Bungalow

17 reviews over Bungalow Hacienda Maria Dolores in het Nederlands

Nooit weer!

Rob & Dianne
5-3-2014

Een overnachting gehad op dit park. Huisje nummer 111. Vreselijk! Het huisje was helemaal achter op het park. Bij binnenkomst alle gordijnen pot dicht. Als je ze opendeed deed, dan begreep ik waarom. Je kon er niet doorheen kijken, zo vies waren de ramen. De inrichting was oud en het ergste was, dat het huisje gewoon vies was. Toilet en douche gelegenheid was niet fris. Nooit weer voor ons en we zijn echt wel iets gewend.

Gereisd met partner in februari 2014

Het Finca Hotel Maria Dolores is een park met ruime bungalows, zo'n 2 km van Trinidad. De huisjes zijn matig onderhouden, het park ziet er fraai uit. Er is een grote open eetzaal annex bar met een groot rieten dak. Personeel is nogal sjagrijnig, er kan nauwelijks een lachje af. Ontbijt is pover, wil je een extra sandwich dan moet je bijbetalen en de vruchtensappen zijn met water verdund en dus onsmakelijk. Het diner was smaakvol.

Gereisd met partner in januari 2012

Aanrader voor bezoek Trinidad..

Thomas
28-7-2011

Als je in Cuba bent moet je zeker naar Trinidad. Boek dan dit hotel, het ligt 2 km uit het centrum maar je komt hier toch alleen maar als je een huurauto hebt en dan ben je zo weer in het centrum. Bij het hotel is een zwembad met poolbar, mooie ruime bungalows met airco. En een goed restaurant.

Een aanrader!

Gereisd met vrienden in juli 2011

Prima plek, goed zwembad

Paul Jansen
8-5-2011

Deze bungalowhuisjes zijn netjes, goed verzorgd. Zij het dat er op Cubaanse wijze wel eens iets niet helemaal naar behoren werkt. Maar er is electra en warm water, het zwembad is schoon en het personeel vriendelijk.

Trinidad ligt op een paar km. afstand, te veel om in het warme weer te lopen, maar een taxi brengt je er voor vier CUC naar toe. Ga 'savonds eens naar de Casa de la Trova voor Cubaanse muziek.

Deze ervaringen zijn opgedaan in april 2011, aan het eind van het droge seizoen, tijdens een rondreis.

Gereisd met vrienden in april 2011

Voor cuba begrippen ok

cubareizigermetkids
9-8-2010

het ging natuurlijk om Trinidad, en je moet toch wat.

zwembad was stuk en dus leeg. Dit is erg jammer, zeker als je met kinderen reist, voor hen is een zwembad vaak al voldoende.

eten is slecht, maar inmiddels gewend aan rijst met zout plus kip of pork.

bediening had wel vriendelijker gekunt, zeker in cuba

ligging wel aardig, bungalowtjes

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

Had zo mooi kunnen zijn..

Liza
27-2-2010

Jammer.. Mooi park, met slechte bungalows/kamers.

Nauwelijks functionerende douche(in geen van de 3 kamers die wij samen hadden), niet functionerende electra. Minimaal ontbijtje en ook het buffet 's avonds was ronduit slecht(ananas uit blik!)

Hele slecht bedden. Ze zijn een nieuwe lobby aan het bouwen, m.i. kunnen ze dat geld beter investeren in renovatie van de kamers en het zwembad!

Gelukkig maakt Trinidad zelf veel goed!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2010

Nooit meer!

fam priem
1-2-2010

Wij zijn hier 1 nacjt met onze kinderen geweest, wat was het huisje ontzettend vies! de vloer zat onder de vlekken,het aanrecht was niet schoongemaakt en de badkamer was niet om aan te zien.

Natuurlijk kijken wij in Cuba niet met heel kritsiche ogen maar ook al heb je niet veel geld, schoonmaken en houden kan overal nog! Ik heb nog nooit zo'n vieze kamer gezien.

Tijdens het eten liepen er ook constant honden en katten onder je tafel door om te bedelen............persoonlijkhou ik daar niet van en ik vind het ook niet erg hygienisch.

Zwembad is ook niet meer wat het geweest is.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

Leuke opzet, slechte uitvoering

B. Coenen
29-9-2009

Voor een nacht verbleven op het park. Op het oog ziet het erg leuk uit; afwerking en onderhoud is slecht! Eten was redelijk, service was matig.

Gereisd met partner in augustus 2009

bungalow net buiten het centrum

guido
6-9-2009

Net buiten Trinidad ligt deze camping met goede bungalows aan een rivier. Het ontbijt was matig ( eigenlijk geen keus ). In Trinidad hebben we bij Iberostar gegeten, dat was een verademing. Al was het voor Cubaanse begrippen duur. Trinidad zelf is prachtig, daar valt niets op af te dingen. 's Avonds live muziek op het plein naast de kerk. Wij hebben een wandeltocht gemaakt in het Topes de Collantes gebergte, erg leuk.

In Trinidad is een markt met veel kunst, zeker een aanrader.

Gereisd met vrienden in september 2009

Redelijk hotel

Simone
4-1-2009

De bungalows zijn ruim opgezet. Het eten was weer erg slecht. We hebben ons avondeten genuttigd in het Iberostar hotel in het centrum van Trinidad. Dat was heel goed! We waren ook wel toe aan een goede maaltijd, na een week slecht te hebben gegeten. Dan kan het land wel arm zijn, ze doen hun best ook niet bepaalt om het de toeristen naar de zin te maken. Ik vond het leuk een keer in Cuba te zijn geweest, maar vind het geen aanrader. Al redelijk veel van de wereld gezien en in andere arme landen, bv. in Azie weten ze wel hoe het moet. Maar de mensen kunnen het zelf ook niet helpen. Ze zijn "dom" gehouden door het communisme.

Gereisd met partner in januari 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Hacienda Maria Dolores in Trinidad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Hacienda Maria Dolores zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.