom, service en accomodatie zijn in overeenstemming met minimaal 4 nederlandes sterren. Ik zou het op 4,5 ster willen zetten.

Prachtig hotel zonder zwembad.

Nina
5-8-2012

Het hotel is prachtig, de ligging is goed en service ook prima. Jammer dat er bij een gemiddelde temperatuur van 30 graden geen zwembad aanwezig is.

Eten is het restaurant is goed maar voor Cubaanse begrippen ERG duur.

prachtig hotel

soetewey
15-6-2011

ongelofelijk verzorgd hotel,knappe kamers,vriendelijk personeel, kortom een hotel om u tegen te zeggen.

Volgens ons een van de beste hotels van CUBA.

Is wel alleen een uitvalbasis ,want er is geen zwembad en het strand is niet dichtbij.

Prachtig hotel

Moezeltje
5-6-2011

Het hotel is prachtig en heeft mooie verzorgde kamers. Het ontbijt is heerlijk. 's Avonds aten wij altijd in een paladar, maar het kan bijna niet anders dat je er 's avonds ook heerlijk kunt eten. Op kleine loopafstand ligt in de oude binnenstad.

topper

segers
27-5-2011

was een zeer goed en luxueus hotel in vergelijking met dat van havana die ster meer was het zeker waard lekker eten gratis internet heel vriendelijk personeel van top tot werkploeg

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Grand Trinidad in Trinidad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Grand Trinidad zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Iberostar Grand Trinidad scoort een 8.85 uit 10 op basis van 24 reviews.