Bed and Breakfast Casa Carlos Sotolongo

Meer bedandbreakfast info

2 reviews over Bed and Breakfast Casa Carlos Sotolongo

• 10Karen Halm16-08-2010

Super!! Dit is pas echt Cuba

Lekker geslapen, prachtige tuin met biertje en schommelstoel, lekker ontbijt en 2 x diner uitgebreid en smakleijk, lieve mensen die voor je klaar staan, veel leuker en beter dan in een staatshotel. Midden in het centrum aan de Plaza Major: DOEN Tip, het was erg heet in de zomer , we zijn heerlijk naar het strand gegaan ca. 10 kilometer verderop overdag, eerst een "Cubanenstrand" iets verder een heel rustig strandje met een klein barretje, op de auto wordt gepast, stoeltje met parasol voor 2 CUC en zwemmen én snorkelen maar!

Gereisd met partner in augustus 2010

0 tips over Bed and Breakfast Casa Carlos Sotolongo