Hotel aan zeeWeer vandaag31°19°
5,7

45 reviews over Hotel Ancon in het Nederlands

Hotel ligt ver van Trinidad, direct aan het strand. Mooi strand.

Het is een all-in hotel. In juli was niet alles open. Laag seizoen.

Het hotel is echter letterlijk ziek makend. De helft van ons bus gezelschap kreeg in de 3 nachten dat we er waren of de dag erop buikkramp of erger!

Zwembad water troebel. Keuken in de eetzaal wordt niet goed schoongehouden. (ze lopen met één doekje rond, wat de volgende dag er nog is). De snackbar bij het zwembad was nog minder. Frituur vet wordt niet vervangen, snijplank werd nooit echt schoongemaakt. Oke hij is 24 uur open, en dan heb je de snijplank als je er maar 1 hebt ook 24 uur nodig, maar toch zou je wel eens door een sopje mogen halen, toch?

Waarom de touroperator dit hotel in de rondreis houdt? Zal wel goedkoop zijn.

Kamers zijn zoals in meer hotels in cuba. Niet alles werkt. Maar wordt wel gemaakt als je bij de receptie daarom vraagt.

Dit hotel gaf wel een deuk in een verder top rond reis.

Gereisd met vrienden in juli 2015

Heel erg afgelegen

cor_charite_1
26-1-2015

Hotel Ancon bezocht met een Rondreis Swinging Cuba in januari 2015. Ligt heel afgelegen. Aan een mooi strand. Slechte bedden.

In de eetzaal soms een totale chaos. Geen schone borden, bestek of kopjes. Eten niet tijdig of helemaal niet aangevuld. Ook veelal koud of lauw.

Gereisd met vrienden in januari 2015

Afgelegen, maar wel aardig

Martin
21-5-2013

Club Amigo : All-Inclusive resort op een aantal kilometers van Trinidad. Bijgebouw heeft wel drie verdiepingen, maar geen lift. Eten redelijk goed voor Cuba-begrippen. Vlak bij het strand. Vriendelijk personeel. Best naar m'n zin gehad.

Gereisd met vrienden in mei 2013

OK by Cubaanse standaard

aeroconsultancy
19-3-2013

Dit is het hotel dat touroperators gebruikt voor hun rondreis "Cuba highlights" Als je hier alleen verblijft om de stad te bezoeken en op het strand te liggen dan is het ok. Ook het eten is voor Cubaanse standaard ok (lees: niet super maar ok) Zorg er wel voor dat je in een van de bij gebouwen komt en niet in het hoofdgebouw! Bijgebouw is nieuwer en heeft balkons. Het hoofdgebouw is aftands en daar wil je niet zitten.

Let op: ook al zit het vol met westerse klanten dit is niet een westers hotel. Je bent op Cuba en Cuba is een ontwikkelingsland.Onthoudt dit!

Gereisd met partner in maart 2013

Oud en versleten met een enkel pluspunt.

Michael V
3-12-2012

complex. Het eten en vooral het restaurant was ondermaats, ordinair gezegd een vreetschuur. Vele mede reisgenoten hadden een vieze kamer, niet werkende douche, onveilige elektriciteit etc.. Het was gewoon een verademing om buiten te staan en lekker in het mooie Trinidad zelf te eten bij een Casa particulare. Ik heb touroperator geadviseerd om dit Hotel te schrappen als je klanten wil houden. Naast dit Hotel lag een ander Hotel wat er beter uitzag. Het uitzicht over zee en het strand is wel top!

Gereisd met vrienden in november 2012

Nooit weer!!

Fia Moerman
15-6-2012

Het enige pluspuntje van dit hotel is de ligging direkt aan het strand, voor de rest kunnen we niets positiefs vermelden. Op moment van ons verblijf tijdens rondreis was het noodweer, windkracht 10 en heb nog nooit zoveel regen meegemaakt, 500 mm (!) in 2 dagen. We waren dan ook gedwongen om in hotel te blijven. De service was ver te zoeken, de lobbybar sloot om 22.00 uur, als je een drankje wilde moest je buitenom naar de zwembadbar ??!! Bij windkracht 10, nou nee! Zowat alle kamers stonden blank, nieuwe kamer? Ho maar, daar deden ze niet aan. De plafonds stonden op instorten door al het regenwater, stutten? Ho maar.

De kamers zijn zwaar verouderd, achterstallig onderhoud en gehorig. Kortom touroperator haal dit hotel uit je rondreis en gids! Super slecht

Gereisd met vrienden in mei 2012

Ligging was prachtig

Xandra
6-12-2011

Nette kamers. Mooi uiticht op het strand met palmbomen. Leuk voor een paar dagen als uitvalbasis om Trinidad te bezoeken. Taxi nodig om naar het centrum te komen. Mooi zwembad met voldoende ligbedden.

Gereisd met vrienden in januari 2008

Afschuwelijk hotel

Cindy
27-7-2011

Wij verbleven 2 dagen in dit hotel op een rondreis door Cuba. Dit hotel was echt afschuwelijk. De kamers waren niet onderhouden, vuil en erg gehorig. Overal zaten er kakkerlakken: op het buffet bij het brood, aan het zwembad en zelfs in onze kamer! Gelukkig hebben we na lang aandringen bij de receptie een andere kamer gekregen.

Hier komen wij nooit meer terug!

Gereisd met vrienden in juli 2011

Nooit meer

Roja
13-2-2011

Dit hotel ligt prachtig heeft ook veel facaliteiten maar de kamers zijn werkelijk afschuwelijk. Moet compleet gerenoveerd worden.

Gereisd met vrienden in januari 2011

Slecht

masjas52
4-1-2011

Hotel in staat van ontbinding. Bij het ontbijt is er geen bestek, koffiekopjes etc.Gebrek aan alles. Vreemd genoeg was de lunch matig en het diners in een van de aparte restaurants zelf goed te noemen.

Staat van onderhoud en algemene indruk: belabberd.

Gereisd met vrienden in november 2010

• VerzorgingAll inclusive
  • Eten en drinkenWelkomstdrankje
  • De staf spreektEngels

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ancon in Trinidad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ancon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.