Hotel Costa Sur (in Casilda)

6,4

10 reviews over Hotel Costa Sur (in Casilda) in het Nederlands

Ga hier alsjeblieft niet heen!

Sanne
20-10-2016

Slecht hotel, we wilden zo snel mogelijk weer weg. Ongedierte om t huisje heen wat wel dicht aan t strand lag. Eten niet veel gehad, durfden we niet aan. Personeel onvriendelijk. Huisje oke voor twee personen, maar de derde sliep op een bank, erg hard, veren in je rug.

Ratten liepen er veel. Heel vies. Gordijnen etc waren ook erg vies.

Trinidad was prachtig, jammer van t hotel.

Prachtige ligging...

Simone
19-1-2011

Prachtige ligging, direct met je bungalow aan het strand, maar slechte service. Eten is voor Cubaanse begrippen prima. Direct uit je bungalow zit je op het strand. Heerlijk!

Een geweldige plek!

carolien
2-4-2010

We hebben enorm genoten van de bungalow. Deze is schoon, ruim,schone en goede bedden eneen prima douche met warm water. Een goede sfeer, rustig en knus strandje. Personeel is erg vriendelijk.

Minpunt: het eten is niet lekker, maar aan de andere kant, de mojito's uitstekend!

Goed strandhotel

Peter en Erna
10-12-2009

Na een nacht Las Cuevas hier terrecht gekomen en uiterst gastvrij ontvangen. All-in is zijn prijs meer dan waard. Kamers zijn niet groot in het hotel, met zo'n 100 kamers in twee bouwlagen ook niet zo massaal groot. Aardig strand, prima zwembad en de show in de avond de moeite waard.

Het eten is heel redelijk, maar wel buffet.

smerig eten, eenvoudig hotel

Nies
20-10-2009

Ver buiten centrum, niet te vinden.

Eten is verschrikkelijk, kunt beter van de cocktails leven daar.

All- inclusive kun je er alleen uit drinken, eten doe je jezelf niet aan.

Fantastische plek

onbekend
15-8-2009

Met een familie een goede plek om vanuit hier trinidad te bekijken. In onze zomer is het erg warm en vochtig in trinidad zelf. (leuk plaatsje). Verblijf aan de kust was wat ons betreft een aanrader. Bungalows lagen heel mooi en rustig. Prima strand.Het eten was zeer matig. Maar ja, dat is in heel Cuba nou eenmaal zo.

Vanuit het hotel gaan shuttle bussen naar Trinidad. Wij zijn gewoon met de auto gegaan. (10 min.)

Warm water voor de douche was niet beschikbaar.

Aardig hotel

Bart
16-2-2009

Helaas was het weer niet echt goed. Leuk zwembad. Ligging is wel ver (7km) van het centrum en het hotel is lastig te vinden. Echt vragen naar de weg aan een Cubaan! Verder zijn de bungalows aan het strand heel erg leuk. Helaas hadden wij een hotelkamer. Deze zijn overigens best goed voor elkaar. Als je van lachen houd is de animatie een echte aanrader...

2008

wij verbleven in de gekleurde bungalows bij het strand. deze zijn mooi, schoon en groot. nadeel is dat de beachbar om 17.00 sluit en animatie is niet veel bijzonders.

verders mooi hotel voor tijdens rondreis

Ligt ver buitend centrum Trinidad. Op doorreis in dit all inclusive hotel geslapen. Heeft geen sfeer, maar voor ons doel was er niets mis mee.

Het hotel ligt ver buiten Trinidad en bestaat uit een algemeen gedeelte en de kamers zijn in gebouwen die nog het meestd om contrainers lijken. De kamers zelf zijn wel prima.

Er is naast het strand helemaal niets te doen in dit all inclusief hotel. Jammer dat we hier 1 nacht hebben doorgebracht.

En het eten was zo vreselijk vies. Je snapt niet dat dit kan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Costa Sur (in Casilda) in Trinidad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Costa Sur (in Casilda) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.