Hotel Brisas Trinidad del Mar

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag32°22°
Hotel Brisas Trinidad del Mar
7,5

1 reactie Hotel Brisas Trinidad del Mar

Daar wij met nieuwjaaravond in het centrum zitten zouden we graag daar overnachten!

Denk dat het niet evident is om een nuchtere Cubaan te vinden om ons naar een of andere playa te brengen!

Daarenboven opteren wij om de leuke Cubaanse sfeer op te snuiven , zeker dienen avond!!

Heb op een site een "brisas Trinidad del Mar" gevonden in de straat (Jesus Marie)van het Iberostar" hotel .

Op de meeste sites spreken ze altijd van het "Brisas Trinidad del Mar" aan de kust (12 km van het centrum).

Maar ik wil deze brisas Trinidad in het cezntrum boeken, maar het lukt mij niet! Moet toch bestaan!

Kan mij iemand helpen of een Super alternatie?

Wil een leuke (niet te dure locatie in 't centrum!) .

Zijn met 6 personen!

1 reactie