Hotel Finca Horizontes Maria Dolores

Met vrienden

Nooit meer!

Ruben
20-9-2016

Wij hebben hier gelukkig maar 2 nachten geslapen, de kamers zijn zeer ruim en redelijk schoon.

De waterdruk in de kamer is slecht, bad vullen gaat niet en douchen is bijna niet mogelijk door het weinige water uit de douche/kraan.

Het zwembad is een verschrikking, de filters werken niet en er zit zo veel chloor in het water dat ik met een blauwe buik en knieën uit het zwembad kwam.

Als je dit dan nog nat en blauw bij de receptie meldt dan moeten ze nog net niet lachen.

Door de slechte filtratie drijven er overal haren, blaadjes en rotzooi in het water.

Eten en drinken in en om het zwembad is niet toegestaan, de kip wordt in het water aangesneden en de kinderen spelen met lege blikjes bier.

De kakkerlakken lopen in de avond langs het zwembad.

Het ontbijt is slecht.

Koud, van gister, droog en weinig.

Het buffet is niet zeer smakelijk aangezien er beschimmelde roosters liggen.

2 nachten verbleven om Trinidad te bezoeken en Topes de Callantes. Langer had ook niet gehoeven.... Bungalows en park zien er leuk en gezellig uit. Helaas is de inrichting van de bungalows wat minder; bijna geen waterdruk en kan wel onderhoud gebruiken (losse planken op veranda bv.). Ontbijt is zeer mager, zelfs voor Cubaanse begrippen. Zwembad is ronduit smerig, mede door Cubaanse toeristen voor wie het vanzelfsprekend is dat er gerookt, gegeten en gedronken wordt in het zwembad, met kleren aan.....

Personeel is vriendelijk.

Net buiten Trinidad gelegen complex van stacaravans in de vorm van bungalows. Zijn nog redelijk nieuw. Een grote ruimte waar gegeten kan worden en waar ook een kort avondprogramma is. Klein winkeltje en mooi zwembadcomplex met bar. Helaas irritante discjockey die meent leuk te zijn en harde muziek draait. Vies zwemwater. Voor het overige toch redelijk netjes.

Een rustige omgeving

Adriaan
24-1-2013

Bungalows in een rustige omgeving buiten trinidad. Neem een taxi naar trinidad dit is goed te doen.

Boerderijachtige sfeer met een mooi zwembad.

Vriendelijk personeel. Goede uitvalsbasis.

slecht hotel

NANCY
8-6-2012

Alleen zwembad enzwembadbar zijn goed.

Echt is net of je op de camping bent ipv in een hotel. Eten nog slechter dan slecht zelfs voor cubaanse begrippen. zelf de vis is net schoenleer zo lang gebakkken. en die is nog het beste van allemaal

mooie grote bungalows

mattanja
26-8-2011

Ruime schone bungalows. Het ligt iets van Trinidad af, maar met een taxi goed te bereiken. Mooi zwembad en goed ontbijt

een mooie plek

roel en ans koedam
13-12-2009

Wij hebben hier een nacht verbleven in een bungalow. Kamer was goed met een leuk plekje om buiten te zitten en een koelkast. Het water van de douche was erg minimaal.

Het geheel gelegen in een parkachtig geheel. Het zwembad was goed. Het ontbijt was niet erg uitgebreid maar goed te doen.

Net buiten Trinidad gelegen zodat je erg rustig ligt en toch niet ver van Trinidad.

We hebben hier 's-avonds ook gegeten. Keuze uit verschillende maaltijden. Volgens Cubaanse begrippen goed.

2 keer gebeten door een schorpioen

rieng1968
2-9-2009

De ligging is leuk, de bungalowtjes zijn niet bijzonder netjes maar het is wel te doen. Helaas lopen er tientallen "wilde" honden op het terrein en zaten er 2 MEGA kakkerlakken in de vieze douche. Midden in de nacht is mijn vrouw tot 2 maal toe door een kleine witte schorpioen in haar arm gebeten en heeft hier 2 weken last van gehad. Mediche hulp in een particuliere kliniek was prima. Bij de receptie bleek men achteraf te weten dat er op dit moment veel schorpioenen waren, het was prettig geweest als ze dit hadden gezegd zodat je er alert op kunt zijn en in de ochtend ook even je schoenen na kunt kijken. Ontbijt was minimaal, zelfs een gebakken ei was niet te krijgen en alleen was er jam en zwetende goudse kaas JAKKES

bungalow buiten de stad

guido
29-5-2009

Nette bungalows buiten Trinidad ( te ver om te lopen ). Tijdens ons bezoek was er tot twee keer toe geen water. Op het terrein lopen veel honden, ook bij het ontbijt in het ( open ) restaurant.

Leuk zwembad erbij om te ontspannen. Trinidad is erg mooi en leuk. Wij hebben bij Topes de Collantes een wandeling gemaakt van 2 uur naar de watervallen; zeker de moeite waard. Let op dat het water bruin is!

Matig 'hotel'

J-P
8-5-2009

Het is meer een bungalowpark met verouderde huisjes. Qua inrichting en netheid is het allemaal maar matigjes. Het eten was dan wel weer redelijk. Service was variabel. Inchecken duurde onnodig lang door getreuzel en het van het kastje naar de muur sturende medewerker. Overig personeel was meer klantvriendelijk. Verder een rustig oord op loopafstand van Trinidad. Op de parkeerplaats werden de mistlapen van mijn huurauto gejat. Niemand had natuurlijk iets gezien.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Finca Horizontes Maria Dolores in Trinidad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Finca Horizontes Maria Dolores zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.