Hotel Brisas Trinidad del Mar ****

Review geschreven door Sophia

Nooit meer

Sophia
27-11-2016

Waarschijnlijk een staatshotel. Personeel doet weinig moeite; met kauwgom in de mond moeten ze eerst hun gesprek afmaken voor ze je uberhaupt te woord willen staan, de kamers zijn schoon maar wij hadden zelden water uit de kraan. Het zwembad is klein en overal ondiep; het strand daarentegen is geweldig (bounty). Het eten (zowel buffet als a la carte) is verschrikkelijk; koud als het warm hoort te zijn en warm als het koud hoort te zijn. Brood kun je het beste in een toaster doen; dan wordt het zacht. Het hotel behoeft nodig onderhoud op diverse gebieden. Voor 1 of 2 overnachtingen is het te doen maar blijf hier echt niet langer. Hotel ligt ca. 15 minuten rijden van Trinidad.